Ostatko teinille 70e maksavan hupparin? (plus lähetyskulut)
Yleensä en maksaisi noin järkkyhintoja mistään vaatteista.
Kommentit (26)
Voisin hankkia teinille yhden tuon hintaisen hupparin, mutta H&M:n hupparit saa myös luvan kelvata.
En koska en näe syytä tilata netistä sovittamatta vaatteita.Hvetin epäekologista moinen
Ostaisin jos meillä käytettäis noin halpoja huppareita.
Ostaisin. Teini pyytää aika vähän vaatteita, joten ne muutamat voivat mun puolestani olla tuon hintaisia. Eri juttu, jos kaapissa pitäisi olla kymmenen hupparia.
Eihän toi oo ees kallis huppari. Ite maksan teinin hupparista yleensä noin 200e
Ostaisin, jos on rahaa siihen ja varsinkin tarvitsee uutta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi oo ees kallis huppari. Ite maksan teinin hupparista yleensä noin 200e
Etsin hupparia hintaan 200 €, en löytänyt.
Voisin ostaa R-collectionilta tuolla hinnalla mutta Dressmannilta saisi halvemmalla.
Lahjaksi voisin ostaa. Perus kaikki vaatteet rikki, tarvitaan uusia, ostaisin halvempia. Riippuen myös kasvaako teini vielä, yhdeksi kevääksi on aika kallis.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin. Teini pyytää aika vähän vaatteita, joten ne muutamat voivat mun puolestani olla tuon hintaisia. Eri juttu, jos kaapissa pitäisi olla kymmenen hupparia.
Sama täällä. Teiniä ei vaatteet paljon kiinnosta. Arkikäyttöön kelpaa urheilukaupan edulliset omat merkit. Joskus toivoo jotain tiettyä ja silloin se tottakai ostetaan, hinnasta riippumatta.
Ostin teinille 159€ maksavan hupparin. On kulkenut siinä nyt aatosta lähtien, on kuulemma ihan sikamakee.
Sanoisin 150-250 on kunnon hupparin hintarange.
Vierailija kirjoitti:
Ostin teinille 159€ maksavan hupparin. On kulkenut siinä nyt aatosta lähtien, on kuulemma ihan sikamakee.
Oliko minkä merkkinen? Mikä on nyt in?
Vierailija kirjoitti:
En koska en näe syytä tilata netistä sovittamatta vaatteita.Hvetin epäekologista moinen
Ostan vaatteet ja kengät pelkästään netistä, rahaa menee huomattavasti vähemmän kuin silloin kun kävin ostoksilla kaupoissa. Pari viikkoa aikaa miettiä ja sovitella, moni vaste,, jonka olisin kaupasta ostanut on lähtenyt takaisin kun huomasin, etten oikeasti tarvitse, mieliteko oli vain.
Tuhansia euroja säästynyt nettiostamisen takia, olen hyvin tyytyväinen.
Kyllä minulla lapsi on pitänyt loppuun ne vaatteet, jotka on saanut itse valita. Yleensä pitää merkkihupparia jonka arvo sadan euron paikkeilla, alesta noin 70 - joskus jopa 40 eurolla olen saanut mieleistä vaatetta hänelle. Itse omistan pari h&m hupparia ja laatu on surkea, ei pidä muotoaan. Kyllä mäkin pidän enemmän merkkicollegeja, jotka olen huolella valinnut.
Jos 100 euron hupparia pitää vuodessa 100 päivän ajan kunnes siitä kasvaa ulos, se maksaa tavallaan saman verran kuin 20 e huppari jota käytetään vain 20 päivänä. Lisäksi jälleenmyyntiarvo on merkkivaatteessa jonkinlainen, kun taas merkittömän saa heittää roskiin tai myydä kirppiksellä eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin 150-250 on kunnon hupparin hintarange.
Hintarange.
Voi helvetin helvetti.
Ostan juuri sen hupparin, jonka teini haluaa, oli sillä hintaa 70 e, 170 e tai 270 e.
Meillä teini tilaa itse. Aika halpa huppari. Ostin tänään pari suksivoidetta tuohon rahaan.