Naapuri pesee pyykkiä pyykinpesukoneella pyhäpäivänä
Kommentit (40)
Ap sä se moukka olet. Ok ihan ok pestä pyykkiä vuoden jokaisena päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sallittua klo 12-18 välillä.
Mitä? Mistä tämä tieto on tullut?
Monessa taloyhtiössä löytyy järjestyssäännöistä. Luulisi olevan jo yleistietoa tämä käytäntö.
Itsekö raukka joutuu pesemään. Eikä se sosiaalitoimi tee mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa taloyhtiössä löytyy järjestyssäännöistä. Luulisi olevan jo yleistietoa tämä käytäntö.
Löytyykö sääntöä siitä kuinka monta kinkkua saa joulussa paistaa
Kyllä tuosta pitäisi jo häätö saada. Käypä huomenna keräämässä nimiä ja vie ne isännöitsijälle.
Kyllä! Teen vuorotyötä ja pitää saada puhtaita vaatteita töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joulun pyhinä tuon ajan välillä? Vai mitä siellä lukee?
mistä noita maalta muuttavia juntteja sikiää. ei suihkussa käyntiä ei pöntön vetämistä ei hissin käyttöä. pysykööt maa kuopissaan
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tämä nykymaailma mennyt kylmäkiskoiseksi ja synkäksi. Eikö kanssaihmisille voi antaa rauhaa edes joulun pyhinä?
Mä suursiivosin tänään, kun ei ennen joulua ollut aikaa. Siivosin miehen kanssa 10-16. Puhdasta ja kivaa.
Hei naapuri, älä murehdi, ota lasi glögiä ja pari suklaakonvehtia ja anna minun pestä pyykkini.
Eikö teillä ole väliseiniä, kun pyykinpesu naapuria haittaa?
Osta omakotitalo jostakin korvesta, jos et sovellu kerrostaloon tai rivitaloon.
Vierailija kirjoitti:
Osta omakotitalo jostakin korvesta, jos et sovellu kerrostaloon tai rivitaloon.
Ei kun naapuri ei vaan sovellu kerrostaloon kun häiritsee joulurauhaamme.
Meillä mt-palveluissa on omat vaatteet työvaatteina ja pestään luonnollisesti itse. 10 päivän työputki + koko ajan päivystystä, niin tasan pesen vaatteeni siinä välissä, kun ehdin, en tuhlaa vapaapäiviäni työvaatteiden pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/yle-onko-pyykinpesu-yolla-hairitsevaa-elam…
Aha. Mä oon pessyt jo kolme koneellista. Eilen pesin yhden. Lapsiperheessä on pakko.
Kylläpä täällä on tosikkoa porukkaa. Ottavat jokaisen aloituksen aivan tosissaan.
Täällä naapuri pesee 22.00 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on tosikkoa porukkaa. Ottavat jokaisen aloituksen aivan tosissaan.
Aina löytyy kuitenkin noita hulluja, jotka tosissaan kyttäävät tällaisia asioita.
^ Kuha /cs peset