Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni lapsi on ruma ja karvainen

Vierailija
11.04.2015 |

En ymmärrä miten kaksi niin kaunista ja mukavaa ihmistä ovat saaneet aikaan sellaisen rumiluksen. Tummia karvoja ympäri kehoa, hennot viikset vaikka lapsi onkin tyttö! Ohuet hiukset ja rumat hörökorvat. Äänikin on ihan kamala, samanlainen kuin styroksia narisuttaisi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ehkä lapsi on jonkun monsterin eikä suinkaan salonkikelpoisen isukin alulle laittama.

Vierailija
2/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vietettiin iltaa ja lapset olivat nukkumassa, halusin keskustella asiasta ystäväni ja hänen miehensä kanssa. Yritin ottaa asian varovasti ja leikkimielisesti esille sanomalla: "Se kenen mielestä .... on ruma nostaa käden ylös! :)" Olin ainoa joka nosti. Ei edes hävettänyt sillä näin heidän kasvoiltaan pientä helpottuneisuutta siitä, että olen heidän tukenaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
4/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä todella olitkin hienotunteinen! Jäivätkö tuttavasi kiusattaviksesi, vai ottivatko lapsen kainaloonsa ja lähtivät kotiin. Niin minä olisin tehnyt ja todennut mennessäni, että onpa taas yksi tuttava vähemmän.

Vierailija
5/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin heidän luonaan. Pienen hiljaisen hetken jälkeen kerroin mielipiteeni lapsesta vakavalla naamalla. Löin faktat tiskiin: Heidän lapsellaan on pakko olla joku syndrooma, lapsiraukka on niin ruma ettei ilkeä katsoa. He kiistivät asian mutta tiedän, että heitäkin huolestuttaa. Ap

Vierailija
6/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä he vähän suuttuivat kun kysyin että ovatko he varmoja, etteivät ole serkuksia tai jopa sisaruksia. Päätin sitten lähteä pois ja jättää heidät miettimään asiaa.. Ap

Vierailija
7/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin jokin syndrooma. Sinun asiasi ei ole sitä täällä koko maailmalle julistaa. On sen verran harvinainen, että tutut tunnistavat.

olen kehitysvammaisten hoitaja

Vierailija
8/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä kukaan minua tunnista tai heitä. Ei huolta siitä. Ap

Vierailija
9/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää

Vierailija
10/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo.

Vierailija
11/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ymmärtänyt väärin, jos se onkin vaikka joku fretti eikä niiden lapsi.

Vierailija
12/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsena olisi vähemmän kaunis niin teininä voi puhjeta kukkaan.

Vierailija
13/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iltatähti oli vauvana ruma ja karvanen. Nyt 16v neiti on paksuhiuksinen kaunotar :)

Vierailija
14/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:33"]

Meidän iltatähti oli vauvana ruma ja karvanen. Nyt 16v neiti on paksuhiuksinen kaunotar :)

[/quote]

Taitaa olla karvainen muualtakin, kunnon pöheikkö pillussa ja kainaloissa? Miehiset sääri- ja käsikarvat kera viiksien?

Vierailija
15/15 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan