Muita jotka eivät halua seurustella
Pyöriikö palstalla porukkaa jotka eivät ole kiinnostuneita seurustelusta? Itseäni ei kiinnosta mitkään seurustelut monesta syystä. Ihan liian monimutkaista näin yksinkertaiselle ihmiselle.
Myönnän, että joskus tekee mieli läheisyyttä ja yhdessä olemista jonkun mukavan naisen kanssa, mutta en koe sitä läheisyyttä niin tarpeelliseksi, että alkaisin edes harkitsemaan seurustelua ja kaikkea siihen liittyvää ahdistavaa paskaa.
- P21 (Peräkamaripoika)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:18"]
Siinähän Se just onki et jos löytys Sellainen ihminen jonka seurasta tykkää tosi paljon Nii silloinhan ihmiset seurustelee.Ehkä ette ole ikinä sellaista vaan tavanneet?
[/quote]
Ei kaikki sovi parisuhteisiin tai sellaisessa viihdy :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:18"]
Siinähän Se just onki et jos löytys Sellainen ihminen jonka seurasta tykkää tosi paljon Nii silloinhan ihmiset seurustelee.Ehkä ette ole ikinä sellaista vaan tavanneet?
[/quote]
Ah, tuo unohtui kaverini kuulemista jutuista. Et sä mitään tunteistas ja tarpeistas tiedä, et oo vaan tavannut sitä oikeaa miestä joka sinun tietenkin on pakko haluta oikeasti...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:08"]
[/quote] No sori nyt vaan. Mua ahdistaa että olen koko ajan tilivelvollinen jollekkin. Pitää soitella ja teksata joka vitun päivä. Ja haluan olla vapaa ottamaan ja lähtemään esim. äkkilähdöllä thaimaahan jos haluan tai toiselle puolelle Suomea enkä halua kuulla ulinaa asiasta.
[/quote]
No ei mitään "sori", kun oikeesti kiinnosti :) No juu taitaa olla totta että seurusteluun kuuluu yhteydenpito ja ilmoittaminen jos lähtee, öö, Thaimaahan. Itsellä oli kaveri joka ajatteli juurikin noin kuin sinä. Sitten kai jokin naksahti, alkoi etsiä seuraa ja kohta olikin yhteinen talo ostettu miehen kanssa, alle 1v seurustelun alkamisesta. Toki en sano, että kaikilla pitäisi käydä tai kävisi näin.
[/quote]
Saatoin olla hieman kärkäs, pyydän anteeksi. Ja syytän menkkoja.
Tavallaan. Mä olen luopunut toivosta, että sellaisia miehiä jotka kelpuuttaisin parisuhteeseen (ja toisinpäin) olisi ylipäätään olemassa, joten en yritä etsiä kumppania. En siis seurustele, en treffaile, en harrasta seksiä. Olen tosi itsenäinen ja epäsosiaalinen tyyppi, en jaksa pitää yhteyttä kuin lapsuudenperheeseeni, pariin ystävään ja yhteen harrastusporukkaan.
Olen kuitenkin valmis pyörtämään periaatteeni jos jotenkin ihmeen kaupalla mulle aivan täydellinen mies onnistuu lähipiiriini luikertelemaan, mutta se on äärimmäisen epätodennäköistä.
En kaipaa enää. Olen neljä kertaa seurustellut. Viimeksi 17 vuotta. Ajatuskin jostain eripurasta saa ahdistumaan. Ei enää ikinä.
N44