Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Outoja" tuoksuja joista tykkäätte?

Vierailija
10.04.2015 |

Minulla on
Bensa (varmaankin aika yleinen)
Koiran tassut, ihana maanläheinen tuoksu
Tuorehiiva :D Aivan ihana!
Maakellari/kivitalon kellari
Vasta avattu multapussi, ihana
Tupakan savu kaukaa vienosti haistettuna, vaikka inhoan tupakoijien hengityksen hajua ja muutenkin tupakan hajua voimakkaana. Tuo hyväntuoksuinen taitaa olla tietyn merkin savua, ehkä camel?

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet kirjat, nam :)

Vierailija
42/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:12"]

Kellarit ja autotallit. Nyt kun metrotunnelia pid3nnetään, niin metroasemilla aivan ihana kellarin haju. Ainakin Ruoholahdessa ja Kampissa.

[/quote]

Just toissapäivänä mietin Ruohiksen metroasemalla samaa. Se "maanalaisuuden" haju on ihana :) tuli mieleen lapsuus, kun odoteltiin isosiskoa jumppatreeneistä Maunulan maanalaisessa liikuntahallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa mullakin :D Ja uusien kirjojen sivut (vai onko edes outo?) ja muovailuvaha. 

Vierailija
44/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien nivusten hien haju tiettyyn aikaan kuusta. Sellanen oikeen selvä myskinen vivahde. Muuten todellakin tykkään enemmän miehen tuoksusta, mutta oma tuoksu on välillä oudon hyvä. En yhtään ihmettele, että jos kumppanin tuoksu huumaa, niin se todellakin huumaa aivot tillintallin.

Vierailija
45/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luomivärit tuoksuvat hyvälle. Junaradan tuoksusta pidän myös.  

Vierailija
46/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut maalit

Vierailija
47/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysmyrkky

Vierailija
48/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tässä krtjussa tarkoitettu kellarin haju. Lapsesta asti olen tykännyt eniten tuosta tuoksusta. Jos tatkkoja ollaan en tiedä onko se kellarin haju vai tuoksu.Tuoksu on positiivisempi ilmaus.

Bensan hajua en ymmärrä, aika monet mainitsevat sen. Eikös se ole aika kitkerä ja pökerryttävä haju? Osaisko joku valistaa tässä asiassa?

Vierailija
49/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:30"]Kumisaappaat <3 kenkäosastolla voisin jäädä varmaan tuntikausiksi haistelemaan kumppareita.
[/quote]

JES! Sama täällä. Olisi vähän noloa jäädä kiinni jossain Prisman hyllyvälissä pää kumpparin varressa. Kokoja tässä vaan tarkistan juu.

Vierailija
50/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tiedättekö sen tuoksun, kun kuuma ja kostea ilma sekoittuu kylmään ilmaan? Esim. kun saunassa avaa ikkunan. Se tuoksu. <3

Vierailija
51/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä asfaltti kesällä kun alkaa sataa.

Vierailija
52/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattu tilli. Täytyy nytkin käydä avaamassa purkki ja nuuhkia.

Vierailija
53/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ja asfaltti ylipäätään! myös uuden asfaltin teko

t. eri

Vierailija
54/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo, että mun kainalot haisee "hapansuklaalle" tiettyyn aikaan kuusta.

Vierailija
55/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:36"]

Ilmeisesti tässä krtjussa tarkoitettu kellarin haju. Lapsesta asti olen tykännyt eniten tuosta tuoksusta. Jos tatkkoja ollaan en tiedä onko se kellarin haju vai tuoksu.Tuoksu on positiivisempi ilmaus. Bensan hajua en ymmärrä, aika monet mainitsevat sen. Eikös se ole aika kitkerä ja pökerryttävä haju? Osaisko joku valistaa tässä asiassa?

[/quote]

Hajumuistihan on ihmisen vahvin muisti, ja ainakin itse viehätyn joistain itsessään kamalista hajuista, koska ne tuovat minulle hyvän mielen. Osaan liittyy selkeä muistikuva, osaan vain kaukaisia välähdyksiä ja positiivisia tuntemuksia. Voi selittää osan.

Vierailija
56/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:36"]Ilmeisesti tässä krtjussa tarkoitettu kellarin haju. Lapsesta asti olen tykännyt eniten tuosta tuoksusta. Jos tatkkoja ollaan en tiedä onko se kellarin haju vai tuoksu.Tuoksu on positiivisempi ilmaus.

Bensan hajua en ymmärrä, aika monet mainitsevat sen. Eikös se ole aika kitkerä ja pökerryttävä haju? Osaisko joku valistaa tässä asiassa?
[/quote]Se maakellarin haju on itseasiassa homeen haju.

Vierailija
57/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosikymmeniä vanhat kirjaston kirjat.

Vierailija
58/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ohi asiasta: mieheni väittää, että hengityksessäni on tietty juuri ja juuri aistittava tuoksu, kun minua oikein panettaa ja haluttaa - kellään muulla näin? Mies haistaa kiimani. :D

Vierailija
59/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahanpuru on paras

Vierailija
60/175 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotallien/kellarin haju
Leikattujen isovarpaan kynsien palasissa kiinni olevan "töhnän" haju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän