Miten saa joulukuusen pois asunnosta?
Varisee niin paljon että on koko asunto ja rappukäytävä täynnä neulasia, jos tuota koittaa pois raijata.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä parvekkeelta.
Joo tämä olisi hyvä kun asuu 7-kerroksessa! :DD Voisi olla hauska näky.
Oli ihan normaalia toimintaa silloin kun asuin 8. kerroksessa... Joku vaan pihalle katsomaan ettei kukaan jää alle.
Kääri isoon lakanaan tms., sulje molemmista päistä, avaa ovi ja viet ulos
Tilaa pizza. Anna pizzapojalle niin eiköhän tuo kuusen ulos toimita mennessään
Ai nyt jo, itse pidän tammikuuhun asti.
Levitä lakanoita kuusen reitille ja nakkaa parvekkeelta. Älä laita havunneulasia vessan pönttöön.
Samaa reittiä kuin sen sisään toitkin.
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä smoothieta mehulingolla
Kunnon vihersmoothie
Vierailija kirjoitti:
Vie vasta vappuna, niin ei varise ollenkaan.
Mulla oli kolme ja puolivuotta kuusi parvekkeella ja varisi neulasia kun pätkin oksat irti ja suolloin ne jätesäkkiin. Olin lakaisemassa neulasia kun alakerran parvekkeelta kuului mistä hel....tä näitä neulasia tulee? Silloin piti juosta sisälle nauramaan tyynyyn. Oikeasti hullun nauru.
Soita hätäkeskukseen. Toinen mahdollisuus on, että otat siivojan tunniksi joka vie kuusen ulos ja siivoaa neulaset pois. Oletko täysin uusavuton ?
Itse leikkaan joulukuusenmaton päällä kuusesta oksat pois puutarhan oksasaksilla ja laitan oksat sitä mukaa isoon jätesäkkiin. Jäljelle jää runko, josta loput neulaset irtoaa parilla kopautuksella. Maton avulla kaadan varisseet neulaset samaan jätesäkkiin oksien kanssa. Voila.
Muovikuusen etuja on ettei tarvitse ensin hankkia kuusta ja sitten pähkäillä miten pääsee eroon siitä. Kyllä tuonkin kokoamisen ja komeroon laittamisen jälkeen pitää imuroida. Aina siitä vähän irtoaa "neulasia".
Muutaman sentin palasina aina jokaisen vessakäynnin yhteydessä pytystä alas. On varmasti seuraavaan jouluun mennessä hävinnyt.
Naapuri kääri elmukelmuun
Pari pakettia meni