miksi ihmeessä siteiden ja tamponien kuorista tehdään niin hemmetin rapisevia
Yleisessä vessassa niin mieltä ylentävää rapistella kopissa ja samalla toitottaa kaikille, että joo, tässä puolukkapäiviä vierellään, heittää saa suklaalevyillä ja tamponeilla... Aaargh.
Kommentit (67)
Ei mulla ne mitään rapise. Osta vuokkosia.
Opiskelen alaa joka voisi sivuta aihetta ja mietin että tekisinkö opparina ratkaisun tähän ongelmaan :D koska en käsitä miten herran vuonna 2015 voi vieläkin menkkavehkeet rapista samalla volyymillä kuin huutaisi täyttä kurkkua siellä kopissa että TÄÄLLÄPÄ OIS LETTUA TARJOLLA OIKEIN HILLON KERA
Hahah, kotonakaan meinaa kehtaa vaihtaa kun hävettää niin se rapina... -_-
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:15"]Opiskelen alaa joka voisi sivuta aihetta ja mietin että tekisinkö opparina ratkaisun tähän ongelmaan :D koska en käsitä miten herran vuonna 2015 voi vieläkin menkkavehkeet rapista samalla volyymillä kuin huutaisi täyttä kurkkua siellä kopissa että TÄÄLLÄPÄ OIS LETTUA TARJOLLA OIKEIN HILLON KERA
[/quote]
Tee ihmeessä. Ansaitsisit Nobelin palkinnon tällä.
Ei kuukautisia tarvitse enää vuonna 2015 hävetä. Missä 50-luvulla sitä elellään?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:17"]Ei kuukautisia tarvitse enää vuonna 2015 hävetä. Missä 50-luvulla sitä elellään?
[/quote]
Mutta se on myöskin hyvin henkilökohtainen asia.
Kuinka sä kehtaat pissatakaan siellä vessassa?
Ihmettelen aina, mitä väliä sillä on.
Mitä itse ajattelet jos wc-kopista kuuluu siteen rapina? Naurattaako? Jäätkö odottomaan kopin ulkopuolelle, että minkäslaisella naisella sitä menkat on?
Ja kotona! Kuka ei kotonasi saisi tietää, että sinulla on menkat? Onko tarkoitus salata mieheltä kierto?
Nykypäivänä kun ollaan avoimia seksuaaliasioiden kanssa muutenkin niin luulisi, että yhdet menkat on ihan mutkaton juttu.
Kohta tähän joku tulee kuitenki viisastelemaan että miksette hommaa kuukuppia.. :P
No kaikille se ei vaan sovi..
Kannattaa ottaa yhteyttä asiasta mielummin niille valmistajille ja antaa palautetta. Varmasti hyödyllisempi suunta. Voivat olla jopa kiitollisia vinkeistä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:17"]
Ei kuukautisia tarvitse enää vuonna 2015 hävetä. Missä 50-luvulla sitä elellään?
[/quote]
No en mä niitä häpeä, mutta ei se nyt mitään mahtavaa oo että kaikille tulee vessakäynnin yhteydessä selväksi että "joo on nyt japanin lippu luukulla ja olipa sen verran verta nyt että vaihto-operaatiota täällä suorittelen sitten". Esimerkiksi koululla jos tauolla käy vessassa niin kiva että kaikki samassa ryhmässä olevat naiset tietävät mulla olevan menkat.
Ei häiritse rapina minua. Jos kuukautiset hävettävät, kannattaa miettiä pientä itsetutkiskelua ja ehkä terapiaa. Jokaisen ihmisen olemassolo perustuu siihen, että hönen äidillään on ollut kuukautiskierto. Kuukautiset ovat hyvä asia ja kertovat hedelmällisessä iässä olevan naisen terveydestä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:17"]
[/quote]
On eri asia hävetä kuukautisia kuin hävetä kuukautissuojia.
Näistä häpeilijöistä suurin osa taitaa olla sama henkilö, koska kirjoitustyyli on sama. Kuukautisia ei tarvitse erityisesti julistaa eikä piilotella.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:27"]Näistä häpeilijöistä suurin osa taitaa olla sama henkilö, koska kirjoitustyyli on sama. Kuukautisia ei tarvitse erityisesti julistaa eikä piilotella.
[/quote]
Olisi kiva tosiaan olla julistamatta rapisevilla kuorilla...
Mitä väliä? Kyllähän sen virtsaamisen ja ulostamisenkin äänen julkisissa vessoissa tunnistaa! Pieruista puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:17"]
[/quote]
No en mä niitä häpeä, mutta ei se nyt mitään mahtavaa oo että kaikille tulee vessakäynnin yhteydessä selväksi että "joo on nyt japanin lippu luukulla ja olipa sen verran verta nyt että vaihto-operaatiota täällä suorittelen sitten". Esimerkiksi koululla jos tauolla käy vessassa niin kiva että kaikki samassa ryhmässä olevat naiset tietävät mulla olevan menkat.
[/quote]
käyttekö todella koko ryhmänä vessa-asioilla?! Miksi ketään kiinnostaa toisen kuukautiset? Luulette vaan!
Ainahan sitä vo huudella että tääällä minä vähän karkkipaperia rapisuttelen kun niiiin herkkuhammasta kolottaa ja sitten pitää muistaa päästellä mussuttavia imeskelyn ääniä kanssa.
Miten VOI OLLA joidenkuiden elämä niin helppoa, että tällainenkin asia koetaan ongelmaksi?
Totta turiset kuomaseni. Mietin ihan samaa.