Miksi kokookuksen ykköstavoite on aina kaikissa vaaleissa verotuksen keventäminen?
Yhteiskunnan pyörittäminenhän edellyttää verovaroja.
Kommentit (31)
Olen ollut työttömänä ja juuri tuli ensi vuoden verokortti. Tuloraja 13 500 ja veroprosentti 0,5. Ei mun veroja ainakaan tarvi alentaa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Verojen laskua vastaa velkaantuminen, joka on nyt jo ennätystasolla. Lopetetaan sitten julkinen päivähoito ja koulutus yksityistetään. Palataan takaisin sadan vuoden päähän ja työntekijöistä torppareita. Mikään leikkaus ei ole ahneille kokoomuslaisille liikaa, kunhan se ei ikinä kohdistu heihin!!
Ei velka ole ongelma koska sitä saa keskuspankista ja vanhat velat on pakko uusia loputtomiin. Mielummin velkaa kuin veroja. Minä en ainakaan niitä takaisin maksa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut työttömänä ja juuri tuli ensi vuoden verokortti. Tuloraja 13 500 ja veroprosentti 0,5. Ei mun veroja ainakaan tarvi alentaa. 😀
Sinua varten on kehitteillä negatiivinen tulovero.
Kokoomus antaa rahat kansalle, ei valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä Suomessa nyt vain on liian korkea verotus. Kansainväliset tilastot tukevat tätä käsitystä.
Käsittämätöntä, että vihervasemmisto himoitsee julkisen sektorin paisuttamista entisestäänkin.
ai että kun minä haluaisin leikata persuilta discorahoja pois......
Karvaunelmien discorahat lienevät sinulle ok?
Koska Suomessa on liian korkeat verot. Ihmisten pitäisi kustantaa itse oma elämänsä eikä loisia muiden rahoilla.
Meillä ei olisi huolen häivääkään, jos emme olisi antaneet kuutta miljardia euroa etelän maille, vaan käyttäneet ne oman kansamme hyväksi.
Muistakaa iso kuva.
Miksikö kokkareet haluavat ”keventää” veroja? Siitä oli just ennen joulua hesarissa juttu.
Tuolla on museoituna koko huijauksen alku. En viitsi selittää koko hommaa, ottakaapa itse selvää.
https://americanhistory.si.edu/collections/search/object/nmah_1439217
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä Suomessa nyt vain on liian korkea verotus. Kansainväliset tilastot tukevat tätä käsitystä.
Käsittämätöntä, että vihervasemmisto himoitsee julkisen sektorin paisuttamista entisestäänkin.
ai että kun minä haluaisin leikata persuilta discorahoja pois......
Puhutko nyt "hätää kärsivistä" tu rva pai kan haki joista? Ai niin, mutta heillehän pitää mielestäsi antaa lisää diskorahaa.
Sillä se erottuu muista puolueista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kokookus?
Olet siis niin tyhmä, ettet tajua selkeää kirjoitusvirhettä? Kokoomus.
Tämä ei vielä riitä. Ns. vanha raha jää silloin sukujen käyttöön. Kyllä vassareitten mielestä 100% verotuksen lisäksi pitää myös varallisuutta päästä verottamaan.