Mitä diagnooseja teiltä löytyy?
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:59"]Tämä ketju selittää paljon asioita.
[/quote]
Totta.
Traumaattinen lapsuus (on mulla niitä oikeitakin diagnooseja, mutta ne siis johtuvat tästä).
Minulla on kroonistunut määrittämätön mielisairaus (psykiatrit arpoo), atooppinen ekseema, joku allergia ja kroonistunut aurallinen migreeni. Näillä mennään :P
TOS, jännitysniska, aurallinen migreeni, verenpainetauti, fibromyalgia
Neurosarkoidoosi ja muutama muu kevyempi, kuten astma ja allergiat.
Kuulemma narsistinen persoonallisuushäiriö mutta se on täyttä paskaa. Muut ne on narsisteja. Jopa se ääliö lääkäri mikä lie, joka sen diagnoosin mulle teki. Ite on sellanen.
Siitepölyallergia, atooppinen ihottuma, migreeni, anemia, anoreksia
Olen 46-v, eikä ole mitään diagnooseja, mutta ainakin unettomuudesta olen kärsinyt pitkään.
Vaikea ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, vaativa persoonallisuus, fibromyalgia, ärtynyt paksusuoli (ibs), selkä paskana (niitä diagbooseja en edes muista)
Täällä toinen, jolla sarkoidoosi. Tosin minulla iskenyt sydämeen ja keuhkoihin. Tietämättömille: sarkoidoosi iskee joko yhteen tai useampaan elimeen ja saa aikaan soluryppäitä, jotka haittaavat elimen toimintaa. Sydämessä ne (ja arpeumat, joita ne jättävät jälkeensä) voivat haitata sydämessä kulkevia sähköimpulsseja (monilla sydänsarkoidoosilaisilla onkin rytmihäiriötahdistin).
Kortisoni (sarkoidoosiin yleisimmin käytetty lääke) laukaisi minulla osteopenian ja insuliiniresistenssin. Molemmat onneksi jo paranemassa.
Ennen sarkoidoosidiagnoosia oli myös jonkin verran syömishäiriökäyttäytymistä. EDNOS tuli diagnoosiksi, katosi itsestään jo vuosia sitten.
Ei mitään, vaikka olen jo 50 täyttänyt. Saattaisi jotain löytyäkin, jos kävisin lääkärissä, mutta pärjään kipeän nilkkani kanssa itsehoidolla. Polvissa kanssa tuntuu kipua taivutettaessa, mutta en ole katsonut vielä tarpeelliseksi senkään takia käydä lääkärissä.
Sporadinen hemipleginen migreeni, aivoverenkiertohäiriö, traumaperäinen stressireaktio, dissosiaatiohäiriö, paniikkihäiriö, meniere, diabetes 1, astma, keuhkofibroosi, cfs, mcs, allergioita, fibromyalgia, addisonin tauti.
Auramigreeni, hyvänlaatuinen asentohuimaus, atooppinen ekseema, kammiolisälyöntisyys, aorttaläppävuoto.