Ylipainoinen mies: miten ylipaino vaikuttanut seksiin
Toivon asiallisia vastauksia ylipainoisilta tai sen kokeneilta miehiltä, että miten se on vaikuttanut seksiin? Vai onko mitään vaikutusta? Vaikuttaako laukeamiseen?
Kommentit (15)
Kun on todella lihava alkaa seksi olla aika yksipuolista. Asennot joissa sitä viitsii tehdä jääneet yhteen tai kahteen, takaapäin helpoin. Laukean nopeammin, mutta se voi johtua yhtälailla kumppanini liikakiloista, koska takaapäin laittaessa iso berberi painaa alavatsaa/aluetta jossa eturauhasen sijaitsee.
Nautin enemmän seksistä normaali painoisena.
Kivointa on se että vaikka mahaa on tullut niin silti vaimo tykkää pitää hyvänä ja ottaa reilusti suihinkin, vaikka se hiukan erilaista nyt onkin.
Ei saa enää muilta kuin kehopositiivisilta.
M37 kirjoitti:
15cm ja pallomaha.
En takuulla ylettyidi edes kärellä huulia koskettamaan
Ja se kärellä koekettaminenhan tekiskin naiselle täydellistä nautintoa....mutta sehän ei olekkaan päätarkoitus.
Ei mielestäni mitenkään. No ehkä hengästyy vähän helpommin. Eron jälkeen (n. neljä vuotta sitten) on riittänyt ihan kiitettävästi kumppaneita, vaikka BMI on lähemmäs 35.
Kaikki asennot käy ja luonnistuu, kiku seisoo kiitettävästi ja laukeaa aina kun sitä yritän.
Ihan normi seksiä pystyn mielestäni harrastamaan.
kehnoa se on nykyisen ylipainoisen mieheni kanssa
muutama vuosi sitten oli vielä hoikka ja hyväkuntoinen....huoh.... haikeana muistelen
Näin vaimona on ikävää että kaikki asennot ei enää onnistu miehen mahan vuoksi. Olen siro nainen. Miehen mahan vuoksi lähetyssaarnaaja-asento on aivan mahdoton. Kaipaan sitä aivan hirveästi.
Ei mitään vaikutusta. Ei ollut seksiä hoikkana eikä sitä ole ylipainoisenakaan.
Ei minkäänlaista vaikutusta, seksi ihan yhtä paskaa niin 70 kuin 145 kiloisenakin.
painoa 180 kg ja kyllähän se omat haasteensa asettaa, mutta kaikelle löytyy joku ratkaisu. mahan kanssa on opittu elämään ja ei se lopulta edes hirveästi menoa hidasta.
Mun mies on varmaan 30-40kg ylipainoinen, ja musta on vaan ihanaa kun nyt on vielä enemmän miestä sylissä. Iso maha hänelläkin on, mutta en ole huomannut että haittaisi missään asennossa. Jaksaa niin pitkään kuin haluaa, vaikka tunnin pari, vaikka ei harrasta mitään liikuntaa. Ja seisokki on kova kaiken aikaa. Tasan ei käy onnen lahjat.
N45
Miten on muka mahdollista että ylipainoinen mies edes saa seksiä? Naiset kuitenin suosivat vain komeita miehiä.
Himot ei sinänsä ole yhtään pienemmät, mutta koska yleiskunto lienee huonompi, niin tarvitsee hieman lepoa ollaakseen valmis. Eli aamuseksi on varsinkin kivaa ja nautinnollista.
Toisaalta huonoin potenssi mulla oli pitkäkestoista kestävyysurheilua muutaman vuoden harrastaessa. Kroppa oli varmaan koko ajan vähän ylirasittunut ja nukkuminen oli huonoa, eikä vehje toiminut kun halusi, vaikka olin varmasti hoikimmillani aikuisiällä.