12-vuotias vastailee 15 minuutin ajan
Tulin siksi tänne palstalle, koska tämä on lähes ainoa aktiivinen keskustelupalsta jossa voi anonyymisti jutella.
Sain siis mun kaveriltani haasteen tähän eli vastailen 15 minuutin ajan kysymyksiin. En vastaa pervoihin tai liian henkilökohtaisiin!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:17"]En ymmärtänyt tuota velhon hihat kysymystä joten vastaan seuraavaan. :D
Mun mielestäni tämän ikäinen voi olla fiksu, mutta ei viisas. Viisas voi mun mielestä olla vasta sitten, kun on tarpeeksi elämänkokemusta. :)
- ap
[/quote] Melkosen pikkuvanhalta kuulostaa. :D
Onko sisaruksia? Mitä harrastat? Mitä mieltä olet uskonasioista, entä politiikasta?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:19"]
Täällä on pari tälläistä "nukkumaan siitä", "kulahaalarit päälle" -kommenttia ja olisi kiva jos ette niitä laittaisi, en kuitenkaan ole päiväkoti-ikäinen. Ja ihan tiedoksi vaan mä olen jo ollut tänään lenkillä ulkona - ap
[/quote]
No, 12-vuotias on vielä ihan pikkuinen, eikä tämä palsta ole sopivaa luettavaa sen ikäisille.
Mutta ihan oikeasti, ei tämä ole nuoren tytön palsta. Täällä käy todella sairasta porukkaa ja suurin osa keskusteluista ei ole sinun ikäisille hyväksi. Tämä on enemmän väsyneiden äitien purkautumispaikka
En lukenut koko ketjua, mutta mitä mieltä olet yläasteelle menosta (itsekin menen)? :)
-13v tyttö
Mä en ole lukenut näitä aiheita täältä, eikä kiinnosta. Kuten jo aluksi sanoin tulin tänne tekemään vain tämän haasteen.
Vastaan vielä näihin viimeisiin kysymyksiin ja lähden sitten.
Millainen on nolo nahkatakkipissis? :D Omistan nahkatakin, mutta mä en koe, että se tekee musta pissistä tai noloa :DD
Mulla on pikkusisko ja isoveli.
Harrastan futista ja käyn laulutunneilla sekä piirrän.
Mun mielestä uskonto on ihan jokaisen oma asia ja mä tämän ikäisenä en vielä politiikasta ole kiinnostunut. :D
Ja mä tiedä pitäisko mun ottaa kohteliaisuutena, että kuulostan pikkuvanhalta. :D
Mä kuitenkin kiitän ja kumarran, ja koska suoritin jo haasteen lähden nyt. Heihei :DD
- ap
Hei täällä on muitakin samaa ikäluokkaa!! :)))
Oletko nolo nahkatakkipissis?
T14