Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, aikuinen tytär värjäsi hiukset sitten VIOLETIKSI

Vierailija
11.04.2015 |

Kamalaa myöntää, mutta tunnen todella suurta myötähäpeää. :( Hänellä oli joskus teini-iässä (13-15-vuotiaana) vaihe jolloin värjäsi salaa hiuksensa siniseksi, mutta luulin oikeasti että se olisi jäänyt tuohon.

Tyttö on todella fiksu ja järkevä tapaus, aina on hoitanut työnsä ja koulunsa hyvin, tällä hetkellä lukee korkeakoulun pääsykokeisiin (joku it-ohjelmoija/insinööri yms)

On nörtti, mutta ei ole koskaan näyttänyt sitä ulkonäössään, mitenkään. Edes silmälaseja ei suostu käyttämään vaan piilolinssejä on käyttänyt teinistä saakka.

Tyttäern kasvonpiirteet ovat sellaiset, ettei niihin sovi shokkivärit OLLENKAAN. Kyllähän ne näyttää ihan kivalta kapeakasvoisilla ja siroilla likoilla, mutta tyttärellä on aina ollut vähän maskuliiniset kasvonpiirteet. Vielä kun ei harrasta meikkausta kovinkaan paljon, eli jätti kulmakarvansa naturellin väriseksi. Hieman on omituisen näköistä vaalean ruskeat + violetti tukka yhdistelmä.

Onneksi tuo varmaan kuluu pois äkkiä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:26"]Ja kohta sitten tulevat lävistykset, tatuoinnit ja muu wt-tyyli. [/quote] Eheheheheheee Ai vittu sä olet hauska, yks wt mamma ite siellä [/quote] Mulla ei ole lävistyksiä, tatuointeja eikä värjättyä tukkaa, joten enpä menisi wt:ksi sanomaan. :) [/quote] Mun mielestä ihmisten haukkuminen on tosi wt:tä :)

[/quote]

Missä kohtaa olen haukkunut? :)

Vierailija
22/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:31"]

Joo ei todellakaan lähde tummavioletti helpolla. Voipi likka sanoa bai bai opiskelupaikalle ja kesätöille.

[/quote]

Enpä tiennytkään että opiskelupaikat jaetaan hiusvärin perusteella. Ei mun ainakaan aikanaan tarvinnut sinne valokuvia tai hiustenväriä ilmoittaa. Ihan riitti todistukset ja läpäisty pääsykoe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä tummanvioletti. Lähtee haalistumaan aika nopeasti ja silloin ainoa vaihtoehto on melkeimpä vetää mustalla päälle, ruskean kanssa näyttää typerältä mutta musta peittää hyvin.

Vierailija
24/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tyttäresi ottaisin tatuointeja, lävistyksiä ja värjäisin hiuksiani vaan että voisin hieroa sitä naamaasi.Onko sinulla mitään ymmärrystä, että hän on itsenäinen nainen eikä sinun vauveliini!?!?!!

Vierailija
25/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä tässä ketjussa.

Vierailija
26/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkivärit voi peittää mustalla. Ja haalistunut musta on taas helppo värjätä ruskeaksi. Värinpoistoa en shokkiväreihin suosittele, saattaa tulla yrjön väriset hiukset.

Vierailija
27/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:37"]

Ilkeitä ihmisiä tässä ketjussa.

[/quote]

Typeryyteen ei auta mikään, joten pakko vain antaa kunnolla ruoskaa.

Vierailija
28/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, äitini aikuinen tytär, värjäsin hiukseni siniseksi :D Äiti kommentoi  asiaa "onpa hieno väri, sopii sulle". Viimeiseen viiteen vuoteen en ole värjännyt hiuksiani ollenkaan.

Vierailija
29/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvioletin voi värjätä mustaksi kun alkaa kyllästyttämään. Sininen tai vihreä olisi paljon kinkkisempi.

Vierailija
30/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu ihan oikeesti nyt! Antakaa ihmisten värjätä hiukset minkä värisiksi haluaa, ei pitäs kenenkään persettä rassaa joku hiusten väri.

Vierailija
31/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:37"]Shokkivärit voi peittää mustalla. Ja haalistunut musta on taas helppo värjätä ruskeaksi. Värinpoistoa en shokkiväreihin suosittele, saattaa tulla yrjön väriset hiukset.
[/quote]
Ja sitten se pigmentti on imeytynyt hiukseen muodostaen kalvon hiuksen pintaan eikä se pysty ottamaan mustaa väriä pintaan.. Sitten on kivoja shokkiväri länttejä mustan seassa tai se shokkiväri kuultaa läpi sieltä mustan alta. Ei todellakaan kannata. Ja kaikki shokkivärit ei lähde edes sillä värinpoistolla mihinkään.

Vierailija
32/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyllä minä ainakin värjäsin violetista suoraan ruskeaksi, eikä ollut mitään ongelmaa. Sävy oli tosin todella tumma, mutta eihän muissakaan väreissä voi laittaa väriä tummemman päälle.. Vedättekö yhtä suuret ongelmat esim. punaisista hiuksista?

Vierailija
33/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:37"]Shokkivärit voi peittää mustalla. Ja haalistunut musta on taas helppo värjätä ruskeaksi. Värinpoistoa en shokkiväreihin suosittele, saattaa tulla yrjön väriset hiukset. [/quote] Ja sitten se pigmentti on imeytynyt hiukseen muodostaen kalvon hiuksen pintaan eikä se pysty ottamaan mustaa väriä pintaan.. Sitten on kivoja shokkiväri länttejä mustan seassa tai se shokkiväri kuultaa läpi sieltä mustan alta. Ei todellakaan kannata. Ja kaikki shokkivärit ei lähde edes sillä värinpoistolla mihinkään.

[/quote]

Mitähän värejä sinä käytät? :D Minä olen aina ostanut halvinta mahdollista, eli Live Color XXL shokkivärejä, eikä minkään kanssa ole ollut ongelmia.

Minulla on ollut siniset, punaiset ja pinkit hiukset. Aina olen värjännyt mustalla/suklaanruskealla päälle eikä todelllakaan ole jäänyt mitään väriläiskiä.

Vierailija
34/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:29"]

No anna huorata jos tekee mieli.

[/quote]

Nyt oikaisen hieman sun käsityksiä. Hiusten värjääminen ei ole huoraamista. Huoraaminen on seksipalveluiden myymistä rahaa tai muita hyödykkeitä vastaan. Suomenkieli ei ilmeisesti ole ensimmäinen kielesi? Joku on tehnyt ikävän kepposen opettaessaan kieltä sinulle.

Vierailija
35/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:26"]Ja kohta sitten tulevat lävistykset, tatuoinnit ja muu wt-tyyli. [/quote] Eheheheheheee Ai vittu sä olet hauska, yks wt mamma ite siellä

[/quote]

Mulla ei ole lävistyksiä, tatuointeja eikä värjättyä tukkaa, joten enpä menisi wt:ksi sanomaan. :)

[/quote]DDD Ei suatana, nekö ne wt:n määrittää, sä kuule haiset itse wt:ltä tänne asti.

Mut vakavasti puhuen tästä hirveän vakavasta ongelmasta, on se vaan kauheeta.

70-luvulla olin itse punkkari, tukka oli sininen ja lävistyksiäkin löytyi. Vanhemmat päivitteli, et mikäköhän tuostakin oikein tulee...No, tuli tavis. Ihan vaan tavis. Tukka on nyt omanvärinen eli siis trendikkään harmaa, lävistykset on hävinneet melkein kaikki, ei ole raha-, päihde- tai mielenterveysongelmia, ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä, edes sakkoja en ole koskaan saanut, on amk- ja yliopistotutkinnot tunnollisesti suoritettuina, jonkinlainen urakin löytyy, omistuskämppä ja kesämökki ja osakesijoitukset DDD. Mitenkä se voikin kuulostaa näin tylsältä, ei helvata.

No, pukeudun sentäs vieläkin omituisesti ja kuuntelen Nationalia, Musea ja Arctic Monkeyseja (rajua, hui). Ja vanhaa jazzia ja klassista. Luen paljon ja päihitän töissä kaikki tietokilpailuissa. Ja miehiä muuten aina vtuttaa. Yöllä saatan olla ulkona tiirailemassa tähtiä kaukoputkella ja ottamassa kuvia, miten erikoista! Ja matkustelen vieläkin reppurina ympäri maailmaa. No, myönnetään, vanhemmiten on tullut ostettua niitä mukavia, helppoja kaupunkimatkojakin.

Niin ja kauhistelen tietenkin umpikonservatiivista, oikeistolaista ja taantumuksellista nuorisoa. Kuten vanhojen pitääkin. 

Vierailija
36/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:37"]Shokkivärit voi peittää mustalla. Ja haalistunut musta on taas helppo värjätä ruskeaksi. Värinpoistoa en shokkiväreihin suosittele, saattaa tulla yrjön väriset hiukset. [/quote] Ja sitten se pigmentti on imeytynyt hiukseen muodostaen kalvon hiuksen pintaan eikä se pysty ottamaan mustaa väriä pintaan.. Sitten on kivoja shokkiväri länttejä mustan seassa tai se shokkiväri kuultaa läpi sieltä mustan alta. Ei todellakaan kannata. Ja kaikki shokkivärit ei lähde edes sillä värinpoistolla mihinkään.

[/quote]

Mitä sä nyt oikein selität? Kaikki hiusvärit toimivat ihan samalla periaatteella. Ei se pigmentti sinne sen tiukemmin jämähdä kuin vaikkapa punaisessa värissä. Tietty jos koittaa vetää vastavärjätyn päälle, niin voi tietysti arvata millainen lopputulos tulee olemaan.

Mutta hiusvärithän haalistuvat nimenomaan sen takia, kun se pigmentti heikkenee ja pigmenttikalvo hiuksen pinnassa kuluu pois. Sinun logiikallasi hiusten värjääminen olisi lopullista.

Vierailija
37/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:39"]

[/quote]

Mitähän värejä sinä käytät? :D Minä olen aina ostanut halvinta mahdollista, eli Live Color XXL shokkivärejä, eikä minkään kanssa ole ollut ongelmia.

Minulla on ollut siniset, punaiset ja pinkit hiukset. Aina olen värjännyt mustalla/suklaanruskealla päälle eikä todelllakaan ole jäänyt mitään väriläiskiä.
[/quote]
Crestolin fantasy color gloss. Ei muuten sininen lähde mihinkään, oli kampaajatkin kummissaan. Tumman ruskean alta paistaa läpi vihreänä.

Vierailija
38/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu mikä ämmä olet! Ärsyttävä simpanssi! ;)

Vierailija
39/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsua tytärtäsi Pirkko Liinamaaksi niin ehkä hänkin ymmärtää ettei se väri ole mistään kotoisin.

Vierailija
40/59 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:39"]

[/quote]

Mitä sä nyt oikein selität? Kaikki hiusvärit toimivat ihan samalla periaatteella. Ei se pigmentti sinne sen tiukemmin jämähdä kuin vaikkapa punaisessa värissä. Tietty jos koittaa vetää vastavärjätyn päälle, niin voi tietysti arvata millainen lopputulos tulee olemaan.

Mutta hiusvärithän haalistuvat nimenomaan sen takia, kun se pigmentti heikkenee ja pigmenttikalvo hiuksen pinnassa kuluu pois. Sinun logiikallasi hiusten värjääminen olisi lopullista.
[/quote]
KVG metallivärit. Sininen ei sitäpaitsi lähde yhtä helposti kuin vaikka punainen tai ruskea.. Tästäkin löytyy vaikka Googlesta useampiakin kokemuksia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme