Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hairahduin varattuun eilen ja tänään hairahdun uudelleen.

Vierailija
11.04.2015 |

En missään nimessä ole ylpeä asiasta. Taustaa, tunnemme toisemme n. 10 vuoden ajalta. Molemmilla on ollut suhteita elämässä. Kerran olen ex- avokkiani pettänyt tämän miehen kanssa, hän oli tuolloin vapaa.

Tää mies on nyt avoliitossa naisen kanssa, jolta ei omien sanojensa mukaan saa sitä seksiä mitä haluaa. On vongannut mua nyt pari vuotta ja eilen sitten törmättiin keskellä kirkasta päivää ja loppuhan on historiaa. Täksi illaksi sovittiin myös seksitreffit kun vaimoke menee illaksi töihin.

Ymmärrän hyvin tätä miestä ja hän minua. Olemme kummatkin hiukka kinkyjä ja toistemme kanssa on aina ollut luonnollista toteuttaa näitä fantasioita joita ei ole edes kumppanille viitsinyt kertoa... Saa kivittää, mutta ajattelin pitää hauskaa vielä vähän :0!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkunverran ylpeä olet, kun pitää tulla kertomaan tänne...

Vierailija
2/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:24"]

No jonkunverran ylpeä olet, kun pitää tulla kertomaan tänne...

[/quote]

Lähinnä ajattelin, että onko vastaavaa ollut muilla. Kun seksi ei ole vain sitä "normaalia". En olisi voinut kuvitella kertovani näistä haaveistani exilleni. Ovat olleet niin perinteisiä miehiä, olisivat varmaan jättäneet mut saman tien jos olisin kertonut mieltymyksistäni... Kun ei oo kyse mistään anustapeista...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On se kumma aina miehen sanoessa "vaimo ei ymmärrä" tai "en saa tarpeeksi hellyyttä", niin nämä wt-kottaraiset heti levittää jalkansa.

En sano mitä ap:sta ajattelen, tulee bannia.

Vierailija
4/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies valittaa kun ei saa hyvää seksiä kun ei ole edes viitsinyt naiselleen kertoa mitä haluaa ja sen varjolla kuvittelee että pettäminen on ok? Ootko ite ajatellu tätä asiaa ollenkaan:D

Kamalan selkärangatonta ja ajattelematonta mun mielestä.

Vierailija
5/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, minkälaisesta seksistä pidät?

Vierailija
6/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tää mies voi vaan rehellisesti jättää tätä naista ja nussia apn kanssa sitten rauhassa?:)

Mun mielestä ap on menny liian helppoon ja selittää vaan itselleen tän olevan ok koska ei muka saa mistään samanlaista seksiä :) ei varmaan ole edes yrittänyt etsiä toista kumppania kun ei ole seurustelukumppaneillekkaan viitsinyt kertoa vaan menee heti pettämään.

Mua muutenkin ällöttää tälläset naiset jotka ihan tarkoituksella mahdollistaa miesten pettämisen, tietysti varattuhan siinä enemmän tekee väärin mutta jos naiset lopettais varatuille miehille antamisen ni kyllä se pettäminen vähenis aika reilusti:)

Toivottavasti löydät itelles unelmien miehen ja se tulee pettämään sua jonkun lortonkanssa ei mulla muuta

Vierailija
7/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kerrot ensin sille avovaimolle, että hairahduit eilen ja aiot hairahtua tänäänkin hänen mieheensä. Olisi kaikille osapuolille reilumpaa. Kerro syykin vielä. Avoimet kortit, saatte kinkyillä keskenänne, mies saa toteuttaa itseään kanssasi ja avovaimo voi etsiä itselleen uskollisen ja seksuaalisesti saman maun omaavan miehen alkujärkytyksestä selvittyään. Kaikki voittavat.

Vierailija
8/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:03"]Mitäpä jos kerrot ensin sille avovaimolle, että hairahduit eilen ja aiot hairahtua tänäänkin hänen mieheensä. Olisi kaikille osapuolille reilumpaa. Kerro syykin vielä. Avoimet kortit, saatte kinkyillä keskenänne, mies saa toteuttaa itseään kanssasi ja avovaimo voi etsiä itselleen uskollisen ja seksuaalisesti saman maun omaavan miehen alkujärkytyksestä selvittyään. Kaikki voittavat.
[/quote]

Ap taitaa olla liian laiska ja munaton että tekisi näin:) aika perus wt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä