Kaverini on juntti
Ei ole käynyt koskaan kuin Tukholmassa ja Tallinnassa. Melko rajoittunutta elämää.
Kommentit (14)
Ei murteella puhuminen tee kenestäkään junttia. Kuulostat tynnyrissä kasvaneelta. Mene takaisin sinne tynnyriin asumaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:26"]Minusta matkustelemattomuutta paljon suurempi juntteuden osoitus on suvaitsematon, mustavalkoinen ajatusmaailma. Sellainen perus persulaisuus, joissa asiat ovat vain joko tai. Äitini ei ole koskaan matkustellut ruotsia kauempana, eikä ole korkeasti kouluttautunut, mutta on lukenut ja myös kokenut paljon, ja hänellä on ajattelumaailmassaan sellaista myötätuntoa, lämpöä ja viisautta elämän eri ilmiöitä kohtaan joita ei monelta löydy.
Minusta se miten kohtelet muita ihmisiä on paljon suurempi juntteuden ja ihmisyyden mittari kuin se käyttääkö ihminen leopardilegginssejä.
[/quote]
Junttiuden. Ei ole niin vaikeaa.
Mäkin on sit näköjää juntti. Kiva.
En minäkään ole käynyt ja olen kyllä oikeasti ihan täysi juntti.
Minä oon juntti vaikka oon nähnyt maita ja mantuja
Ei missään muualla kuin Tallinnassa ja Tukholmassa? Eikö edes Helsingissä, Turussa, Kuopiossa tai Rovaniemellä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:15"]Ei missään muualla kuin Tallinnassa ja Tukholmassa? Eikö edes Helsingissä, Turussa, Kuopiossa tai Rovaniemellä?
[/quote]
Tarkoitin ulkomaita. Tosin ei hän taida olla Suomeakaan hirveästi kiertänyt. Ei ole esim käynyt saaristossa. Ap
Ei matkustellut= juntti? Toisia selän takana anonyymisti netissä haukkuva = ei juntti?
No mitäpä se sun persettäsi raapii? :) Oletko yleensäkin tällainen inhottava juoruakka?
Minusta matkustelemattomuutta paljon suurempi juntteuden osoitus on suvaitsematon, mustavalkoinen ajatusmaailma. Sellainen perus persulaisuus, joissa asiat ovat vain joko tai. Äitini ei ole koskaan matkustellut ruotsia kauempana, eikä ole korkeasti kouluttautunut, mutta on lukenut ja myös kokenut paljon, ja hänellä on ajattelumaailmassaan sellaista myötätuntoa, lämpöä ja viisautta elämän eri ilmiöitä kohtaan joita ei monelta löydy.
Minusta se miten kohtelet muita ihmisiä on paljon suurempi juntteuden ja ihmisyyden mittari kuin se käyttääkö ihminen leopardilegginssejä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:15"]Ei missään muualla kuin Tallinnassa ja Tukholmassa? Eikö edes Helsingissä, Turussa, Kuopiossa tai Rovaniemellä? [/quote] Tarkoitin ulkomaita. Tosin ei hän taida olla Suomeakaan hirveästi kiertänyt. Ei ole esim käynyt saaristossa. Ap
[/quote]
Miksi pitäisi käydä ulkomailla? Ovatko kaikki saksalaiset tai ranskalaiset juntteja, jos eivät ole poistuneet kotimaastaan?
Up