Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löysit kinkyn puolesi

Vierailija
26.12.2021 |

Oletko aina ollut vai oletko kokenut jonkun ns. heräämisen asian suhteen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi niin, että hammaslääkärin penkissä huomasin nauttivani ja kiihottuvani toimenpiteestä, joka vaati vähän voimaa ja tuotti kipua, kun tekijänä oli nuori ja komea hammaslääkäri. Sen jälkeen avautui aivan uusi maailma seksin saralla.

Vierailija
2/13 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin. En tiennyt sitä puolta ja aloin tykkäämään exän kanssa ja löysin sen kun olin 23v???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni tutustutti minut esim. kusileikkeihin. Aiemmin en mitenkään osannut ajatella pissan ja seksin yhdistämistä, mutta lievällä toistolla ja painostuksella olen tätä nykyä oikea pissaliisa!

Vierailija
4/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin sen, kun nuolin ei aivan puhdasta peppua ja se kiihotti valtavasti. Jatkossa peppupanon jälkeen sain nuolla puhtaaksi ja mitä sottaisempi, sen parempi. Siitä jäin koukkuun kauniin naisen kakkaan ja sen tuoksuun.

Vierailija
5/13 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla kipu on se juttu, miten haluatte että kipua tuotetaan?

Vierailija
6/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin huvikseni, ajan kuluksi eroottisia novelleja, ja hups, löysin itseni.

Vierailija
7/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisen joka suostui paskantamaan kyrpäni päälle. Ei ole mitään kiihottavampaa.

Vierailija
8/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolleni tuo kivun haluaminen on ollut aika lievää. Lähinnä vähän liian isolla kalullani rajumpaa chillausta pillulle.  Useimmiten joutunut varomaan, mutta joskus on selvästi halunnut kivuliaampaa naimista ja voiman käyttöä kalulla. 

Vierailija
9/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin naisystävän kanssa. Kummallakin oli uusi. Nähtiin ja yhdessä todettiin että jotain yhteistä jäi kokematta. Oltiin ystäviä käytiin yhdessä välillä ravintolassa. Ei mitään muuta ei edes halausta bailattiin vaan. Nähtiin välillä risteilyiilä ei mitään muuta kun bailaamista. Huomattiin että jotain jäi kokemtta. Pyysi taas apua vaikeassa paikassa. Halusi korvata. Anto votkapullon. Ei ollut kiire kummallakaan. Juotiin yhdessä vähän hänen luonaan. En voinut ajaa autoa jäin yöksi. Sohvalle nukkui. Hänen mies ystävä soitti oli saanut mustasukkaisuus kohtauksen. Huoritteli ja haukkui naista. Otin puhelimen ja haukuin exsän mies ystävä paskaksi. Soiton jälkeen ex oli minulle vihainen. Juotiin lisää. Pyysi minua sänkyyn. Nukuin alasti tuli päälleni rutisti kovin rinnasta en sanonut mitään. Ujutti elimeni sisälleen nojautui minua kohden Anto litsarin poskelle olin vaiti Anto toisen. Kynsi rintakehääni olin vaiti. Laukesin kiimasta hänen sisälle. Hän sanoi taisit tykätä. Nukuttiin aamulla oltiin hiljaa ja juotiin teetä. Kuukauden päästä pyysi jälleen apua. Kiitokseksi tarjosi juomaa. Otti housut itseltään pois ja nussittin sohvalla. Juotiin puolikas drinkki pyysi katsomaan ikkunaa noustiin Anto litsarin ja toisen rupea seisoo. Imi 2 fritsua kaulaan kulli seisos ylöspäin sojottaen. Sanoi sinä tykkäät tästä. Sen jälkeen silloin tällöin harrastettiin meist villi seksi. Kiitos. Niistä. Muisto vain jäi.

Vierailija
10/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M66 kirjoitti:

Itse huomasin sen, kun nuolin ei aivan puhdasta peppua ja se kiihotti valtavasti. Jatkossa peppupanon jälkeen sain nuolla puhtaaksi ja mitä sottaisempi, sen parempi. Siitä jäin koukkuun kauniin naisen kakkaan ja sen tuoksuun.

Minä hullaannuin kakkaan vahingossa. Tanakan naisen pieru tulikin naamalle ihan varren kanssa. Mälli lähti kun hauki rannasta.

Vierailija
11/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä pyysi ekoilla treffeillä kiinnittämään hänet sänkyyn (hänellä oli kaikki mahdolliset välineet). Lisäksi pyysi piiskaamaan ja minusta koko touhu oli kiihottavaa. Eli löysin sen toisen pyynnöstä.

Vierailija
12/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsena, ennen kuin osasin haaveilla seksistä tai miehistä, kiihotuin vankina olosta. Meillä oli poikien kanssa sotaleikki jossa joutui välillä vangiksi, pyrin sellaiseksi niin usein että muut ihan ihmettelivät miksi olen aina vankilassa. 

Sitten löysin miehen joka toteuttaa fantasiani mielellään. Suurin osa asioista ei liity edes suoranaisesti seksiin, mutta kiihotun siitä kun elämästäni tehdään kurjaa ja noloa -tosin vain roolileikkinä siis. 

Mies pitää minua sohvapöytänä ja lukitsee välillä vaatekaappiin. Yleensä saan lukea siellä, mutta joskus ihan pilkkopimeään. Vaatteeni ovat kuluneet ja vanhat ja kuljen polkupyörällä töihin, samoin kännykkäni on 15 vuotta vanha. Luottokorttini on usein miehen takavarikossa. Myös nälkää käytetään rankaisussa, tosin tässä minulla on välitön turvasana jos verensokeri alkaa laskemaan liian alas. Muutoin session pituuksista päätetään etukäteen ja siitä on turha valittaa. 

Kuntoiluni toteutetaan usein piiskan tahdissa. Teen esim. kyykkyjä (tärkeät lihakset ratsastuksessa) miehen määräämän määrän, joskus en pysty ja romahdan maahan täysin kaikkeni antaneena, mutta yhtä kaikki piiska viuhuu pakaroilla epäonnistumisista. 

Seksi on pääosin sitä, että minä ratsastan, nuolen ja imen käskyjen mukaan. Mies laukeaa ja pyyhkii usein pepussakin käyneen kalunsa hiuksiini ja käskee takaisin kotitöihin. Orgasmin saaminen on minulta normaalisti jyrkästi kielletty ja olen pyytänyt miestä lopettamaan heti, jos jokin asia tuntuu tuottavan minulle seksuaalista mielihyvää (tavallaan kuitenkin tunnen sitä koko session ajan, psyykkisesti siis), mutta välillä saan masturboida miehen katsoessa. Netistä saan katsoa pääosin vain videoita, joissa naisia nöyryytetään ja piiskataan. 

Vierailija
13/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma steariini on aika jees. Jääpalat toimii myös, vaikkakin niistä saa vähän erilaiset sävärit. Nänninipistimet on kivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän