Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttomuus parisuhteessa, onko se todellista?

Vierailija
26.12.2021 |

Seksuaalinen haluttomuus parisuhteeessa. Mitä se on? Mietitäämpäs. Teen paljon asioita säännöllisesti. En siksi, että haluaisin niitä, vaan siksi että ne asiat on mukavia kun niihin ryhtyy ja siitä tulee hyväolo. Hyvä esimerkki on liikunta. Useinkaan en jaksaisi taikka haluaisi, lopputulos on yleensä aina hyvä. Kunto kasvaa, terveys paranee ja se antaa energiaa. Liikunta ei ole suinkaan ainoa asia. Asioita on joka päivä, viikko ja kuukausi samanlaisia. Teen usein asioita myös siksi että haluan olla toisen ihmisen kanssa ja tehdä asioita joista hän pitää. En ole erityisesti koskaan HALUNNUT seksiä etukäteen. Se halu on tullut aina kun asian eteen on alkanut jotakin tekemään. Ja kun huomaa mitä hyvää siitä seuraa parisuhteelle ja yhteenkuuluvuuden tunteelle, haluaa sitä lisää. Itse koen sen halun olla lähellä parisuhteessa rakkautena. Älkää jääkö odottamaan. Jos et pysty olemaan lähellä kumppaniasi, on aika erota. Tämä on minun mielipiteeni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita sanoja. Olen odottanut myös niitä haluja vuosia siitäkin huolimatta että seksi on aina ollut hyvää ja tyydyttävää. Se on parisuhteen liima. Haluttomuus sana on vallanväline.

Vierailija
2/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää toki haluaa lisää, mutta jos seksistä ei saa mitä haluaa, se ei tunnu miltään tai jopa tuntuu pahalta, niin väkisinkin sitä lakkaa haluamasta, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ymmärtämiseen meni 55 vuotta.

Vierailija
4/5 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää toki haluaa lisää, mutta jos seksistä ei saa mitä haluaa, se ei tunnu miltään tai jopa tuntuu pahalta, niin väkisinkin sitä lakkaa haluamasta, eikö?

Pitäiskö sitä sitten kumppanin kanssa harjoitella enemmän jos se ei tunnu miltään? Ja entä jos toisesta tuntuu?

Vierailija
5/5 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taas huomataan, että ei ap oikeasti halua seksiä. Tätähän se on monessa parisuhteessa.