Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä verrattu negatiivisessa mielessä ex-kumppaniin?

Vierailija
27.12.2021 |

Jos meille tulee jokin erimielisyys miesystäväni kanssa, enkä edes huuda tms, hän sanoo että kuulostan aivan hänen ex-vaimoltaan.

Heillä oli myrskyisä liitto eivätkä vieläkään tule kovin hyvin toimeen vaikka erosta jo vuosia.

Minua loukkaa tämä vertaaminen ja nyt sanoinkin ettei minun enää tarvitse tuota kuulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei tosin usein. Ei haittaa.

- Miesnäkökulma.

Vierailija
2/4 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä mieheltä. Hän yrittää hiljentää sinut ja samalla syyllistää sinua siitä, että teillä on riitaa, vaikka uskottavasti et hänen kanssaan ole turhaan vastahankaan. Itse pitäisin tiukan keskustelun aiheesta, enkä antaisi edelleenkään periksi. Mies yrittää siis luistaa vastuustaan tuolla tavoin.

Seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka kertoili aivan liikaa yksityiskohtia eksistään. Olen osannut vältellä tuollaisia sen jälkeen, koska vallankäyttöä kauheimmillaan sekin oli. Edes erokahvilla emme päässeet käymään ilman, että hän sai jotenkin vedettyä eksänsä siihen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää hallita sinua alentamalla eksänsä tasolle, jos eksässä nyt on mitään alentamista. Ei jatkoon.

Vierailija
4/4 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa loukata, niin hyvä keino!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme