Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät halua seurustella

Vierailija
11.04.2015 |

Pyöriikö palstalla porukkaa jotka eivät ole kiinnostuneita seurustelusta? Itseäni ei kiinnosta mitkään seurustelut monesta syystä. Ihan liian monimutkaista näin yksinkertaiselle ihmiselle.

Myönnän, että joskus tekee mieli läheisyyttä ja yhdessä olemista jonkun mukavan naisen kanssa, mutta en koe sitä läheisyyttä niin tarpeelliseksi, että alkaisin edes harkitsemaan seurustelua ja kaikkea siihen liittyvää ahdistavaa paskaa.

- P21 (Peräkamaripoika)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:05"]

"...siihen liittyvää ahdistavaa paskaa", mitä tällä tarkoitat? Ehkä olet vain ollut vääränlaisten ihmisten kanssa, jos on ahdistanut. Itseä joskus ärsyttää miehen tapa jättää vaatteet pitkin lattioita ja huolimaton astianpesu, mutta tuskin tällaista tarkoitat, vai..?

[/quote]

Koko parisuhdesysteemi on ahdistavaa paskaa. Se ei riitä, että tutustuu siihen naiseen vaan pitää tutustua vielä sen kavereihin ja mikä kamalinta, perheeseen. Toista täytyy jatkuvasti miellyttää mikäli aikoo pitää suhteen toimivana, kaikista menoista ja rahan käytöstä täytyy sopia etukäteen. Naiset on muutenkin niin hankalia kun kaikesta pitäisi pystyä muka puhumaan, mutta sitten oikeasti mistään ei voi puhua kun "kaikki on ihan hyvin" ja muutenkin se, että pitäisi pystyä lukemaan naisten ajatuksia on ihan hanurista. Koko parisuhde alusta loppuun on niin hankalaa ja monimutkaista, että ihan mieluiten pysyn erossa siitä ja teen vaikka paperilennokkeja ja heittelen niitä ikkunasta.

En myöskään usko, että saisin mitenkään aikaan toimivaa parisuhdetta elämäntilanteeni vuoksi, joten en jaksa edes yrittää. Eihän sitä tiedä jos joskus ajattelen parisuhteesta toisin, mutta tällä hetkellä ei kyllä nappaa pätkääkään.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
2/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:13"]

"...siihen liittyvää ahdistavaa paskaa", mitä tällä tarkoitat? Ehkä olet vain ollut vääränlaisten ihmisten kanssa, jos on ahdistanut. Itseä joskus ärsyttää miehen tapa jättää vaatteet pitkin lattioita ja huolimaton astianpesu, mutta tuskin tällaista tarkoitat, vai..?

[/quote]

Koko parisuhdesysteemi on ahdistavaa paskaa. Se ei riitä, että tutustuu siihen naiseen vaan pitää tutustua vielä sen kavereihin ja mikä kamalinta, perheeseen. Toista täytyy jatkuvasti miellyttää mikäli aikoo pitää suhteen toimivana, kaikista menoista ja rahan käytöstä täytyy sopia etukäteen. Naiset on muutenkin niin hankalia kun kaikesta pitäisi pystyä muka puhumaan, mutta sitten oikeasti mistään ei voi puhua kun "kaikki on ihan hyvin" ja muutenkin se, että pitäisi pystyä lukemaan naisten ajatuksia on ihan hanurista. Koko parisuhde alusta loppuun on niin hankalaa ja monimutkaista, että ihan mieluiten pysyn erossa siitä ja teen vaikka paperilennokkeja ja heittelen niitä ikkunasta.

En myöskään usko, että saisin mitenkään aikaan toimivaa parisuhdetta elämäntilanteeni vuoksi, joten en jaksa edes yrittää. Eihän sitä tiedä jos joskus ajattelen parisuhteesta toisin, mutta tällä hetkellä ei kyllä nappaa pätkääkään.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

itsekkyyttä ja pelkuruutta...

m47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.mikali nyt pitaa toisesta, niin kyllä tämän seura kiinnostaa. Ellei sitten ole liian kehtaamaton ja/tai ylpeä.

Muttei suinkaan tayden aalion kera.

