Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoin psykiatrinen osasto?

Vierailija
10.04.2015 |

Mie oon maanantaina menossa vapaaehtoisesti yliopistollisen sairaalan avoimelle kriisiosastolle. Ennen oon ollut vain suljetulla nuorisopsykiatrisella muutamaan otteeseen. Miten avoin aikuisten psyk. osasto eroaa suljetusta? Saako siellä siis käydä ulkona miten tykkää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avo-osastolla, mutta en suljetulla. Avo-osastolla sai mennä ulos vapaasti, paitsi yöllä. Tietenkin sovittiin omahoitajan kanssa menemiset, ainakin jos lähti jonnekin pidemmäksi aikaa. Mielestäni ihan rentoa meininkiä oli, ei tuntunut vankilalta, vaikka sääntöjä oli tyyliin huoneesta saa tulla pois vasta aamulla klo 6 tai ikkunoita ei saanut avata, ettei joku hyppää niistä.

Vierailija
2/3 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:41"]Mie oon maanantaina menossa vapaaehtoisesti yliopistollisen sairaalan avoimelle kriisiosastolle. Ennen oon ollut vain suljetulla nuorisopsykiatrisella muutamaan otteeseen. Miten avoin aikuisten psyk. osasto eroaa suljetusta? Saako siellä siis käydä ulkona miten tykkää?
[/quote]. Jos olet vapaaehtoisessa hoidossa ei voida sua väkisin siellä pitää. Osastolla on varmaan jotkut säännöt milloin voi ulkoilla,ei esim. keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso salkkareista, millaista siellä on.