Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö normaalipainoisilla oikeasti reidet koske toisiinsa?

Vierailija
11.04.2015 |

Täällä on ollut nyt pari ketjua, joissa toisiaan vasten hankaavien reisien takia haukutaan ihmisiä läskeiksi ja käsketään laihduttaa. "Onneksi normaalipaino suojaa minua tuollaiselta <3"-kommenttejakin on valtavasti.

Lapsuudessani muistan kun suvun naiset kauhistelivat kuinka sairaalta sellaiset naiset näyttivät, joiden reidet eivät koskeneet toisiinsa. 

Ollaanko nyt tosiaan tultu siihen pisteeseen että se "thigh gap" on normaalipainon kriteeri?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeeses taas mennään. Thigh gap riippuu kahdesta asiasta:

1) LANTION LEVEYDESTÄ

2) RASVAPROSENTISTA

Mulla on leveä lantio ja olen normaalipainoinen ja mulla on thigh gap. Ja rakastan sitä. Ja olen kyllästynyt kuulemaan vittuilua siitä.

Vierailija
22/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muijat käyttäisivät reisien välisen raon tiirailuun käytetyn ajan vaikka itsensä sivistämiseen, maailma voisi olla kaikin puolin parempi paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske reidet toisiaan, mutta eipä noissa ole kuin lihasta. Terveiden(=normaali) painossa heilun.

Vierailija
24/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen olen,vähän siellä alapäässä kuitenkin ja ikinä ei ole reidet toisiaan koskeneet kun normaalisti seisoo.Ei noissa älyttömästi lihasta ole mutta Sais olla aika paljon että koskisivat!

Vierailija
25/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"]

Voi jeeses taas mennään. Thigh gap riippuu kahdesta asiasta: 1) LANTION LEVEYDESTÄ 2) RASVAPROSENTISTA Mulla on leveä lantio ja olen normaalipainoinen ja mulla on thigh gap. Ja rakastan sitä. Ja olen kyllästynyt kuulemaan vittuilua siitä.

[/quote]

Kuka sulle siitä vittuilee? Suurin osahan haukkuu toisiinsa hankaavia reisiä. Etsinkö sulle ketjuja?

Vierailija
26/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koskee alipainoisenakin. Mutta esim. misseillähän kuulemma on pakkokin koskea, eli se on kauneusihanne että koskee, joten älä harmittele yhtään.

Vierailija
27/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"]

Voi jeeses taas mennään. Thigh gap riippuu kahdesta asiasta: 1) LANTION LEVEYDESTÄ 2) RASVAPROSENTISTA Mulla on leveä lantio ja olen normaalipainoinen ja mulla on thigh gap. Ja rakastan sitä. Ja olen kyllästynyt kuulemaan vittuilua siitä.

[/quote]

Kuka sulle siitä vittuilee? Suurin osahan haukkuu toisiinsa hankaavia reisiä. Etsinkö sulle ketjuja?
[/quote]

Haluatko nimiä? Kyllä on sanottu länkisääriksi yms.

Vierailija
28/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"]Voi jeeses taas mennään. Thigh gap riippuu kahdesta asiasta:

1) LANTION LEVEYDESTÄ

2) RASVAPROSENTISTA

Mulla on leveä lantio ja olen normaalipainoinen ja mulla on thigh gap. Ja rakastan sitä. Ja olen kyllästynyt kuulemaan vittuilua siitä.
[/quote]

Henkilö joka vittuilee sinulle siitä millaiset jalkasi ovat, on jopa tyhmempi kuin sinä, joka vaivaudut noin paljon asiaa miettimään ja vielä tunteella.

Vierailija
29/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:38"]

Täällä on ollut nyt pari ketjua, joissa toisiaan vasten hankaavien reisien takia haukutaan ihmisiä läskeiksi ja käsketään laihduttaa. "Onneksi normaalipaino suojaa minua tuollaiselta <3"-kommenttejakin on valtavasti.

Reisivako on hoikkuuden merkki. Naisillahan on niin leveä lantio, ettei reisien pitäisi hangata kiinni toisiinsa. Miehillä on kapeampi lantio mutta vähemmän rasvaa, joten heilläkin on reisivako.

Lapsuudessani muistan kun suvun naiset kauhistelivat kuinka sairaalta sellaiset naiset näyttivät, joiden reidet eivät koskeneet toisiinsa. 

Ollaanko nyt tosiaan tultu siihen pisteeseen että se "thigh gap" on normaalipainon kriteeri?

[/quote]

Vierailija
30/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Riippuu myös siitä, onko treenatut ja lihaksikkaat reidet, ja tietysti siitä että mihin kohtiin se rasva luonnostaan vartalossa keräytyy.

