Voiko mieheni TODELLA antaa tän mulle anteeksi?
Olen ollut mieheni kanssa lähes 10 vuotta yhdessä ja meillä on perhettä.
Kaikki asiat ovat päällisin puolin olleet kunnossa, ja avioliittomme OK pienestä väljähtymisestä huolimatta.
Hiljattain tein kamalan asian-petin mieheni luottamuksen itseeni samalla kuin pienen piirin omia sukulaisiani, ja minusta tuntuu ettei elämä jatkukaan enää.
Kyse on " rikoksesta" joka ei ole minulle lainkaan luonteenomaista ja jonka ahdistuksissani olen tehnyt.
Asia on sovittu toisen osapuolen kanssa ja " loppuunkäsitelty" , mutta häpeä ja syyllisyys vaivaavat silti.
Mieheni suhtautui ensin tietty järkytyksellä mutta kun olemme puhuneet ja puhuneet niin on päättänyt jatkaa kanssani, ja luvannut ettei kerro asiaa eteenpäin kellekään(esim omille sukulaisilleen).
Onko tämä vain tikittävä aikapommi-tuleeko asia tulevaisuudessa esiin joka kerta kun riitelemme?
Kertokaa, jos jollain on kokemusta vastaavasta
Kiitos
terveisin ei rikollinen surullinen
Kommentit (2)
niin, minä varastin!
En tiedä miksi tein sen (2 kertaa) mutta jälkimmäisellä kerralla jäin kiinni ja se oli kamalaa! Toki tunsin syyllisyyttä ekallakin kerralla.
Olen ollut n.vuoden verran erittäin ahdistunut lähipiirissäni tapahtuneen väkivaltaisen kuolemantapauksen takia (olin silminnäkijänä) enkä ole kehdannut kelleen kertoa että voin koko ajan huonommin:o(
Sain kyllä kriisiapua akuuttitilanteessa mutta en kokenut suurempaa hyötyä siitä saaneeni.
ap
Auttaisi, jos pystyisit kertomaan, mikä sinua ahdistaa, siis mitä teit.
Voimia joka tapauksessa tilanteeseen.