Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saikutin joulun, vaikka alunperin piti olla töissä. Jäin kiinni somekuvista ja nyt pomo haluaa jutella.

Vierailija
27.12.2021 |

Työskentelen hoitoalalla ja olen aikas väsynyt touhuun. Vapaatoiveista huolimatta minut oli laitettu koko jouluksi töihin, joten otin omalla ilmoituksella sitten joulun sairaslomaa.,
Joulupäivänä ja Tapanina kuitenkin tapasin ystäviäni ja illanvietoista päätyi kuvia someen, joihin minuakin oli tägätty. Työkaverit käräytti minut pomolle ja nyt puolenpäivän jälkeen on puhuttelu, jossa keskustellaan. Mitä kannattaisi nyt tehdä? Olen määräyskirjalla töissä, enkä siis vakituinen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta ymmärrän myös pomoasi, toimit väärin etkä taatusti ollut/ole ainoa joka väsynyt touhuun ja olisi kaivannut joululomaa.

Toivottavasti saat kunnon sanktion, ja syystä, että olet aikuinen jonka täytyy kyetä erottamaan oikea ja väärä ja osata toimia vastuullisesti ilman, että muut(kaan) joutuu kärsimään.

Ensikerralla varmaankin asioit työterveydessä ja vetoat psyykkiseen väsymykseen, sen fyysisen lisäksi, ja saat todnäk ihan oikeata sairauslomaa.

Alan ihmisenähän tiedät, että psyykkiset oireillut ja väsymys ovat aivan yhtä normaaleja ja luonnollisia asioita kuin fyysisetkin ja se on hyvin yleistä jopa, varsinkin sosiaali-ja terveysalalla!!

T. 17v alalla

Vierailija
2/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä nöyrästi, että tuli töpättyä ja kerro, että olosi parani, jolloin uskaltauduit lähtemään kavereiden kanssa ulos. Lupaa ettet enää ikinä toimi näin ja pidä myös lupauksesi. Tuolla tavalla ei kärsi hölmöillä, mutta ensimmäinen kerta annetaan luultavasti anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye, bye saikkurahat, ehkä myös duuni.

Vierailija
4/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alallasi tarvitaan työntekijöitä. Ehkä et lintsaa mahdollisessa seuraavassa työpaikassasi.

Vierailija
5/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko noi omat mokat on someen jonkun tunkea? Somen takia monet ovat menettäneet työpaikkansa.

Vierailija
6/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet siitä mitä teit?

Vierailija
7/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toiminut väärin ja nyt on aika ottaa nöyrästi nuhteet ja rangaistus vastaan.

Eiköhän kaikki ole toivoneet sitä joulua vapaaksi, eikä varmaan sinulle tullut mitenkään yllätyksenä, että kyseisellä alalla joutuu olemaan toisinaan myös pyhinä töissä.

Vierailija
8/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo! Olisit vaan ottanut tuplapalkan ja nauttinut seuraavalla vapaalla siitä. Tuollaiset idiootit ei tee hyvää työyhteisölle.

Vierailija
9/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettå saat potkut ja menetät oikeutesi työskennellä hoitoalalla. Olet täysin vastuuton.

Vierailija
10/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna on aika hankala saada sijaisia yhtäkkiä, joten toivottavasti saat palkattomat saikkupäivät

Vierailija
11/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitoalalla. Joka toinen joulu on vapaa ja joka toinen töitä. Rakastan joulua, ja kyllä saatan itkeä tirauttaa töihin lähtiessä jouluaattona iltavuoroon, kun muu perhe jää juhlimaan joulua. Silti en koskaan voisi saikuttaa, koska sitten tarvitaan sijainen, jota ei saa ja joku töistä joutuisi joustamaan ja hänen joulu olisi pilalla.

Meillä työkaverit on kaikki tosi jouluihmisiä. Jokaisella on oikeus ja vuoronsa viettää joulua, oli perhettä tai ei.

Vierailija
12/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistatat riistäjälle vaan paskat. Yksinkertaista.

Vierailija
13/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko noi omat mokat on someen jonkun tunkea? Somen takia monet ovat menettäneet työpaikkansa.

Jos tämä tarina on totta niin some ei ole syy vaan ainoa syyllinen on ap itse.

Vierailija
14/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä.on, mutta olen itse toiminut hoitoalan pomina, ja joo , työntekijä.jäänyt saikulle, ja sitten postannut somern kuvia, kun on matkoilla....

Ovatko ihmiset oikeasti näin tyhmiä? Oikeasti?

Vierailija
15/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että viimejouluisia kuvia

Älä myönnä mitään

Vierailija
16/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä.on, mutta olen itse toiminut hoitoalan pomina, ja joo , työntekijä.jäänyt saikulle, ja sitten postannut somern kuvia, kun on matkoilla....

Ovatko ihmiset oikeasti näin tyhmiä? Oikeasti?

Tyhmempiäkin. Ehdottomasti.

Vierailija
17/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen määräyskirjalla? Puhu provo suomea.

Vierailija
18/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saikutin koko joulun ja tänään haen salkulle pari viikkoa jatkoa koska en todellakaan aio mennä töihin riskeeraamaan perhettäni ja itseäni. Mut niin tyhmä en ole että laittaisin someen saikun ajalta kuvia tai tekstiä. Pidän myös huolen ettei minusta näy vilaustakaan perheenjäsenten jakamissa kuvissa.

Vierailija
19/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bye, bye saikkurahat, ehkä myös duuni.

Höpöhöpö. Hoitoalalla tarvitaan jokainen. Kaikki vääntömomentti on aloittajalla.

Vierailija
20/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit varmaan arvostivat temppuasi. Luulen, että hekin olisivat mieluummin viettäneet joulua omaisten kanssa sen sijaan, että olivat vanhusten pyllyjä pesemässä. Nyt saivat ekstrana vielä sinunkin työt.

Jos olisin esimiehesi, antaisin sinulle vähintäänkin vakavan varoituksen. Ehkä jopa potkutkin (riippuen siitä, onko vara menettää yksi resurssi väliaikaisesti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme