Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen liittymä ekaluokkalaisen älypuhelimeen?

Vierailija
11.04.2015 |

Millainen liittymä ekaluokkalaisen älypuhelimeen? Kysyy isi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi älypuhelinta alaluokkalaiselle koska jos hän ei sitä itse riko niin joku muu kumminkin. 

Vierailija
22/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:24"]Prepaid on törkeen kallis
[/quote]

Höpöhöpö. Mulla maksaa netti prepaidissa puoli vuotta alle 30e ja on nopeampi kun miehen tavallisen liittymän netti jonka pitäisi olla nopein mahdollinen.
Parin kympin saldo riittää useaksi kuukaudeksi (sisältäen siis kaikki pakolliset puhelut, esim sähköyhtiöön tms).

Itse ostaisin prepaidin lapselle, mutta meillä on normiliittymät lapsilla, mies hankkinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:24"]Prepaid on törkeen kallis
[/quote]

Jaa, lataan lapsille prepaidit 4-6 viikon välein 10€. Ei oo kallista.

Vierailija
24/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:31"]En ostaisi älypuhelinta alaluokkalaiselle koska jos hän ei sitä itse riko niin joku muu kumminkin. 
[/quote]

Meidän ekaluokkalaisella on halpa älypuhelin (alle vuoden vanha ja maksoi silloin jtn 160e tms) ja musta ihan sopiva tuon ikäiselle. Luokkatovereillaan on kalliimpia iphoneja kuin tyyliin mun oma puhelin..

Vierailija
25/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:20"]Kukaan täyspäinen ei osta lapselleen mitä muuta kun peruspuhelimen ihan jo kehityksen ja koulunkin vuoksi..Prepaid meille tuli ensimmäisen 1800 € laskun jälkeen mutta tee niikust tykkäät outoja kysellä itsestäänselvyyksiä.
[/quote]
Miten tämä vaikuttaa kouluun? Mä olen ekaluokan ope ja puolella lapsista on älyluuri. Vaadin, että ne on kiinni/äänettömällä repussa koko päivän. Jos joku koettaa räplätä sitä niin se puhelin siirtyy niille varattuun laatikkoon luokan eteen, josta sen saa päivän jälkeen hakea. Kyllä sen huomaa jos joku tunnilla käyttää puhelinta.

Vierailija
26/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules isi. Ekaluokkalainen ei tarvitse älypuhelinta yhtään mihinkään. Peruspuhelin, ilman nettiä sun muita on kaikkein järkevin valinta. Kyllä tekstiviesteillä ja soittamalla pärjää oikein hyvin tuonne 5-6 luokkaan asti. Eli liittymän ostat missä on esim. 300 tekstiviestiä ja 500 min. puheluita kuukaudessa, niin se riittää. Ei makeaa mahan täydeltä jo pienenä.

Vierailija
27/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli DNA halvin nettiliittymä ja puhelut sekä tekstiviestit joku 69 senttiä. Laskut on edelleen alle 10 € kuukaudesa. Lapset ei enää paljoa viestittele tai soitele kuin whats appin kautta.

Mitään rajattomia puheluita ym ei tarvita ollenkaan. Kannattaa heti laittaa palvelunosto esto. Siitä ne yllättävät laskut tulee, ostavat peleihin jotain kalliita lisäosia

Vierailija
28/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:31"]En ostaisi älypuhelinta alaluokkalaiselle koska jos hän ei sitä itse riko niin joku muu kumminkin.  [/quote] Meidän ekaluokkalaisella on halpa älypuhelin (alle vuoden vanha ja maksoi silloin jtn 160e tms) ja musta ihan sopiva tuon ikäiselle. Luokkatovereillaan on kalliimpia iphoneja kuin tyyliin mun oma puhelin..

[/quote]

halpa älypuhelin maksaa alle satasen!

meillä ekaluokkalaisella saunalahti satakieli, maksaa 3eur/kk Elisan sisäiset puhelut-paketti 3 euroa. Päälle laskussa tulevat puhelut muiden operaattoreiden puhelimiin, mutta meillä puhelinta ei olla räpläämässä jatkuvasti ja pojan laskut alle 10 euroa/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi