Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia asioita puhelimessasi on mitä et halua näyttää miehellesi vaikka parisuhteenne on ihan hyvällä pohjalla?

Vierailija
19.04.2024 |

Voit vastata vaikka ei olisikaan hyvällä pohjalla

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtikäs mitään. Saa nähdä kaikki, mutta ei halua.

Vierailija
2/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa milloin vain, ei kuulemma tarvetta. Sama toisinpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kirjoittele kavereidesi kanssa mitään teidän kahden välistä

Vierailija
4/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikeastaan mitään, saa katsoa puhelinta jos haluaa. Jos tarpeeksi pitkälle selaa keskusteluja niin saattaa löytää jotain kiukkuisia nillityksiä itsestään mun parhaalle ystävälle, mutta niidenkin takana pystyn seisomaan. 

Vierailija
5/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki!

Jos puoliso haluaa lukea saamani kirjeet ja meilit ja tarkistaa puhelimeni käytön, niin kyse ei ole rakkaudesta eikä luottamuksesta eikä avoimuudesta, kyse on puhtaasti vallanhalusta ja kontrolloinnista.

Vierailija
6/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalikassa ei paljon ylimääräistä ole :)

Miettikää montako avioliittoa olis pelastettu vaan sillä, että kaikkilla olis vielä perusluurit. 

Vierailija
7/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhistoria, näkisi että kirjoittelen tänne. 

Vierailija
8/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut lähimpien kavereideni kanssa, ne ovat äärimmäisen henkilökohtaisia sekä itseni että ystävieni puolelta. 

En halua kumppanini tietävän hakuhistoriaani, etenkään sitä että olen googlannut hänen exänsä sosiaaliset mediat uteliaisuuttani. 

En missään nimessä halua joutua selittelemään kumppanilleni millaista aikuisviihdettä olen hakenut/katsonut. 

Otan kuvakaappauksia myötähäpeää aiheuttavista jutuista ja jaan erään ystäväni kanssa. En halua kumppanini tietävän tätä harrastustani :D

Lisäksi on viestiketjuja exän kanssa, jossa on puitu eron jälkeen siihen johtaneita syitä syvällisesti ja hyvässä hengessä. Nämäkään eivät kuulu kumppanini silmille, hänen ei tarvitse tietää entisen suhteeni juttuja niin yksityiskohtaisesti.

Vierailija
9/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisiä keskusteluja yms. jotka eivät millään tavalla kuulu puolisolle.

Vierailija
10/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa ei olla koettu tarpeelliseksi edes sopia mitään "sä saat katsoa minun niin mä saan katsoa sinun"- juttua.

Olemme molemmat aikuisia ihmisiä, vaikka elämme yhdessä ja lapsia on, niin ei kumpikaan ole tilivelvollinen toiselle.

Ei ole tarvetta todistella mitään. Tällä mallilla ollaan menty viimeiset 25 vuotta, hyvin toimii.

M41

Vierailija
11/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kavereideni yksityisasioita, jotka ei kuulu miehelleni. Sitten siellä on myös erään exäni puhelinnumero. Ei viestejä enkä pidä siis yhteyttä häneen, mutta rakastin niin paljon. Me ei varsinaisesti haluttu erota, mutta elämä pakotti eri teille. Kaipaan häntä ikuisesti.

Vierailija
12/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja ystävieni välisiä keskusteluja, mulle luottamuksella kerrotut asiat eivät kuulu hänelle. 

En haluaisi näyttää mun kuntokuurin mittaustuloksia ja bikinikuvia koska ne nolottaisi. 

Jokaisella on oikeus yksityisyyteen ja mies ja lapset tietävät ettei mun käsilaukulle tai puhelimelle ole asiaa ilman lupaa ja valvontaa.

Vierailija
13/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. parin yhden sivuhoidon runccuvideoita, sekstittelyä ja muita yksityisasioita. Ei nuo varsinaisesti salaisuuksia ole, mutta en niitä myöskään mielelläni esittelisi. Ainakin tuhahtelua tulisi mieheltä varmasti pahimmista puhelinlöydöistä. Ihan merkityksettömiä ne silti ovat.

Vierailija
14/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspalikassa ei paljon ylimääräistä ole :)

Miettikää montako avioliittoa olis pelastettu vaan sillä, että kaikkilla olis vielä perusluurit. 

Lankapuhelinaikaan meidän kotiin isälle soitteli "kuorokaveri Irmeli".

Olin 9v, kun vastasin puhelimeen ja irmelihän se siellä. En pitänyt hänen holhoavasta asenteestaan puheluissa joten haistatin pitkät ja sanoin ettei tarvitse meille soitella.

Isäni suuttui kuultuaan asiasta, äitini taas oli hyvillään. Ihmettelin äitini kantaa, koska hän oli tiukka yleensä, paitsi nyt.

Vasta vanhempana tajusin että isälläni ja irmelillä oli vipinää keskenään, äitini oli jo asiasta jäljillä.

Eli kyllä sitä osattiin vehdata jo kasarilla.

M75

Vierailija
15/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken voisin näyttää.

Noloa olisi kyllä näyttää mitä olen eri palstoille kirjoitellut. Silti ei ole itsellä mitään salattavaa. 

Vierailija
16/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan edes noussut keskusteluun että haluaisimme tutkia toisen puhelinta. Miksi ihmeessä haluaisimme niin tehdä? Mutta en haluaisi, että mieheni tutkii mitä sivuja selailen tai jos olen osallistunut keskusteluun vaikka täällä. En myöskään halua hänen näkevän minun ja muiden välisiä whatsapp- ym viestejä. Minulla ei siis ole mitään salattavaa häneltä, mutta ei hänen tarvitse myöskään päästä tutkimaan mitä aiheita googlailen yms. Ja sama toisinpäin. En voisi koskaan mennä vaikka avaamaan salaa vaikka mieheni viestejä, se vaan tuntuisi niin väärältä. 

Jos epäilisin pettämistä, niin en tiedä muuttaisiko se tilannetta. Ajattelen vähän niin, että jos luottamusta ei kuitenkaan ole, niin on oikeastaan se ja sama onko pettäminen tosiasiassa tapahtunut vai ei. 

Vierailija
17/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole koskaan edes noussut keskusteluun että haluaisimme tutkia toisen puhelinta. Miksi ihmeessä haluaisimme niin tehdä? Mutta en haluaisi, että mieheni tutkii mitä sivuja selailen tai jos olen osallistunut keskusteluun vaikka täällä. En myöskään halua hänen näkevän minun ja muiden välisiä whatsapp- ym viestejä. Minulla ei siis ole mitään salattavaa häneltä, mutta ei hänen tarvitse myöskään päästä tutkimaan mitä aiheita googlailen yms. Ja sama toisinpäin. En voisi koskaan mennä vaikka avaamaan salaa vaikka mieheni viestejä, se vaan tuntuisi niin väärältä. 

Jos epäilisin pettämistä, niin en tiedä muuttaisiko se tilannetta. Ajattelen vähän niin, että jos luottamusta ei kuitenkaan ole, niin on oikeastaan se ja sama onko pettäminen tosiasiassa tapahtunut vai ei. 

Oliko aloituksessa pettämisestä jotain?

Vierailija
18/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mitään ongelmallista. Kumpikaan ei ole kaivellut toisensa puhelimia. Miksi pitäisi? 

Vierailija
19/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kirjoittele kavereidesi kanssa mitään teidän kahden välistä

En tietenkään. Vastemmielinen ajatus.

-ohis

Vierailija
20/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhistoria. Jumiudun palstalle ihan liian pitkiksi ajoiksi.

Miespuoleisen ystävän kanssa viestittelyn saisi puolestani lukea, ei siinä mitään ihmeellisyyksiä ole. Ei sitä kyllä oo kiinostanut asia 25 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan