Aina tarjotaan avuksi Jeesusta
Kommentit (31)
Vastaus nro 2 tiivistää sen, miten Jeesus ennenkaikkea auttaa.
Siunaus ei useinkaan tarkoita, että elämä olisi helppoa.
Raamatun profeetoilla oli monilla aika kamalat elämät. Eikä mitään herkkua apostoleillakaan.
jos on rahapulassa niin ottaako jeesus pikavipin sun puolesta?
Vasta eilenhän sä täällä kehuit, kuinka äärettömän tyytyväinen olet elämääsi. Mihin se tyytyväisyys nyt yhdessä yössä katosi?
Vierailija kirjoitti:
Vasta eilenhän sä täällä kehuit, kuinka äärettömän tyytyväinen olet elämääsi. Mihin se tyytyväisyys nyt yhdessä yössä katosi?
Niin mä olenkin tavallaan, mutta sillä ei vielä tienaa.
Uskon, mutta elämän kurjuutta usein suren, ja ihmettelen niitä polkuja joita osa meistä joutuu koko elämän kulkemaan. Jos minulla olisi vastaus, mutta kun ei ole. Nyt jatkan uskovana, riippuen kiinni tulevan elämän toivossa; oikeudenmukaisuudessa ja ilossa.
Rauhaan meidät on kutsuttu, osa vain löytää rauhan vasta taivaassa.
Minä koin Jeesukselta pyytäessäni apua, kuinka sydämestäni tai sielustani lähti synnin taakka/masennus. Sen jälkeen en ole hetkeäkään epäillyt Hänen olemassa oloaan tai etteikö kuulisi rukousta.
"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa, niin kaikki tämä sen ohessa teille annetaan" tärkeys järjestyksessä ja sitten "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttavalle avataan, sillä anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan", Jumalan tahdon vastaisia anomuksia ja rukouksia ei huomioida, Jumala puhuu Sanansa kautta ja ilmaisee Tahtonsa ja sen mukaisiin rukouksiin ja anomisiin tulee vastaus aivan varmasti.
Ensiksikin, sinulla on oltava linja auki Jumalan Valtaistuimelle, tämä linja on Jeesus Kristus, vain Hänen kauttaan rukoukset ja anomukset menevät Jumalalle, sinun on turha rukoilla Pyhää Henkeä, neitsyt Mariaa, pyhää Pietaria tai mitä tahansa muuta kuin Jeesusta Kristusta.
Toiseksi, tunnetko henkilö kohtaisesti Jeesuksen Kristuksen, jos et, niin rukousvastauksia saat ootella.
Kolmanneksi, haluatko tuntea Jeesuksen Kristuksen henkilö kohtaisesti?
Jumalan Tahto on että kaikki ihmiset pelastuisivat ja kun rukoilet vilpittömästi Jeesusta Kristusta koko elämääsi niin se tapahtuu.
Neljänneksi, tunnusta kaikki syntisi Jeesukselle ja hylkää ne, niin saat Armon uudestisyntyä Jumalan Valtakunnan kansalaiseksi ja Jeesuksen Kristuksen Pyhä Veri pesee sinut puhtaaksi kaikesta synnin saastasta ja sinun nimesi on Karitsan Elämänkirjassa ja kun erkanet ruumiistasi, ruumiisi kuolee, sinä et, niin ikuisuutesi jonka olet valinnut toteutuu ja saavut Paratiisiin ja pian Uuteen Jerusalemiin, joka on puhtaasta kullasta valmistettu.
Viidenneksi, jos hylkäät Jeesuksen Kristuksen ja erkanet kerran ruumiistasi, ruumiisi kuolee, sinä et, menet alas Tuonelaan odottamaan Viimeistä Tuomiota ja jonka jälkeen, ikuisuudessa jonka olet valinnut, olet ainiaan Tulijärvessä, siellä ei tuli sammu eikä madot kuole.
Kuudenneksi, valinta on sinun, Taivas tai Helvetti, Jeesus Kristus tai Saatana, tämä elämä on valmistautumista iankaikkisuutta varten, valitse siis Taivas.
Siunausta vuodelle 2022, Jeesus tulee pian, toinen otetaan, toinen jätetään ja tämä on kauhistava järkytys miljardeille ihmisille kun se on tapahtunut ja tämän jälkeen alkavat Jumalan Tuomiot langeta maan päälle.
Psalmi 23
Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. 3. Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden. 4. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi. 5. Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen. 6. Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
4. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
Tämä jae: Se oli lohtunani kun sairastin syövän, josta nyt olen parantunut. Laaksot on helpompi kohdata Herramme kanssa kuin yksin.
Se on ikävää, mutta myös toisten ihmisten käytös ja synnit voivat estää osan siunauksista tulemasta perille. Niin se on kaikilla ihmisillä, koska elämme tässä langenneessa maailmassa. Uskovina me kuitenkin annamme ihmisille anteeksi heidän pahat tekonsa. Se ei välttämättä palauta suhteita ennalleen, mutta emme kohdista vihaa niihin, jotka ovat tehneet väärin. Emme vihaa pahantekijöitä vaan sitä pahaa.
Kun antaa anteeksi, se vapauttaa. Kun katkera ajatus tulee taas mieleen, voi muistuttaa itseään siitä, että on antanut anteeksi. Elämä ei ole helppoa ja synnitön meistä ei ollut kukaan muu kuin Jeesus.
Mitä enemmän Jeesuksen kanssa viettää aikaa, sitä paremmalta Hän tuntuu.
Muista myös rikasta miestä ja Lasarusta. Lasarus sai tässä maailmassa kurjan osan, mutta hän pääsi Aabrahamin helmaan kuoltuaan, sai siis hyvän osan. Kun teemme hyvää, vaikka meille tehtäisi pahaa, jopa vainottaisiin, Jeesus maksaa meille palkan taivaassa. Muistetaan siis rukoilla niiden puolesta, jotka eivät kohtele meitä hyvin. Itsekin olen tässä vasta alussa oppimassa. Siunauksin!
P.S. Se Aruban-loma oli multa myös.
t. Jeesus