Vierailija
4/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seurustella, mutta markkina-arvoni ja sosiaalinen statukseni on niin matala, että potentiaalisia naisia ei ole jotka minun kanssani haluaisi seurustella. Joten sinkkuna on pakko olla. M20

Vierailija
5/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin. En kaipaa parisuhdetta enää ollenkaan. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä.

Vierailija
6/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:29"]

Haluaisin seurustella, mutta markkina-arvoni ja sosiaalinen statukseni on niin matala, että potentiaalisia naisia ei ole jotka minun kanssani haluaisi seurustella. Joten sinkkuna on pakko olla. M20

[/quote]

Samasta syystä minäkään en pääse seurustelemaan vaikka tahtoisinkin. Onneksi tällä hetkellä en tahdo, koska olisihan se yhtä helvettiä kärvistellä kelpaamattomuutensa kanssa ja hakata päätään seinään.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
7/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:13"]

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

itsekkyyttä ja pelkuruutta...

m47

[/quote]

Ehkä sitten niin, mutta enpähän ole pilaamassa muiden elämää pelkuruudellani ja itsekkyydelläni. Tyhmäkin tajuaa sen, että minua ei ole luotu pariutumaan ja "täyttämään maata". Jos haluaisin joskus seurustella niin joutuisin muuttamaan niin paljon itsessäni, että pidän sitä lopulta turhana, koska olen jo jokseenkin tyytyväinen siihen mitä nyt olen. Toinen vaihtoehto on se, että löydän sen yhden naisen seitsemästä miljardista, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Ja vaikka löytäsin sen yhden naisen, joka hyväksyisi minut niin silti joutuisin tutustumaan sen perheeseen, joka taas ei välttämättä hyväksyisi minua. Silti joutuisin olemaan naisten ajatustenlukija ja kärsimään siitä draamasta jota naiset parhaimmillaan saavat aikaan. Täällä äidin patojen äärellä on ihan hyvä olla kun ei tarvitse huolehtia siitä, että tekee jonkun pienen virheen ja jääkin sitten yksin.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
8/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Samasta syystä minäkään en pääse seurustelemaan vaikka tahtoisinkin. Onneksi tällä hetkellä en tahdo, koska olisihan se yhtä helvettiä kärvistellä kelpaamattomuutensa kanssa ja hakata päätään seinään.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Niin. Parempi vaan unohtaa naiset kokonaan kun ne ovat kumminkin ulottumattomissa. Jos et kuulu siihen top 10% miehiin niin potentiaalisen naisen löytäminen parisuhteeseen on todella tuskaista. Ja jos sitten jotenkin löydät naisen, niin eron tullessa joudut taas olemaan sinkkuna pitkiä aikoja kärsien. Suhteessa naisen kanssa olet kuitenkin aina alta-vastaajana, kun joudut pelkäämään eroa jonka päätöksen nainen 99% varmuudella tekee. Kannattavinta on päästä siihen top 10% eliittimiesten joukkoon, jolloin on uusia naisia nurkan takana odottamassa. Eliittimiehenä pääsee myös hallitsemaan naisia, jolloin se nainen on se joka pelkää menettämistä. M20

Vierailija
9/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää aio yrittää, en jaksa yhtään sitä paskaa.

Vierailija
10/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-v nainen eikä kiinnosta seurustella. Viihdyn hyvin yksin, en kaipaa seksiä tai läheisyyttä. Tietysti on tilanteita, joissa puoliso tai seurustelukumppani olisi hyvä olla olemassa, mutta ne eivät mene itsenäisyyden ja yksinäisyyden (huom! yksinäisyys positiivisessa mielessä!) edelle.

Vierailija
11/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei vaan kiinnosta.

N18

Vierailija
12/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, mutta kaverini on vannoutunut sinkku. Hän haluaa keskittyä opintoihinsa, harrastuksiinsa ja ystäviinsä eikä koe että hänelle näiden jälkeen jäisi tarpeeksi aikaa huomioida kumppania tarpeeksi. Lisäksi hän haluaa saada päättää itse asuntonsa pienimmistäkin yksityiskohdista, ja se ei tietenkään onnistu jos joku muu asuu siellä (tai viettää siellä paljon aikaa). Kaiken kaikkeaan hän ei koe minkään asian puuttuvan elämästään.

Saa kyllä muuten kuulla paaaaaaaaaljon p*skaa kantansa takia. On kuulemma vain kateellinen, vihaa miehiä ja ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
13/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Enemmän saan iloa opiskeluihin, töihin, ystäviin ja harrastuksiin suunnatusta ajasta kuin miesten tapailusta - tuskinpa tulen sellaista miestä löytämään, jonka kanssa haluaisin muutakin kuin ajoittaista seksiä.

Vierailija
15/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:05"]"...siihen liittyvää ahdistavaa paskaa", mitä tällä tarkoitat? Ehkä olet vain ollut vääränlaisten ihmisten kanssa, jos on ahdistanut. Itseä joskus ärsyttää miehen tapa jättää vaatteet pitkin lattioita ja huolimaton astianpesu, mutta tuskin tällaista tarkoitat, vai..?
[/quote]

No sori nyt vaan. Mua ahdistaa että olen koko ajan tilivelvollinen jollekkin. Pitää soitella ja teksata joka vitun päivä. Ja haluan olla vapaa ottamaan ja lähtemään esim. äkkilähdöllä thaimaahan jos haluan tai toiselle puolelle Suomea enkä halua kuulla ulinaa asiasta.

Vierailija
16/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän negatiivisia kuin positiivisia puolia seurustelussa. Elämäni sujuu paremmin yksin. N35

Vierailija
17/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa ehkä ei ole parempaa tekemistä kuin muistella vanhoja miesten kanssa.

Vierailija
18/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:05"]"...siihen liittyvää ahdistavaa paskaa", mitä tällä tarkoitat? Ehkä olet vain ollut vääränlaisten ihmisten kanssa, jos on ahdistanut. Itseä joskus ärsyttää miehen tapa jättää vaatteet pitkin lattioita ja huolimaton astianpesu, mutta tuskin tällaista tarkoitat, vai..? [/quote] No sori nyt vaan. Mua ahdistaa että olen koko ajan tilivelvollinen jollekkin. Pitää soitella ja teksata joka vitun päivä. Ja haluan olla vapaa ottamaan ja lähtemään esim. äkkilähdöllä thaimaahan jos haluan tai toiselle puolelle Suomea enkä halua kuulla ulinaa asiasta.

[/quote]

Jep, jos kokee ettei seurustelusuhde rajoita omaa vapautta yhtään mitenkään, on kyllä todella itsekäs ja ikävä kumppani. Tässä ei ole nyt kyse mistään toisten panemisista ja huumeränneistä, vaan tosiaan vaikka ihan yhtäkkisistä matkasuunnitelmista, viikkojen mittaisesta 16-tuntisten työpäivien putkesta tai vaikka kadulle muuttamisesta jos siltä tuntuu.

Vierailija
19/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä voisin kutsua ahdistavaksi paskaksi parisuhdetta ylipäänsä, ei mitään yksittäisiä ärsytyksiä. Voihan se olla, että kohtaan joskus miehen (tai naisen) jonka kanssa haluan parisuhteen ja olen valmis sietämään noita pieniä epämukavuuksia, mutta en menisi vannomaan.

3

Vierailija
20/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:08"]

[/quote] No sori nyt vaan. Mua ahdistaa että olen koko ajan tilivelvollinen jollekkin. Pitää soitella ja teksata joka vitun päivä. Ja haluan olla vapaa ottamaan ja lähtemään esim. äkkilähdöllä thaimaahan jos haluan tai toiselle puolelle Suomea enkä halua kuulla ulinaa asiasta.

[/quote]

No ei mitään "sori", kun oikeesti kiinnosti :) No juu taitaa olla totta että seurusteluun kuuluu yhteydenpito ja ilmoittaminen jos lähtee, öö, Thaimaahan. Itsellä oli kaveri joka ajatteli juurikin noin kuin sinä. Sitten kai jokin naksahti, alkoi etsiä seuraa ja kohta olikin yhteinen talo ostettu miehen kanssa, alle 1v seurustelun alkamisesta. Toki en sano, että kaikilla pitäisi käydä tai kävisi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän