Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivutin itseni itsesuggestion avulla hypnoosiin ja tarkastelin sielunelämääni

Vierailija
11.04.2015 |

Ensin keskityin rentoutumaan hengitysharjoituksen avulla ja sitten laskin kymmenestä alaspäin yhteen asti. Näin seepran, joka käveli hiekkarannalla kohti merta ja kahlasi lopulta meressä ja rupesi uimaan. Tarpeeksi uituaan alkoi seepra vajota, jolloin puinen taso nosti seepran pinnan yläpuolelle. Lopulta seepra saapui toiseen rantaan, jossa odotti kallionjyrkänteet, joissa kasvoi isoja kuusia, joiden välistä seepra kiipesi ylöspäin. Sitten laskin yhdestä kymmeneen ja avasin silmät.

Tulkitsin ton sillä tavalla, että mä olin se seepra (mihinkäs se seepra raidoistaan pääsis), koska usein esitän ihmisille aivan muuta kuin olen. Toi meri kuvasti elämän vaikeuksia, jotka liian suuriksi käytyään vaivuttivat mut pinnan alle, josta auttava taho nosti mut pinnalle tason ominaisuudessa. Lopussa jyrkkenevä kallionrinne kuvasti suuria vaikeuksia ja mä näen ton kuusimetsän symboloivan kotimaata eli Suomea. Sitten jo herätinkin itseni hypnoosista.

Oon erikoistunut freudilaiseen unientulkintaan ja hypnoosiin.

Ois kiva tietää, onko joku muu onnistunut vaivuttamaan itsensä hypnoosiin?

Tänään ei ole kukaan kysyny unientulkintaa, joten päätin kertoa oman hypnoosikokemukseni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko suositella jotain opasta valveuniin/hypnoosiin/meditaatioon?

Kuinka selvänä näit tämän näyn? Oliko se sellainen höilyvä kuva verkkokalvolla, joka katoaa kun sitä katsoo suoraan kohti.

Minua kiinnostaisi tällainen toiminta, mutta olen todella huono keskittumään..

Vierailija
2/6 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: kuvittelitko mielessäsi sen elokuvan joka sinulle pyöri, vai tuliko se tavallaan jostain tyhjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin eilen past life regressionia you tubesta ja sain kuvia mieleeni.
Harmi kun lataus loppui kännykästä ja se keskeytyi.
Aion jatkaa meditaatioharjoituksiani.

Vierailija
4/6 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:23"]

Lisäys: kuvittelitko mielessäsi sen elokuvan joka sinulle pyöri, vai tuliko se tavallaan jostain tyhjästä.

[/quote] Näin sen "elokuvan" siinä hypnoosissa. Se oli ikäänkuin unta näkee, mutta on tavallaan hereillä. Niinkuin valveunta.

ap

Vierailija
5/6 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:23"]

[/quote] Näin sen "elokuvan" siinä hypnoosissa. Se oli ikäänkuin unta näkee, mutta on tavallaan hereillä. Niinkuin valveunta.

ap
[/quote]

Näitä tulee.
4

Vierailija
6/6 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:22"]

Osaatko suositella jotain opasta valveuniin/hypnoosiin/meditaatioon? Kuinka selvänä näit tämän näyn? Oliko se sellainen höilyvä kuva verkkokalvolla, joka katoaa kun sitä katsoo suoraan kohti. Minua kiinnostaisi tällainen toiminta, mutta olen todella huono keskittumään..

[/quote] Jouni Luukkalan Hypnoosi-kirjaa voin suositella. Meditaatioon ja mindfulnessiin löytyy noilla hakusanoilla kans kirjallisuutta Helmettiin hakusanaks "mindfulness" tai "meditaatio"

Sigmund Freudin Unien Tulkinta on klassikko, vaikakin vanha.

ap