Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysimme söpön asunnon Pohjois-Helsingistä, olen ihan tohkeissani

Vierailija
02.09.2006 |

Mutta pärjääkö kaksi aikuista ja lapsi 75m2:n asunnossa? Mietityttää, kun olen vielä vauvakuumeinen. No, mies ei ole, ainakaan vielä. :) Harmittaisi, jos joutuisi kovin pian taas muuttamaan. Ostaisitteko te meidän tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolmio, jossa neliöitä on 94 ja meillä on kolme lasta.

Vierailija
2/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiossa pärjää... me asuttiin kahden lapsen kanssa... olis mennyt siihen asti kun esikoinen olis aloittanut koulun...



Mutta muutettiin isompaan suunniteltua aikasemmin, kun hyvä tuli vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap -

Vierailija
4/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä aiheuttaa lisäviehätystä, kun on rauhallinen lapsiperheille sopiva alue.



- ap -

Vierailija
5/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakata omaisuutensa ja olemisensa noin pieneen, kun on tottunut isompaan?



- ap -

Vierailija
6/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei ole tavaran hamstraaja tai yhtä huonetta ei joudu pyhittämään työhuoneeksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu Helsingissä? Kolmio on täällä tuiki tavallinen pienen perheen asumismuoto.

Vierailija
8/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin meillä on 5-huoneinen talo Vantaalla ja yksi huone on täysin käyttämättä ja joudutaan muuttamaan toisella paikkakunnalle pian. Turhaa maksaa liian monista neliöistä. Pienten lasten kanssa pärjää useita vuosia vähillä makuuhuoneilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän