EN tiedä mitä mun elämästä tulee
En tiedä mitä pitäs enää tehdä.. terapeutti ei jaksa mua.. vanhemmat ei jaksa mua.. töitä on.. yli 20 tonnia velkaa.. voin todella huonosti ja olen yksinäinen.. mitä tehdä?
t. allu
Kommentit (202)
Aloita vaikka joku uusi kiva harrastus😊
Tuntuu ettei ihmisiä kiinnosta.. olen ihmiskunnalle ilmaa.. ainoat ihmiset mun elämässä on äiti ja isä.. veli on pistäny välit poikki.. olen aika yksin
Siksi koska voin pahoin on kokoajan huonot ajatukset.. en tiedä auttaako lääkkeet.. oon liikaa yksin en tapaa ihmisiä niin oon jo seonnu
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei ihmisiä kiinnosta.. olen ihmiskunnalle ilmaa.. ainoat ihmiset mun elämässä on äiti ja isä.. veli on pistäny välit poikki.. olen aika yksin
Miksi laittoi välit poikki? Mitä teit hänelle? Söitkö hänen kevätrullansa?
En millää ei mitää keinoa saada parisuhdetta, lapsia en halua.
Juttele jollekin hyvälle ystävälle
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska voin pahoin on kokoajan huonot ajatukset.. en tiedä auttaako lääkkeet.. oon liikaa yksin en tapaa ihmisiä niin oon jo seonnu
Juttele töissä työkaverien kanssa maailman tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löin aikoinaa veljee.. ja hän ei halua olla munkaa tekemisissä kun varastin häneltä rahaa.. ja olen yksinkertainen hän vihaa tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttele töissä työkaverien kanssa maailman tapahtumista.
Ei kukaa töissä halua olla munkaa tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Köysi tuo vapahduksen
Olen miettiny että ajaisin rekan alle.. ei tätä kestä enää
Vierailija kirjoitti:
Kokeile tinderiä.
ei mun juttu
tuntuu että mä olen ilmaa.. ei mulla ole elämää tässä maailmassa.. töissä käyn mitä sitte.. yksin vaan
YES! Suomi on niin onnellinen ellei ihan onnellisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löin aikoinaa veljee.. ja hän ei halua olla munkaa tekemisissä kun varastin häneltä rahaa.. ja olen yksinkertainen hän vihaa tyhmiä ihmisiä.
No eipä voi häntä syyttää. Ylit rajan. Oletko palauttanut varastamasi rahat.
Että en tiedä keinoja mitä enää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä voi häntä syyttää. Ylit rajan. Oletko palauttanut varastamasi rahat.
hän ei koskaa enää halua olla missää tekemisssä.. ei voi mitään
Sellaista se välillä on tämä elämä. Itsekin en paljon muuta käy kuin kaupassa ja muuten möllötän neljän seinän sisällä kun ei ole kavereita eikä mitään. Terapeutit todellakin joskus ei viitsi enää. Minullakin oli ensin kerran viikossa, pari kertaa kuussa, pari kertaa vuodessa ja sitten loppui kokonaan.
Mitä teen mä en tiedä.. tarvin apua lisää.. en tiedä mistä saisin apua.