Vanhoja loistavia sarjoja joista nykynuoret ovat tuskin kuulleetkaan
Aloitan: Huonosti käyttyäytyvät miehet (Men behaving badly), tehtiin 1992-97, varsinkin kaudesta II alkaen (kun Harry Enfield vaihtui Neil Morriseyhin) aivan hillitöntä tykitystä. Ja viimeisen kauden joulujakso on aivan klassikko.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Picket fences (en muista mikä oli suomeksi).
White picket fence, eli Rooman sheriffi.
Rooman sheriffi 😍😍😍😍😍
Mestarivaras Arsene Lupin, Cannon, Merilinja, Kojak, Onnen päivät, Juuret, Gilligans's Island ja Flipper.
Merilinjan tunnari:
Flipper:
Just katsoin prime Amazon videolta marry with children, suomennettuna typerästi: pulmuset:D hauska joiltain osin, myös suomalainen kyllä isä osaa on jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on pahin. Archie Bunker 💪👍
Joskus vuosia sitten näin pari jaksoa ja oli kyllä aika vaivaannuttavaa katsottavaa. Ja olen keski-ikäinen lihaa syövä heteromies.
Olen katsonut tuota perheen kanssa lapsena. Jotenkin nyt jäljestä päin mielikuva, että siinä Archien junttius tuotiin lähinnä naurunalaisena esille eli woke-ohjelma sittenkin?
En tiedä voisitko tuota tänä päivänä näyttääkään, mut Archie oli hyvä ja Ehdit ihana.
Archie oli huippu. Mutta nykyaikana rasistinen juntti, kun puhuu polakeista ja alistaa vaimoa niinkin hirveällä tavalla kuin odottaa ruuan olevan valmis tiettyyn aikaan.
Heidän tytärtään Gloriaa esittävä näyttelijä oli myös Gilmoren tytöissä ja polakki-vävyä esittävä Rob Reiner kuuluisa ohjaaja.
Itse kaipailen Villi Pohjolaa nähtäväksi ja joitakin komediasarjoja.
Tämä sarjahan oli parhautta silloin joskus =) Vissiin vaan puolikas kausi sarjaa kaikkiaan tehtiin, itselle jäi juurikin tuo tunnari mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mennään bussilla.
Katsoin teinityttäreni kanssa. Sen elokuvat oli tai on jossain suoratoistopalvelussa.
Hän piti kamalana. Häntä ärsytti, kun koko ajan hups ja jotain vilahtaa ja bussikuskikaksikko on koko ajan naisten perään. Typerää kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Bel Airin prinssi, Will Smithin depyytti 😅
Tää oli hyvä sarja, edelleen katselen netistä joskus jotain pätkiä. Niissä on huumoria, mutta myös välillä aika kantaaottavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on pahin. Archie Bunker 💪👍
Joskus vuosia sitten näin pari jaksoa ja oli kyllä aika vaivaannuttavaa katsottavaa. Ja olen keski-ikäinen lihaa syövä heteromies.
Olen katsonut tuota perheen kanssa lapsena. Jotenkin nyt jäljestä päin mielikuva, että siinä Archien junttius tuotiin lähinnä naurunalaisena esille eli woke-ohjelma sittenkin?
En tiedä voisitko tuota tänä päivänä näyttääkään, mut Archie oli hyvä ja Ehdit ihana.
Archie oli huippu. Mutta nykyaikana rasistinen juntti, kun puhuu polakeista ja alistaa vaimoa niinkin hirveällä tavalla kuin odottaa ruuan olevan valmis tiettyyn aikaan.
Heidän tytärtään Gloriaa esittävä näyttelijä oli myös Gilmoren tytöissä ja polakki-vävyä esittävä Rob Reiner kuuluisa ohjaaja.
Itse kaipailen Villi Pohjolaa nähtäväksi ja joitakin komediasarjoja.
Totta kai se silloinkin oli parodiaa konservatiivisista punaniskoista. Siis tämä perhe on pahin.
Mutta kuka osaisi sanoa sellaisen meriaiheisen sarjan nimen? Eli en osaa muuta sanoa. Komea alkumusiikki.
China Beach
Okalinnut
Dallas
Vastatuuleen
Lassie
t. innokas tv-katsoja jo vuodesta 1972
Spin City, Michael J. Foxin viimeinen näyttelysuoritus ennenkuin parkinsonin takia lopetti näyttelemisen. Nykyään kai joissain sarjoissa vieraillut.