EN tiedä mitä mun elämästä tulee
En tiedä mitä pitäs enää tehdä.. terapeutti ei jaksa mua.. vanhemmat ei jaksa mua.. töitä on.. yli 20 tonnia velkaa.. voin todella huonosti ja olen yksinäinen.. mitä tehdä?
t. allu
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köysi tuo vapahduksen
Olen miettiny että ajaisin rekan alle.. ei tätä kestä enää
Sulla on kyllä joku persoonallisuushäiriö. Et pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä, miten saisit pakotettua muut ihmiset kiinnittämään suhun huomiota. En ihmettele yhtään että sulla ei ole ketään, ei tollasta jaksa kukaan.
mä oon ite pilannu kaikki lisäks mulla on kehitysvamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska voin pahoin on kokoajan huonot ajatukset.. en tiedä auttaako lääkkeet.. oon liikaa yksin en tapaa ihmisiä niin oon jo seonnu
Juttele töissä työkaverien kanssa maailman tapahtumista.
Ei kukaa töissä halua olla munkaa tekemisissä
Mikseivät halua? Oletko ainoa kenen kanssa ei oll tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köysi tuo vapahduksen
eipä ole tutkittu varmaa jotain on... kukaa ei mua jaksa ei kukaan... en saa huomiota ei oo kavereita.. no mitä sitte tehdä tappaa ittensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska voin pahoin on kokoajan huonot ajatukset.. en tiedä auttaako lääkkeet.. oon liikaa yksin en tapaa ihmisiä niin oon jo seonnu
Emmä tiedä.. ei kukaa halua mulle jutella... kai olen vaa yksinkertainen mä en osaa keskustella mistään.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen karjuit täällä, ettet ole kehitysvammainen. Mitä se sitten oli olevinaan?
ainut keino on jotenki päättää päivät.. ei tarvi murehtia enää koskaa ku on haudassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen karjuit täällä, ettet ole kehitysvammainen. Mitä se sitten oli olevinaan?
kai mä olen pahasti sekopää kehitysvammainen mieslapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köysi tuo vapahduksen
eipä ole tutkittu varmaa jotain on... kukaa ei mua jaksa ei kukaan... en saa huomiota ei oo kavereita.. no mitä sitte tehdä tappaa ittensä?
Olla möllötät vaan menemään. Ei toisten huomio ole milään ihmisoikeus. Katsot telkkarista BB:tä ja pelaat konsolilla pelejä. Siinähän ne vuodet vierivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai mä olen pahasti sekopää kehitysvammainen mieslapsi
Mitä vitsiä oli eilen se kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä.. ei kukaa halua mulle jutella... kai olen vaa yksinkertainen mä en osaa keskustella mistään.
Puhu jalkapallosta. Se ei vaadi paljoa. Tai jääkiekosta. Kehut kaikille TPS:ää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köysi tuo vapahduksen
Olla möllötät vaan menemään. Ei toisten huomio ole milään ihmisoikeus. Katsot telkkarista BB:tä ja pelaat konsolilla pelejä. Siinähän ne vuodet vierivät.
En halua sellasta elämää.. mieluite tapan itseni
mulle on jo sanottu tapa ittes kehitysvammainen ruikuttaja.
velkaa yli 20 tuhatta.. pieni palkka.. rahat kokoajan loppu mä en kestä
Mene metsään kävelylle. Itse juuri kävin ja kyllä virkisti ruumista ja sielua. Ihana hiljaisuus, vain lumi narskui jalkojen alla, puut narahteli ja pikkulintuja ja variksia paljon liikeellä. Kotiin tullessa tuli koira ihmisineen vastaan. Kysyin, saako silittää. Sain ja siitäkin tuli hyvä mieli, että sain koiraa hellitellä ja muutaman sanan ihmisellekin sanoa. Nyt takkatulen ääressä kissa sylissä ja tuntuu, että elämä on elämistä varten❤️
Ei tiedä kukaan muukaan. Lähden tästä kohta kauppaan ja voin jäädä vaikka auton alle. Pitää vain elää hetkessä ja nauttia kaikesta, mitä elämä tuo eteen.
Terapeuttikaan ei jaksa sua enää?! No, sitten on jo asiat huonosti. Oletko räyhännyt sillekin?
Voin kertoa ettei tämä palsta ainakaan helpota oloasi.
Ei se jaksa mua ku oon vaikee ihminen
Älä sotke ketään muuta itsemurhaasi. Raukkamaisinta mitä voit tehdä.