Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miestyyppi (ulkonäöllisesti) miellyttää?

Vierailija
10.04.2015 |

Onko jokin tietty tyyppi joka sua miellyttää? Kuvaile

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

karun komeat miehet kuten mika ilmen huhuh saa olla vatsaa perus duunarit sytyttävät myös itse olen taas pieni ja siro kauniskasvoinen joten vastakohta viehättää

Vierailija
2/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:15" Liian puhelias ja naurava ei vain sytytä.

[/quote]

Mielenkiintoista.

Eikö parisuhteen hoito ole työläämpää, kun mies ei puhu asioista?

Ja eikö tunteita näyttävä mies voi olla miehinen? Länsimaista maskuliinisuutta on ainakin kahta erilaista arkkityyppiä, joista toisessa ulkoinen totisuus on olennaista, toisessa moraali ja itsekuri. Protestanteilla ja teollisen yhteiskunnan mailla on tuo ensimmäinen yleisin (ainakin jenkit ja aussit). Muualla on ollut tuota toistakin. Nämä molemmat on monissa länsimaissa syrjäyttänyt juuri tunteellisempi mies ilman moraalin ja itsekurin korostusta.

Totinen miestyyppi kuuluu enemmän 1800-luvulle kuin 2000-luvulle, mutta kyllähän esimerkiksi Hollywood käyttää sitä yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet haluavat hoikan kropan? Olisiko syynä, että ovat itse aika miehekkäitä eivätkä kestä ajatusta jykevästä, heitä ulkoisesti massiivisemmasta miehestä? Miehen hitaus ja paikallaan pysyminen - eli fyysinen miehen miehisyys vahvana piirteenä - näyttäisi olevan huono asia useimmille.

Vierailija
4/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:18"]

Miksi monet haluavat hoikan kropan? Olisiko syynä, että ovat itse aika miehekkäitä eivätkä kestä ajatusta jykevästä, heitä ulkoisesti massiivisemmasta miehestä? Miehen hitaus ja paikallaan pysyminen - eli fyysinen miehen miehisyys vahvana piirteenä - näyttäisi olevan huono asia useimmille.

[/quote]

No kyllähän hoikkuus ja kiinteys näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä kuin että mies on tasapaksu leveäniskainen möhkäle. Liika laihuus on kutienkin rumaa.

Vierailija
5/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mies1 on pesiytynyt tännekin.

Vierailija
6/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

176-190 cm pitkä. Tumma, beige tai vaaleahiuksinen. Ei läski. Rilleillä tai ilman. Partaakin voi mahdollisesti hieman olla sänkeä. Nenän pitää olla hyvännäköinen, ei liian iso eikä ainakaan pysty- tai perunanenä. Ylöspäin menevä suu, hyvät hampaat.

Vierailija
7/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, raamikas, miehekäs. Tumma, voimakkaat leuat, sensuelli suu, kunnon kulmakarvat ja suora, kaunis nenä. Tähän vielä tummansiniset silmät ja neljän päivän sänki niin jo on ihanuus kasassa! (Mieheni tässä kuvailin, on käynyt mulla tajuton tuuri kun se sielunkumppani sattuu myös olemaan komein tapaamani mies!)

Vierailija
8/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaiken tyyppisistä miehistä mutta ehkä eniten sellaisista Lionel Messin näköisistä tummista nappisilmistä. Harmi kun niitä Suomessa niin vähän.

Vierailija
9/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo millainen nainen miellyttää ulkonäöllisesti, niin voi jeesus sitä paskamyrskyä.

Eli; Minua miellyttää miehenä ulkonäöllisesti sellainen nainen, joka on hoikka, pitkät tai pitkähköt tummat hiukset. Sopusuhtaiset rinnat ja peppu.

Vaan minä olenkin tämmöinen pinnallinen paska, joka ei ymmärrä sisäisestä kauneudesta vittujakaan.

Vierailija
11/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus n180 t yli, normaali, "urheilullinen" vartalo (ei laiha, ei lihava, ei bodattu mutta vähän lihaksia saisi olla). Isot silmät, miellään ruskeat, pieni "karsastus" niin että katsoo molemmilla silmillä vähän "keskelle päin", tuuheat ripset ja kulmat.

