Ettekai harrasta seksiä, jos olette kylässsä? Kaveripariskunta on tulossa kylään ja en todellakaan halua, että he rupeavat panemaan luonani ...
Mietin myös sellaista, että pakottaisin heidät nukkumaan olohuoneessa sillä verukkeella, että tungen ylimääräisen huoneeni täyteen tällä hetkellä varastossa olevilla tavaroillani, jotta he eivät saisi liikaa yksityisyyttä. Tällä palstalla olen kuullut, että jotkut pariskunnat todella panevat kylässä.
Kommentit (32)
Olisit huutanut oven raosta naielle että, Jätä se sika...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin korva seinaa vastan kuuntelet raskasta hengitystä, voihkaisuja ja ähkimistä kun samalla hinkkaat itseäsi.
Joo en vitussa. Olen aseksuaali.
Ei kai se itsetyydytystä estä?
kyllä on pantu sohvalla peiton alla samalla kun seurusteltu isäntäväen kanssa.
Mä runkkaan aina jos oon naisen luona kylässä... Laukeen patjan väliin ja sinne jää muisto minusta hänelle.
Joo kyllä ollaan pantu useita kertoja kylässä, mikä siinä muka haittaa? Kai nyt peset ne lakanat anyway? Hyvähän se vain on, että ystäviesi parisuhde voi hyvin ja myös seksuaalinen puoli on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä runkkaan aina jos oon naisen luona kylässä... Laukeen patjan väliin ja sinne jää muisto minusta hänelle.
Kun olet miehellä kylässä niin lasketko spermat hänen suuhunsa?
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä ollaan pantu useita kertoja kylässä, mikä siinä muka haittaa? Kai nyt peset ne lakanat anyway? Hyvähän se vain on, että ystäviesi parisuhde voi hyvin ja myös seksuaalinen puoli on kunnossa.
Hyi saatana. Ei kai tämä ole yleistä? Taidan viime tipassa kertoa heille, että sori tuli korona. Saavat maksaa ja mennä sotkemaan hotellin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin korva seinaa vastan kuuntelet raskasta hengitystä, voihkaisuja ja ähkimistä kun samalla hinkkaat itseäsi.
Joo en vitussa. Olen aseksuaali.
Ei kai se itsetyydytystä estä?
En ainakaan itse todellakaan harrasta sitä.
Joo tulee pantua esim saunassa ja sitten vaimo valuttaa sperma pillustaan kauhaan josta ne heitetään kiukaalle.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on pantu sohvalla peiton alla samalla kun seurusteltu isäntäväen kanssa.
Häh? Siis he katselivat vieressä, kun te touhusitte?
Aina on pantu kylässä, vieras ympäristö kiihottaa.
En, osaan hillitä tarpeeni. Pieni pidättyväisyys ja leikkimielisyyden ylläpitäminen puolison kanssa kylässä vaan pitkittää itse ja hoitaa esileikin jo itsessään ennen kotiinmenoa, jolloin ei tarvitse päästä enää eteistä pidemmälle. Kannattaa kokeilla pitkänkin suhteen aikana, ettei toinen ole aina saatavilla.