Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi?

Vierailija
26.12.2021 |

Eli siis mua syyllistetään ihan erilailla tuntemattomien ihmisten toimesta, esim. työssäni, kuin muita? Sama on toistunut jo monilla työpaikoilla, jossa on aina ihmisiä pääasiassa olleet naisia, jotka aloittaa syyllistämään minua. Ne voi olla pikkujuttuja, niinkuin usein onkin, mutta niin että olen selvästi erilaisessa asemassa jos vertaa vaikka työkaveriin tai miespuoliseen työkaveriin. Syyllistetään asioilla mitä esim. kaikki tekee, syyllistetään vaan monella tapaa kuhan päästään syyllistämään.

Miksi vedän puoleeni tällaista huonoa käytöstä, jolla ei ole tasa-arvon kanssa mitään tekemistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut syyllistymään?

Vierailija
2/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim työyhteisössä multa koitetaan kieltää jotain, mitä muut tekevät päivittäin normaalisti, ja olen täysin samanlainen työntekijä kun ne muut, mutta silti joku kokee oikeudekseen komentaa minua ja sanoa, etten saisi tehdä jotain asiaa, mistä muille ei ikinä sanottaisi.

Tai sitten, että yritetään etsiä vikaa musta ja käyttäydytään todella huonosti eikä edes pyydetä anteeksi omaa huonoa ja väärää käytöstään vaan yritetään vyöryttää syy esim mun niskoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että olet muita huonompi, ja muut yrittävät sanoa, ettei sinun pitäisi yrittää tehdä parempien juttuja. Ihan ystävällisiä he ovat ja sinun kannattaa kuunnella, mitä he yrittävät kertoa sinulle. ❤️

Vierailija
4/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että olet muita huonompi, ja muut yrittävät sanoa, ettei sinun pitäisi yrittää tehdä parempien juttuja. Ihan ystävällisiä he ovat ja sinun kannattaa kuunnella, mitä he yrittävät kertoa sinulle. ❤️

-Jaahas? :D Pikemminkin päin vastoin, on annettu ulkonäköä, kykyä, taitoja jne.... Useimmiten olen paremman näköinen & mukavampi luonne kun nämä "syyllistäjät" oikeastaan aina? :D

Vierailija
5/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan