Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olisit valmis maksamaan ikkunanpesusta?

Vierailija
11.04.2015 |

Jos lasketaan vaikka per pinta 1m² kokoisesta ikkunasta ja 2,5m² kokoisesta. Pesijä tuo kaikki tarvikkeet tullessaan. Mietin vain kun yksi tuttu kysyi että paljonko maksaa jos pesisin heidän ikkunat. Onko 4€ per pinta liikaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa. Tekis 16 euroa per ikkuna. Lisäksi tuo on pimeää tuloa. Itsellä on se kymmenen ikkunaa. En maksais 160euroa. Täällä tunti on 26euroa ihan veroineen kaikkineen.

Vierailija
2/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiseen pintaan tuo 4€ on? Tuosta isommasta ainakin olisin valmis maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mieluummin hinnoittelua tuntipalkalla.

Vierailija
4/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:14"]

On liikaa. Tekis 16 euroa per ikkuna. Lisäksi tuo on pimeää tuloa. Itsellä on se kymmenen ikkunaa. En maksais 160euroa. Täällä tunti on 26euroa ihan veroineen kaikkineen.

[/quote]

Ööö... ikkunassa on neljä pintaa eli 16€/4=4€ eli joko sunkin hinnoittelu olisi liikaa tai mun olisi ok.

AP

Vierailija
5/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:14"]

[/quote]

Ööö... ikkunassa on neljä pintaa eli 16€/4=4€ eli joko sunkin hinnoittelu olisi liikaa tai mun olisi ok.

AP
[/quote] lukutaito?

Vierailija
6/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan yleensä 90,- ja tietysti kuitilla. Ruutuikkunat ja korkeat huoneet, hankalaa pestä itse. Ammattilainen huitasee tunnissa koko homman.

Vierailija
7/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin perusrintamamiestalon ikkunoiden pesusta 120 e. Kaksilasiset ikkunat. Tuosta saa kotitalousvähennyksen -45%. Neliömäärää en osaa arvioida. Minusta oli kallis koska ei ollut hyvin pesty. Jos olisi ollut puhtaat olisin ollut tyytyväinen. Hinta on siis aika suhteellinen juttu.

Vierailija
8/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse pestä ikkunoita (outoa, joo) joten en maksaisi mitään. Siivooja käy kyllä muuten, joten 15€/h saisi pesetettyä.

Vierailija
9/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10e/tunti, pimeänä tulona. Toisaalta voisin olla reilu ja tarjota sen kympin koko urakasta. Meidän kaksion (2 ikkunaa, 1 tuuletusikkuna, 1 ovi) ruutuihin kun ei millään pysty tuntia tuhlaamaan. Toki jos parvekkeen lasit pesee myös niin saattaa pesuaika lähennellä jo sitä tuntia.

En kyllä pidä ikkunoiden pesua mitenkään pahana askareena, että sellaista viitsisin ulkoistaa :D. No ehkä sitten jos olisin sellaisessa kunnossa etten enää itse pystyisi ikkunoita pesemään, mutta silloinkin ne kävisivät luultavimmin joku kotiapu tai lapset tms pesemässä.

Vierailija
10/10 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä kysymystäsi. Minulla on yhteensä 4 ikkunaa (ei kovin isoa) joissa jokaisessa siis 4 pintaa. Lisäksi 3 pienenpää tuuletusikkunaa joissa 4 pintaa ja partsin oven ikkuna jossa 2 pintaa. HYVÄSTÄ pesusta maksaisin 50e (pimeänä). Itsellä menee tuohon n tunti.