Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat vietti suosikkilapsensa luona Joulun

Vierailija
27.12.2021 |

Nyt joulun jälkeen haluaa olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minut kutsui kyllä kiireiltään kahville joulupäivällä, joka on perinteisesti perhetutuille varattu tapahtuma. Tiedän kokemuksesta että se kahvittelu olisi mennyt tuittuilun ja arvostelun merkeissä. Minua vihataan koska olen työtön enkä lipertele narsisti-isukkia. Joka saa raivokohtauksen jos sanoo vastaan. Olin ainoa lapsista joka koronan alkaessa vei heille ruokakasseja. Miten suhtautuisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette tule toimeen keskenänne niin oli varmaan viisas ratkaisu olla näkemättä toisianne jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin joulua ei kuulu kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Toiseksi: oisit vaan tyytyväinen kun sulla meni vähemmän rahaa ruokaan eikä tarvinnut olla varpaisillaan koko joulua.

Ihan turha tulla tänne vinkumaan, sähän tässä olet se voittaja.

Vierailija
4/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ihmettelen että miksi haluat olla tekemisissä vanhempiesi kanssa jos se kerran tuollaista on. Itse antaisin olla ja eläisin rauhassa omaa elämääni

Vierailija
5/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ei toivotut luonteenpiirteet ovat osittain periytyneet 😊

Kadehditko aikuisena lastenlasta? Miksi olisit halunnut viettää joulun narsistin kanssa?

Vierailija
6/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ehdoin tahdoin pitää yhteyttä itselleen haitalliseen ihmiseen kannattais kyllä katella peiliin ja todeta että sieltä vastaan kattelee hölmö ihminen. Lakkaa kaipaamasta ihmistä jolle olet merkityksetön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi