Onko nykyinen miehesi koskaan haukkunut ulkonäköäsi?
Kommentit (24)
Ei tietenkään. Olisi entinen mies jos haukkuisi.
Ja joku vikahan siinä miehessä on silloin, jos pitää olla epämiellyttävän näköisen kumppanin kanssa.
On haukkunut joskus suutuspäissään lehmäksi. Seksiä, eikä muutakaan huomiota saanut moneen päivään. Päinvastoin pyyteli itse kovasti anteeksi käytöstään ja yritti hyvitellä kaikin keinoin.
Ei. Enkä voi kuvitella tilannetta jossa haukkuisi.
Nyt kun mietin, niin kerran vuosia sitten kyllä sanoi kun tulin kampaajalta että hiukseni näyttävät tosi oudoilta ja toivottavasti en aio pitää tuollaista kampausta jatkossa. Olin samaa mieltä. Hiukset oli suoristettu piikkisuoriksi, normaalisti minulla on käkkärä tukka. Seksiin tuolla lausahduksella ei ollut merkitystä.
Hankin vaaleanturkoosit silmälasit ja kommenttina tuli että eikö noi oo aika räikeät. Toi on pahin ja ihan ymmärrettäväkin mielipide
Exäni aikoinaan haukkui minua lihavaksi ja huoraksi, yms. Olin silloin erittäin kaunis ja hoikka nuori nainen, jolla oli ihailijoita jonoksi asti. Oli kai vaan niin huono itsetunto, että piti koettaa minua vähätellä. Mustasukkainen ja pettäjä myöskin oli hän... Nykyinen mieheni on ihana, eikä arvostele minua, vaikka en enää olekaan niin nuori, hoikka enkä jumalaisen kaunis nainen. Ihanaa, kun saa aitoa rakkautta hyvältä ihmiseltä ja voi olla täysin oma itsensä. Silloin seksikin on parasta!
Alkuaikoina joskus nauroi kun ostin xl kokoisen paidan. Suutuin. Sen jälkeen ei ole 20 vuoteen haukkunut.
Ei ole varsinaisesti loukannut, mutta joistakin kommenteista olen ottanut itseeni. Kerran kun halattiin, mies sanoi, että "oletpa sä pitkä". Joo niin olen, mutta so what?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:36"]
Ja joku vikahan siinä miehessä on silloin, jos pitää olla epämiellyttävän näköisen kumppanin kanssa.
[/quote]
Vikaa miehessä todellakin on jos nimittelee, mutta jokaisesta löytyy haukkumista. Tai jos joku on täydellinen ilman yhtään virhettä niin siitä ei löydy. Joten ei sen miehen tarvitse olla epämelyttävän näköisen kanssa, että haukkumista löytyy.
Ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni, eikä varsinkaan haukkunut. Enkä todellakaan ole mikään hoikka kaunotar, mutta mieheni on hyväkäytöksinen ja kiltti ja pitää minua nättinä :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:36"]
jos pitää olla epämiellyttävän näköisen kumppanin kanssa.
[/quote]
Kaikki ei ole 170/60 D-kuppisia joilla on täydelliset kasvot ja peppu. Muista sitten löytyykin huomauttamista.
Ei ole. Itse asiassa ei eksäkään vaikka muuten oli täysi muikku.
Voi EI, ei se eksä muikku ollut. x) Muikku ennemminkin. Vaikka kalamiehiä olikin.
Huoh... En korjaa enää. En vain osaa. :P
Ei oo ikinä sanallakaan, päinvastoin.
Yks ensimmäisistä existä sanoi, että mun tissit ei olleet yhtä hyvät kuin sen exällä ja nenä oli hassu jne. Nyt kun katon sen ajan kuvia itsestäni, niin olin nätti tyttö, vaikka luulin ihan muuta. Vaikutti kyllä pitkään itsetuntoon ne sen jutut. Ite oli yhtä viehättävä kuin persereikä sekä ihmisenä, että ulkonäöltään. Siksi kai piti haukkuakin.
On arvostellut ulkonäköäni vaikka kuinka monta kertaa.
Esim on puristellut reittäni ja tokaissut: "Onpa tähän tullut paljon läskiä." tai on sanonut suoraan jostain vaatteesta: "Kauheen kiree, ei sovi sun kropalle ollenkaan." tai on sanonut suoraan, että minun pitäisi laihduttaa ja miksi en voi olla samoissa mitoissa kuin silloin tavatessamme. (Olin 18v kun tapasimme, nyt on mennyt 30 vuotta siitä.)
Mies inhoaa läskiä ja lihavia naisia. Raskausaikoina ei voinut rakastella kanssani, koska olin "yököttävän lihava!" Mies haluaa vain sellaisia 18v tyttöjä, joilla on timmi kroppa ja jotka eivät ole synnyttäneet yhtään lasta. Minun kroppani on halveksittava, vanhan naisen kroppa. Mies on 10v vanhempi kuin minä, mutta hänen kropassaan ei ole tietenkään mitään vikaa. Itsetuntoni on aivan nollassa, en enää juurikaan edes meikkaa enkä käytä mitään kivoja vaatteitakaan kun en kuitenkaan kelpaa mihinkään. Eipä sitä kannata tuhlata kaunistautumiseen rahaa kun olen kuitenkin jo vanha nainen, ja kroppakin on jo menetetty.
Seksiä pitäisi silti saada, aina kun mies haluaa. Jostain syystä en vain jaksa syttyä seksiin kun tiedän, että sieltä todennäköisesti tulee jotain rumaa kommenttia kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:36"]
jos pitää olla epämiellyttävän näköisen kumppanin kanssa.
[/quote]
Kaikki ei ole 170/60 D-kuppisia joilla on täydelliset kasvot ja peppu. Muista sitten löytyykin huomauttamista.
60kg on kylläkin auttamatta liikaa ellei nyt puhuta fitnesskisaajasta offilla. Ihan oikeasti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:01"]
On arvostellut ulkonäköäni vaikka kuinka monta kertaa.
Esim on puristellut reittäni ja tokaissut: "Onpa tähän tullut paljon läskiä." tai on sanonut suoraan jostain vaatteesta: "Kauheen kiree, ei sovi sun kropalle ollenkaan." tai on sanonut suoraan, että minun pitäisi laihduttaa ja miksi en voi olla samoissa mitoissa kuin silloin tavatessamme. (Olin 18v kun tapasimme, nyt on mennyt 30 vuotta siitä.)
Mies inhoaa läskiä ja lihavia naisia. Raskausaikoina ei voinut rakastella kanssani, koska olin "yököttävän lihava!" Mies haluaa vain sellaisia 18v tyttöjä, joilla on timmi kroppa ja jotka eivät ole synnyttäneet yhtään lasta. Minun kroppani on halveksittava, vanhan naisen kroppa. Mies on 10v vanhempi kuin minä, mutta hänen kropassaan ei ole tietenkään mitään vikaa. Itsetuntoni on aivan nollassa, en enää juurikaan edes meikkaa enkä käytä mitään kivoja vaatteitakaan kun en kuitenkaan kelpaa mihinkään. Eipä sitä kannata tuhlata kaunistautumiseen rahaa kun olen kuitenkin jo vanha nainen, ja kroppakin on jo menetetty.
Seksiä pitäisi silti saada, aina kun mies haluaa. Jostain syystä en vain jaksa syttyä seksiin kun tiedän, että sieltä todennäköisesti tulee jotain rumaa kommenttia kuitenkin.
[/quote]
Karmea ukko. Hei, miksi sinä et anna samalla mitalla takas?? Kun se kerta osaa ilkeesti puhua, niin sano jotain, helvetti. Ihan varmasti silläkin alkaa paikat roikkua ja on naama uurteilla. Älä anna tuommosen kyrvän sulle puhua halventavasti ja puristella sun reisiä, ikäänkuin ne olis inhottavat. Se haukkuu, koska sinä oot sen antanut haukkua. Äläkä helvetti sille seksiä anna, jos se ei sinua kauniisti kohtele ja kunnioita.
Ei tietenkään ole. Ei sellainen kuulu normaaliin, terveeseen parisuhteeseen.