Nainen, oletko koskaan kiinnostunut miehestä hyvän pyllyn vuoksi?
Kommentit (47)
Yläasteella ihailtiin yhden jääkiekkopojan pyllyä. Ammattilaisgolffareilla on muuten kanssa yleensä hyvät pyllyt.
En usko koskaan katsoneeni miesten perseitä, vaikka olen jalkapallopiireissä pyörinyt koko elämäni. Hyvä ryhti miehessä kyllä herättää huomion.
en ole, mutta toisaalta joku hirvittävä pylly voisi olla turn offkin
Ei pylly juurikaan kiinnosta, ellei se ole niin epämiehekäs, että häiritsee. Pehmeä pyöreä pylly sopii naisille kyllä. Pidän sekä miehiä että naisia seksikkäi. Miehen kehossa erityisesti harteikkuus viehättää.
Kiinnittä huomion, mutta muutkin asiat pitää ollakohdallaan.
Jalkapalloilijoilla on hyvät perät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pyllyä on pari kertaa naiset nipistäneet. On pyöreä ja kova. Sivuprofiilissa tulee ulos. Lommot kyljissä.
Lääkäri kysyi joskus nuorena että pelaanko jääkiekkoa.
Oliko naislääkäri?
Mieslääkäri. Kuinka niin?
Oliko eroottiset vibat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten teette sillä miehen pyllyllä?
Taputtelen. Työpaikan taukohuoneessa.
No kyllä ainakin huono pylly voi viedä kiinnostusta. Jos ihan fysiikasta puhutaan.
Enemmän sytyttää miesten hyvät vahvat reidet ja vahva rintakehä, sekä hartiat. Peppu ei, mutta eihän sekään silti iljettävä saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sytyttää miesten hyvät vahvat reidet ja vahva rintakehä, sekä hartiat. Peppu ei, mutta eihän sekään silti iljettävä saa olla.
Mun mielestä taas hyvä takapuoli voi olla yksi kiihottavimmista asioista komeassa miehessä.
Toki muitakin ominaisuuksia on, joita katselee mielellään ja kokonaisuus ratkaisee.
En ole varmaan koskaan katsellut miesten pyllyjä millään tavoin kiinnostuneena. Jos se sattuisi olemaan ihan hirveä niin sitten ehkä olisi jotain väliä, muuten ei.
Yks mies halusi että puristelen sen takapuolta, kun oltiin sängyssä. Onkohan tämä yleistä?
Eräillä festareilla tuli yksi varsin mukava tyttö kerran kainaloon ja sanoi että näki juuri kun vaihdoin housuja ja katsoi että minulla oli niin hyvä pylly että haluaa ehdottomasti päästä tutustumaan siihen lähemmin.
Ja näin myös tapahtui 😊
En juuri katso. Pitää olla miellyttävät kasvot. Joskus harvoin salilla näkee komboja: miellyttävät kasvot, hartiat ja litteä vatsa ja vahvat pakarat.
Olen. Lantionseutu (takamus, etumus, reidet, alaselkä) paljastaa paljon miehen fyysisistä kyvyistä.
Ei vaikuta mitenkään.