Löysimme söpön asunnon Pohjois-Helsingistä, olen ihan tohkeissani
Mutta pärjääkö kaksi aikuista ja lapsi 75m2:n asunnossa? Mietityttää, kun olen vielä vauvakuumeinen. No, mies ei ole, ainakaan vielä. :) Harmittaisi, jos joutuisi kovin pian taas muuttamaan. Ostaisitteko te meidän tilanteessa?
Kommentit (8)
Kolmiossa pärjää... me asuttiin kahden lapsen kanssa... olis mennyt siihen asti kun esikoinen olis aloittanut koulun...
Mutta muutettiin isompaan suunniteltua aikasemmin, kun hyvä tuli vastaan
Se tässä aiheuttaa lisäviehätystä, kun on rauhallinen lapsiperheille sopiva alue.
- ap -
pakata omaisuutensa ja olemisensa noin pieneen, kun on tottunut isompaan?
- ap -
jollei ole tavaran hamstraaja tai yhtä huonetta ei joudu pyhittämään työhuoneeksi tms.
asuu Helsingissä? Kolmio on täällä tuiki tavallinen pienen perheen asumismuoto.
Nytkin meillä on 5-huoneinen talo Vantaalla ja yksi huone on täysin käyttämättä ja joudutaan muuttamaan toisella paikkakunnalle pian. Turhaa maksaa liian monista neliöistä. Pienten lasten kanssa pärjää useita vuosia vähillä makuuhuoneilla.
Meillä on kolmio, jossa neliöitä on 94 ja meillä on kolme lasta.