Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastoon murtauduttu :(

Vierailija
26.07.2022 |

Muistan ainakin yhden takin ja kengät jotka puuttuu, mutta muuten on vaikea hahmottaa, mitä kaikkea puuttuu... Kurjalta tuntuu, vaikka ei tavara kovin arvokasta rahallisesti ollutkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Vastasuuden varalta kirjaa ylös kaikki mitä viet varastoon.

Vierailija
2/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi unelma. Pääsisi painavasta tavarasta aina välillä eroon, veisi vaan kellariin ja pim se olisi kadonnut. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi unelma. Pääsisi painavasta tavarasta aina välillä eroon, veisi vaan kellariin ja pim se olisi kadonnut. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Unelmoi sinä vaan.

Varastoomme murtauduttiin aikanaan, luultavasti talon entiset asukkaat, kun varaston ulko-ovi on paksua rautaa.

Häkkivarastosta kaikki ulos, pengottu, rikottu  ja tallottu likaisilla jalkineilla, viety kaikki jonka kokivat myytäväksi kelpaavaksi. No en minä siellä mitään perhekalleuksia vieläkään säilytä.

Vierailija
4/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa satuilla vakuutusyhtiöön pitkät listat tavaraa. Kalliit alumiiniset matkalaukut, astiastot, maastopyörät...

Vierailija
5/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa satuilla vakuutusyhtiöön pitkät listat tavaraa. Kalliit alumiiniset matkalaukut, astiastot, maastopyörät...

Älkää alapeukuttako. Vakuutusyhtiö tuuppaa jokaista asiakasta tuhkikseen, jos joku pieni printti ehdoissa mahdollistaa sen.

Vierailija
6/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon rehellisyyteen, satuilulla voi hetkeksi voittaa mutta seuraavassa käänteessä saattaa enemmän menettää.

Vierailija
7/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se  on siellä neukkukuutioissa.

Vierailija
8/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten murtaudutaan omakotitaloihin.

Vierailija
9/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajoa sä sun talosi lämmityskustannuksiin ensi talvena. Taitaa neukkukuutio kutsua sinuakin?

Vierailija
10/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikonut myydä nuo tavarat torissa.

Vierailija
11/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun luhtitalossa kolmiossa.

Vierailija
12/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitänyt lukkoa kellarikomerossa. Ei viety  mtään.   Ei nyt arvokamaa ollutkaan,, mutta mitään ei näyttänyt hävinneen.  -Näin toimittaessa on silti riski, että komeroon ängetään jätteitä. 

Vierailija
13/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin jäädä kiinni vakuutuspetoksesta, ei kannata riskeerata ja menettää mainettaan.

Ehdottajalta maine saattanut jo mennä, niin on varaa moiseen ajatteluun.

Vierailija
14/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v meni kellarin tyhjentäessä

Kaikki tutut tietävät ja pari ystävää on antanut mm kirppistavaraa. Ystävän tuttu otti yhteyttä, ehdotti tuo omaisuutensa, kun muuttaa ulkomaille.

Kysyin mikä on aika ja paljonko maksat

Keskustelu päättyi siihen

Vierailija
15/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikonut myydä nuo tavarat torissa.

Tori.fi on pilattu. Kun se meni sille sipstetinmulxulle.

Vierailija
16/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa palautua mieleen mitä kaikkea siellä oli ja harmittaa kovin. Ap

Vierailija
17/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoittus poliisiin. Heitä ei näy, eikä niitä kiinnosta rikokset missä ei tiedetä tekijää, mutta saat ilmoituksen vakuutusyhtiötä varten. Sitten katsot omavastuun määrän ja ilmoitat Rembrantin taulut ja muut 

fabergeet sen mukaan ,että saat omasi pois... Tavaroitasi et enää näe. Korvauksen jälkeen ne ovat vakuutusyhtiön.

Vierailija
18/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon rehellisyyteen, satuilulla voi hetkeksi voittaa mutta seuraavassa käänteessä saattaa enemmän menettää.

rehellisyydellä ei menesty.

Vierailija
19/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiketunnistin varaston kattoon niin että reagoi vasta kun joku sinne menee. siitä viesti puhelimeen niin saa ryökäleet rysänpäältä kiinni.

kannattaa muistaa laittaa kunnon hälytys puhelimeen yöllä että siihen herää.

Vierailija
20/25 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huvitellut ajatuksella, että jättäis pihaan kaikki romut, mistä haluaa eroon. Pakkaisi ne niinkuin ne olisi johonkin muuttokuormaan lähdössä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä