Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitseeko lapsen syntymäpäivillä tarjota myös jotain suolaista?

Vierailija
11.04.2015 |

Kaksi vuotiaalla kohta synttärit ja mietin että onko kovin kamalaa jos jättää suolaiset herkut pois, eli olisi vain makeita.
Vieraat ovat iältään lapsesta vaariin, lähinnä kuitenkin aikuisia tai nuoria aikuisia/teinejä.
Mitä mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viimeksi jaksanut tehdä mitään suolaista. Meillä oli kerma-marjakakku, itsetehtyjä mansikkamarenkeja ja pienissä kipoissa rocky roadia. Lisäksi kahvia ja limpparia. Hyvin tuntui kelpaavan.

Vierailija
2/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka voileipiä. Anoppini tekee niitä usein juhliin, ja menevät tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaista menee mun kokemukseni mukaan jopa enemmän kuin makeaa. Voileivät ovat aina hyviä, piirakoita on vaikka minkälaisia, pakastealtaista, Lidlin paistopisteistä voi tilata isompia satseja etukäteen,... 

Vierailija
4/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me meinataan tehdä voileipäkakku ja rieskarullia suolaiseksi. Kakkua tietysti ja vaahtokarkkitikkareita, nam! Varmaan ostetaan myös mansikoita.

Vierailija
5/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:22"]Osta karjalanpiirakoita, vaikka niitä puolivalmiita paistettavia, ja tee munavoi.
[/quote]
Meillä on aina karjalanpiirakoita, raikasta salaattia ja juustoja myös. Jos siis on muitakin kuin lapsia. Pelkästään lastenkutsuillakin on nakkeja lihapullia tomaattia kurkkua...

Vierailija
6/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä makeasta tulee helposti paha olo. Kannattaa tehdä vaikka edes suolainen piirakka.

Vierailija
7/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikalla vain leikki-ikäisiä niin sipsit ja popparit riittää. Jos aikuisia niin teen sen seittemän sorttia.

Vierailija
8/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en välitä makeista ollenkaan, ehkä on muitakin yhtä omituisia.

Vierailija
9/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suolasta kehiin.

Vierailija
10/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi huono tekemään mitään suolaisia :( vinkkejä?
Ap

Vierailija
11/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta karjalanpiirakoita, vaikka niitä puolivalmiita paistettavia, ja tee munavoi.

Vierailija
12/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:18"]

Mä olen tosi huono tekemään mitään suolaisia :( vinkkejä? Ap

[/quote]

Kaupan pakasteallas! Cocktailpiirakoita ja vaikka paria eri lajia pasteijoita, ei tarvitse kuin paistaa.

Vierailija
13/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla missä käyn, synttärit, rippijuhlat, yo-juhlat ja peruskahvittelut niin makeat jää aina pöytään ja suolaiset menee. Joten tee suolaista! Tai vaikka tilaa jostain, esim kinkkupiirakka tms.

Vierailija
14/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettyjä kroissantteja tai vaikka kolmioleipiä.