Suu mieluummin iso kuin pieni. Hampaat on tärkeät, eli hyvin hoidetut, ei saa haista. Nenä joko suora tai hieman "könkö", EI pieni. Kauniin pitkät sormet, mutta sekin riittää että on siistit kynnet. Joko tuuhea tukka tai sitten reilusti kalju, ei siltä väliltä. Hiusten värillä ei niinkään merkitystä. Saa olla viikset ja pieni parta. 

Pukeutumisessa katson lähinnä soveltuuko värit yhteen. En haluaisi miestä jolle pukeutuminen on ylitärkeää, en myöskään miestä joka pistää mitä tahansa päälleen.

Vierailija
12/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä,+190cm ja mieluummin tumma. Paksut hiukset ja hyvä hymy. Aasialaiset/ espanjalaiset miehet ehkä parhaimman näköisiä. Lihaksikas ja miehekäs isolla munalla :D

Vierailija
13/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte ottaa tämän niin tosissanne että on oikeasti hirveät listat täällä? Ja mitä vikaa on Juha Miedossa? Tosi seksikäs.

Tässä lisää seksikkäitä miehiä:

http://im.mtv.fi/image/2314600/landscape16_9/360/203/e1eacda950bc97ea2f7d756a760e6303/uU/1723860.jpg

http://img.yle.fi/uutiset/politiikka/article6290409.ece/ALTERNATES/w960/juha+sipil%C3%A4+keskusta.jpg

- 73

Vierailija
14/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:57"]

Jos mies kertoo millainen nainen miellyttää ulkonäöllisesti, niin voi jeesus sitä paskamyrskyä.

Eli; Minua miellyttää miehenä ulkonäöllisesti sellainen nainen, joka on hoikka, pitkät tai pitkähköt tummat hiukset. Sopusuhtaiset rinnat ja peppu.

Vaan minä olenkin tämmöinen pinnallinen paska, joka ei ymmärrä sisäisestä kauneudesta vittujakaan.

[/quote]

Jos luet otsikon, saatat huomata että viestisi on väärässä paikassa. Täällä kysellään millainen miestyyppi kiinnostaa, miksi siis alat selittää naismakuasi? Myös pinnallisuudesta on turha puhua, kun täällä oli tarkoitus kertoa ainoastaan ulkonäkömieltymyksiä. Eli tuossa kiukuttelussa ei ole järkeä.

Itseäni miellyttää eniten pitkä ja hoikka vartalo, lyhyeksi leikatut hiukset, ei partaa eikä viiksiä. Isoista käsistä plussaa.

Vierailija
16/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:51"]Pitkä, raamikas, miehekäs. Tumma, voimakkaat leuat, sensuelli suu, kunnon kulmakarvat ja suora, kaunis nenä. Tähän vielä tummansiniset silmät ja neljän päivän sänki niin jo on ihanuus kasassa! (Mieheni tässä kuvailin, on käynyt mulla tajuton tuuri kun se sielunkumppani sattuu myös olemaan komein tapaamani mies!)
[/quote]

Ihan mielenkiinnosta kyselen alapeukutuksista - eikö siis tämäntyyppinen mies viehätä vai tökkiikö viesti muuten?

Vierailija
18/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:37"]

Tykkään miehekkäistä miehistä, niin kuin esimerkiksi

http://www.nelonenmedia.fi/wp-content/gallery/pressikuvat-tuuri/tuuri_s2_tarjoushaukka_jorma_01.jpg

[/quote]

Tai vaikka Timo Soini tai laulava talonmies?

Vierailija
19/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian laiha kukkakeppi, vaan ihan ihmisen kokoinen mies. Parta, viikset ja sänki on ihanat. Pyöreähkö mies. Melkeen vois sanoa et sellainen nallekarhu/gorilla kelpais :D

Vierailija
20/83 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat paksut hiukset mieluiten melkovaaleina tai sitten tummanruskeina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi