Varastoon murtauduttu :(
Muistan ainakin yhden takin ja kengät jotka puuttuu, mutta muuten on vaikea hahmottaa, mitä kaikkea puuttuu... Kurjalta tuntuu, vaikka ei tavara kovin arvokasta rahallisesti ollutkaan.
Kommentit (25)
Tuo olisi unelma. Pääsisi painavasta tavarasta aina välillä eroon, veisi vaan kellariin ja pim se olisi kadonnut. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi unelma. Pääsisi painavasta tavarasta aina välillä eroon, veisi vaan kellariin ja pim se olisi kadonnut. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat.
Unelmoi sinä vaan.
Varastoomme murtauduttiin aikanaan, luultavasti talon entiset asukkaat, kun varaston ulko-ovi on paksua rautaa.
Häkkivarastosta kaikki ulos, pengottu, rikottu ja tallottu likaisilla jalkineilla, viety kaikki jonka kokivat myytäväksi kelpaavaksi. No en minä siellä mitään perhekalleuksia vieläkään säilytä.
Kannattaa satuilla vakuutusyhtiöön pitkät listat tavaraa. Kalliit alumiiniset matkalaukut, astiastot, maastopyörät...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa satuilla vakuutusyhtiöön pitkät listat tavaraa. Kalliit alumiiniset matkalaukut, astiastot, maastopyörät...
Älkää alapeukuttako. Vakuutusyhtiö tuuppaa jokaista asiakasta tuhkikseen, jos joku pieni printti ehdoissa mahdollistaa sen.
Itse uskon rehellisyyteen, satuilulla voi hetkeksi voittaa mutta seuraavassa käänteessä saattaa enemmän menettää.
Sellaista se on siellä neukkukuutioissa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten murtaudutaan omakotitaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Hajoa sä sun talosi lämmityskustannuksiin ensi talvena. Taitaa neukkukuutio kutsua sinuakin?
Vierailija kirjoitti:
Olin aikonut myydä nuo tavarat torissa.
Vierailija kirjoitti:
Asun luhtitalossa kolmiossa.
Minä en pitänyt lukkoa kellarikomerossa. Ei viety mtään. Ei nyt arvokamaa ollutkaan,, mutta mitään ei näyttänyt hävinneen. -Näin toimittaessa on silti riski, että komeroon ängetään jätteitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin jäädä kiinni vakuutuspetoksesta, ei kannata riskeerata ja menettää mainettaan.
Ehdottajalta maine saattanut jo mennä, niin on varaa moiseen ajatteluun.
2 v meni kellarin tyhjentäessä
Kaikki tutut tietävät ja pari ystävää on antanut mm kirppistavaraa. Ystävän tuttu otti yhteyttä, ehdotti tuo omaisuutensa, kun muuttaa ulkomaille.
Kysyin mikä on aika ja paljonko maksat
Keskustelu päättyi siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikonut myydä nuo tavarat torissa.
Tori.fi on pilattu. Kun se meni sille sipstetinmulxulle.
Nyt alkaa palautua mieleen mitä kaikkea siellä oli ja harmittaa kovin. Ap
Rikosilmoittus poliisiin. Heitä ei näy, eikä niitä kiinnosta rikokset missä ei tiedetä tekijää, mutta saat ilmoituksen vakuutusyhtiötä varten. Sitten katsot omavastuun määrän ja ilmoitat Rembrantin taulut ja muut
fabergeet sen mukaan ,että saat omasi pois... Tavaroitasi et enää näe. Korvauksen jälkeen ne ovat vakuutusyhtiön.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon rehellisyyteen, satuilulla voi hetkeksi voittaa mutta seuraavassa käänteessä saattaa enemmän menettää.
rehellisyydellä ei menesty.
liiketunnistin varaston kattoon niin että reagoi vasta kun joku sinne menee. siitä viesti puhelimeen niin saa ryökäleet rysänpäältä kiinni.
kannattaa muistaa laittaa kunnon hälytys puhelimeen yöllä että siihen herää.
Mä oon huvitellut ajatuksella, että jättäis pihaan kaikki romut, mistä haluaa eroon. Pakkaisi ne niinkuin ne olisi johonkin muuttokuormaan lähdössä.
Voi harmi. Vastasuuden varalta kirjaa ylös kaikki mitä viet varastoon.