Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö normaalipainoisilla oikeasti reidet koske toisiinsa?

Vierailija
11.04.2015 |

Täällä on ollut nyt pari ketjua, joissa toisiaan vasten hankaavien reisien takia haukutaan ihmisiä läskeiksi ja käsketään laihduttaa. "Onneksi normaalipaino suojaa minua tuollaiselta <3"-kommenttejakin on valtavasti.

Lapsuudessani muistan kun suvun naiset kauhistelivat kuinka sairaalta sellaiset naiset näyttivät, joiden reidet eivät koskeneet toisiinsa. 

Ollaanko nyt tosiaan tultu siihen pisteeseen että se "thigh gap" on normaalipainon kriteeri?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:06"] Ei mulla koske. 163/49. [/quote] No ethän sä ole naisen mittainen muutenkaan. [/quote] Ainiin kun "oikeat naiset" on ylipainoisia.

[/quote]

Ei vaan +10 cm pidempiä. 

Vierailija
62/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7&8: se outous johtuu siitä, että monilla paksureitisillä jalat taipuvat polvista alaspäin ulospäin - eli päinvastaisesti kuin lankisäärissä - koska jalat eivät reisien toisiinsahinkkautumisen takia mahdu muullalailla olemaan. Aluksi voi ehkä kävellä jalat harallaan, mutta ajan myötä polvet eivät kestä painoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on ylipainoa, en voi kesällä käyttää hameita, koska paljaat reidet hankaisivat toisiaan. Normaalipainoisena eivät hankaa, siis sillä tavalla, että tulisi suunnilleen rakot niin kuin nykyään, mutta koskettavat toisiaan kuitenkin.

Vierailija
65/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla reidet osuu yhteen, mutta ei ole koskaan tullut mitään nirhaumia tai hankaumia.

Vierailija
66/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin koski aivan normaalipainoisena. En ole mikään leveälanteinen.

Vierailija
67/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:38"]

Täällä on ollut nyt pari ketjua, joissa toisiaan vasten hankaavien reisien takia haukutaan ihmisiä läskeiksi ja käsketään laihduttaa. "Onneksi normaalipaino suojaa minua tuollaiselta <3"-kommenttejakin on valtavasti.

Lapsuudessani muistan kun suvun naiset kauhistelivat kuinka sairaalta sellaiset naiset näyttivät, joiden reidet eivät koskeneet toisiinsa. 

Ollaanko nyt tosiaan tultu siihen pisteeseen että se "thigh gap" on normaalipainon kriteeri?

[/quote]

Minulla ei koske, ja en ole laiha, tavallinen. Painan 10 kiloa enemän kuin ennen lapsia. Varmaan rakenteesta kiinni.

Vierailija
68/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:38"]

[/quote]

Minulla ei koske, ja en ole laiha, tavallinen. Painan 10 kiloa enemän kuin ennen lapsia. Varmaan rakenteesta kiinni.

[/quote]

Lantiokaan ei ole mitenkään leveä, vaan kapea poikamainen.