Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on paino noussut pyhien aikana?

Vierailija
26.12.2021 |

Itsellä about 3kg, vituttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Miksi jouluna pitäisi syödä yhtään enempää kuin muulloinkaan?

Kyllä tulee pakostikin syötyä ja vielä raskaampaa ruokaa. Harvemmin sitä aamu alkaa riisipuurolla ja joulutortulla, ruokana sen seitsemää sorttia ja kaikkea haluaa maistaa, suklaata, glögiä, viiniä, pipareita jne. En ainakaan minä syö tuollaisia ruokia joka päivä.

Vierailija
22/24 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Miksi jouluna pitäisi syödä yhtään enempää kuin muulloinkaan?

Kyllä tulee pakostikin syötyä ja vielä raskaampaa ruokaa. Harvemmin sitä aamu alkaa riisipuurolla ja joulutortulla, ruokana sen seitsemää sorttia ja kaikkea haluaa maistaa, suklaata, glögiä, viiniä, pipareita jne. En ainakaan minä syö tuollaisia ruokia joka päivä.

Ja juustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 kiloa. Tuli syötyä 2 päivään 7 kilon kinkku melkein yksin, lapset eivät tykänneet ja vaimo söi vain vähän, lisäksi pari kiloa karkkia, laatikot, perunat, karjalanpaistit alkoholit jne. Illalla huomas kun menin nukkumaan ja lempiasento mahalteen ei tuntunut enää hyvältä ja eihän se uni tahtonut tulla😰 M36v

Vierailija
24/24 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo tai kaksi ja nestettähän se on. Tavallista enemmän hiilihydraatteja ( = sokeria :P ) ja eipä tullut niin liikuttua, kun ei tarvinnut mennä töihin ja oli pakkasta sen verran, että ulkoilut oli tyyliin puoli tuntia pihalla, sitten pakko mennä sisälle kun naama jäätyy.  Ei siis ihme että on nestettä kehoon kertynyt. Mulle on ihan normaalia, että paino saattaa yht'äkkiä nousta kolme kiloa ja sitten taas päivän kahden päästä laskea siihen missä se yleensäkin on. Varsinkin helle nostaa painoa, samoin se jos on istunut autossa pidemmän matkan. Ei siis tartte edes syödä paljon, riittää että juo ja ei liiku tarpeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi