Mitäs ootte syöneet tänään?
150g suklaata - 812 kcal
15cm grillattu kananrinta Subway leipä (ei juustoa) - 304 kcal
Hunajasinappi - 25 kcal
22g lakua - 77 kcal
3 keksiä - 140 kcal
Uuniomenapullapitkoa 135g - 352 kcal
HK burgeri - 260 kcal
Yht. 1980 kcal (Pyöräily -300 kcal -> 1680)
Kommentit (33)
Aamulla kaurapuuroa mehukeitolla, raejuustoa ja maitoa.
Päivällä papumuhennosta, perunoita, raejuustoa, minitomaatteja.
Äsken lisää papumuhennosta, täysjyvämakaronia, maitoa, cashewpähkinöitä ja omena.
Illemmalla syön varmaan vielä maitorahkaa ja vadelmia.
+ kahvia ja vichyä juotu pitkin päivää.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:52"]Miten jaksatte laskea kaloreita vaikka herkuttelette? Ei mitenkään pahalla, vaan ihan mielenkiinnosta. T. 16 (bmi 20, kun jotakuta kuitenkin kiinnostaa).
[/quote]
18 vastaa: minä en ainakaan herkuttele, vaan tämä on ihan normaalia elämää, vaikka sulklaata syönkin... BMI on 20 ja rasvaprosentti myös 20. En aio elää nälässä, treenaan reilusti ja nautin elämästäni. Tärkeintä on elämäntapa, ei mikään ohimenevä laihis...
En ole syönyt ollenkaan kun minulle riittää keväinen aurinko ja vesi. Aurinko ravitsee kivasti :)
Aamulla teetä ja itse tekemääni pataleipää. Päivällä nakkikastike ja omaa tekemää ruisleipää ja jälkkäriks oma tekemää omena piirakkaa. iltapalaks yks siivu pataleipää, yks siivu ruisleipää ja yks siivu omenapiirakkaa, sekä kupillinen teetä. Pitkin päivää juomana vettä.
Aamulla kaks ruispalaa juustolla, meetvurstilla ja tomaatilla. Kaks kuppia kahvia ja lasi maitoa.
Päivällä grillattu kanan rintafilee, kasvisvartaita ja pari täytettyä herkkusientä.
Välipalaksi vihannestikkuja, tacolastuja, kermaviilidippiä ja salsaa.
Just tein salaattia ja nyt ootellaan että saadaan savukalat pöytään. Savupöntössä kaks kuhaa ja neljä isoa ahventa.
Myöhemmin vielä lasi tai pari valkkaria
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:19"]
En mitään. 2 pussia taitaa olla nuudeleita ja pari palaa leipää, maanantaihin niillä pitäs päästä.
[/quote] Osta jauhoja ja hiiva ja tee leipäsi itse. Ei maksa juuri mitään ja aina on tuoretta leipää tarjolla.
Aamupala: leipäviipale, jonka päällä salaattia, juustoa ja tomaattia. Kahvia.
Lounas: uunilohta, perunaa, salaattia, silliä.
Välipala (=kahvit anoppilassa): karjalanpiirakkaa, jätskiä, mustikkapiirakkaa, kahvia.
Illallinen (syötiin terassilla): kaksi grillimakkaraa, sinappia, olutta, halloumia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:19"]
En mitään. 2 pussia taitaa olla nuudeleita ja pari palaa leipää, maanantaihin niillä pitäs päästä.
[/quote] Osta jauhoja ja hiiva ja tee leipäsi itse. Ei maksa juuri mitään ja aina on tuoretta leipää tarjolla.
[/quote]
En minä jaksa kun en jaksa sinne kauppaankaan, eikä kyllä ole sopiva keittiö leipomiseenkaan.
Aamulla kaurapuuroa, lounaaksi juustosämpylän ja hetki sitten kanasalaatin.
Aamulla marjainen annospikapuuro rasvattomalla maidolla, muki maitokahvia. Päivällä suuren suuri annos lasagnea, kurkkua ja herneitä. Jälkkäriksi banaani. Illalla muki maitokahvia ja kaksi kiiviä.
"Vauvakiloja "edelleen aivan liikaa vaikka kaksoset pian puolivuotiaita. Ei voi enää kyllä vauvakiloiksi kutsua, herkuttelemalla nämä on jämähtäneet. Yritän normaalistaa ruokavaliotani jättämällä makeat herkut pois, mutta en aina hahmota mikä on sopiva määrä ruokaa. Esim. Tänään päivällä söin ihan liikaa lasagnea. En vaan pysty lopettamaan ennen kuin olen liiankin täynnä:/
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:19"] En mitään. 2 pussia taitaa olla nuudeleita ja pari palaa leipää, maanantaihin niillä pitäs päästä. [/quote] Osta jauhoja ja hiiva ja tee leipäsi itse. Ei maksa juuri mitään ja aina on tuoretta leipää tarjolla. [/quote] En minä jaksa kun en jaksa sinne kauppaankaan, eikä kyllä ole sopiva keittiö leipomiseenkaan.
[/quote]
Et sä siihen tarvi kun jonkunlaisen uunin. Mulla halvin mahdollinen ja melko paska, mutta silti sillä onnistuu leivän paistaminen.
- aamupalalla kaurapuuroa marjoilla, sitruunavettä, kahvi soijamaidolla
- lounaaksi seitiä, salaattia, tomaattia, paprikaa, raejuustoa
- välipalaksi omena ja vähän myöhemmin jäätelöä
- äsken söin täysjyväpastaa, ja jauhelihaa johon valmis ateriakastike, lisukkeina salaattia, kirsikkatomaatteja ja raejuustoa. Vettä paljon pitkin päivää. Nyt taidan mennä nukkumaan:)
Aamulla täysjyvämuroja, lounaaksi kokonainen kananrinta subi, päivälliseksi makkarakeittoa ja juuri syötiin iltapalaksi itse tehtyä pizzaa.
Aamulla rahkaa ja mehukeittoa. Lounaaksi itse tehtyjä ranskalaisia ja grillattua kanaa sekä salaattia. Välipalaksi rahkaa, marjoja ja pähkinöitä. Päivälliseksi kanasalaatti ja iltapalaksi syön pari hedelmää ja kananmunia.
Oli niin nätti päivä, että aloitettiin grillikausi. Possupihvejä ja juustomakkaraa, ohessa eilistä salaattia. Lapsen kanssa syötiin puoliksi omena leikkikentällä. Iltapalaksi söin pääsiäisestä jääneet mämmin jämät.
-Rahkaa ja banaani
-Kahvia
-2 keitettyä kananmunaa, tomaatti ja pari siivua kinkkua
-Omena
Miten jaksatte laskea kaloreita vaikka herkuttelette? Ei mitenkään pahalla, vaan ihan mielenkiinnosta. T. 16 (bmi 20, kun jotakuta kuitenkin kiinnostaa).