Vierailija
31/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan Miss Suomeksi ei päässyt, jos reisien väliin jäi vako. Se katsottiin rakenteelliseksi kauneusvirheeksi. Ja nykyään tuollainen vako on haluttu... Hohhoijaa. Ihan kuin jonkun Bratz-nuken jalat. Normaalilla naisella reidet todellakin koskettaa toisiaan ja se on tasapainoisen näköistä!

Vierailija
32/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"]Voi jeeses taas mennään. Thigh gap riippuu kahdesta asiasta:

1) LANTION LEVEYDESTÄ

2) RASVAPROSENTISTA

[/quote]

Henkilö joka vittuilee sinulle siitä millaiset jalkasi ovat, on jopa tyhmempi kuin sinä, joka vaivaudut noin paljon asiaa miettimään ja vielä tunteella.
[/quote]

Ööö okei. Mitä jos mä tulisin haukkumaan sun mahaa tai tissejä sulle suoraan päin naamaa, voitko oikeasti sanoa ettet ikinä miettisi asiaa tai vittuntuisi? Kuka äiti teresa siellä oikeen kirjoittelee

Vierailija
33/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:57"]Ennen vanhaan Miss Suomeksi ei päässyt, jos reisien väliin jäi vako. Se katsottiin rakenteelliseksi kauneusvirheeksi. Ja nykyään tuollainen vako on haluttu... Hohhoijaa. Ihan kuin jonkun Bratz-nuken jalat. Normaalilla naisella reidet todellakin koskettaa toisiaan ja se on tasapainoisen näköistä!
[/quote]

Mä kyllä uskallan väittää että normaalipainoinen jolla on leveälantio ja täten myös rako on hotimpi kuin kapealanteinen.

Vierailija
34/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi riipu lantion leveydestä? Ja niinkuin jotkut jo mainitsi, misseillähän taitaa reidet kohdata?

Vierailija
35/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan luuston, siis lantion rakenteesta.

Vierailija
36/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"] Voi jeeses taas mennään. Thigh gap riippuu kahdesta asiasta: 1) LANTION LEVEYDESTÄ 2) RASVAPROSENTISTA Mulla on leveä lantio ja olen normaalipainoinen ja mulla on thigh gap. Ja rakastan sitä. Ja olen kyllästynyt kuulemaan vittuilua siitä. [/quote]   Kuka sulle siitä vittuilee? Suurin osahan haukkuu toisiinsa hankaavia reisiä. Etsinkö sulle ketjuja? [/quote] Haluatko nimiä? Kyllä on sanottu länkisääriksi yms.

[/quote]

Länkisäärihän on ihan eri ruumiinosakin kuin reisien välissä oleva vako? Antaa ehkä osviittaa siitä, kuinka syvistä vesistä tuollaiset ajatukset uivat... 

Vierailija
37/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:57"]

Ennen vanhaan Miss Suomeksi ei päässyt, jos reisien väliin jäi vako. Se katsottiin rakenteelliseksi kauneusvirheeksi. Ja nykyään tuollainen vako on haluttu... Hohhoijaa. Ihan kuin jonkun Bratz-nuken jalat. Normaalilla naisella reidet todellakin koskettaa toisiaan ja se on tasapainoisen näköistä!

[/quote]

En ikinä olisi uskonut, että läskejä sikoja ahdistaa jokin thigh gapikin näin paljon.

Vierailija
38/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen enkä voi käyttää kesällä hametta ilman pyöräilyshortseja alla, koska muuten reidet hankaa toisiaan vasten. Mulla on ehkä suhteessa läskimmät reidet kuin muu kroppa (ehkä maha poislukien), mutta ihan virallisesten normaalipainon rajojen sisällä vielä olen.

Vierailija
39/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:57"]Ennen vanhaan Miss Suomeksi ei päässyt, jos reisien väliin jäi vako. Se katsottiin rakenteelliseksi kauneusvirheeksi. Ja nykyään tuollainen vako on haluttu... Hohhoijaa. Ihan kuin jonkun Bratz-nuken jalat. Normaalilla naisella reidet todellakin koskettaa toisiaan ja se on tasapainoisen näköistä! [/quote] Mä kyllä uskallan väittää että normaalipainoinen jolla on leveälantio ja täten myös rako on hotimpi kuin kapealanteinen.

[/quote]

Eli jos on leveälanteinen eikä ole thigh gapia, ei voi mitenkään olla normaalipainoinen?

Vierailija
40/68 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla tämänkään vuoden misseillä reisivakoja näy:

http://static.iltalehti.fi/viihde/mega_biksumissit1703PK_820_vi.jpg