Aina tarjotaan avuksi Jeesusta
Kommentit (31)
Sitä, mikä on ihmisen sielulle parhaaksi tässä elämässä, sekä tulevassa. Tietänet, koska toisessa ketjussa sanoit olevasi uskossa.
Eli Hänen tuntemisensa.
Se, mikä on meille parhaaksi, ei aina ole sitä, mitä haluamme, tai tuntuu kivalta sillä hetkellä. Mutta kaiken, mitä Hän antaa/ sallìi elämäämme on tarkoitus edistää Hänen tuntemistaan. Tehdä tilaa Hänelle sieluissamme. Se on yhtä kuin Jumalan valtakunta, "jonka mukana kaikki meille annetaan".
Se kaikki ei tarkoita aina kaikkea kivaa, mitä täällä haluaisimme. Se saattaa jopa tarkoittaa, että saa vaikka terveyden vasta perillä kerran. Mutta sitten emme enää muista tätä surullista, epätäydellistä elämää, jossa jäätiin vaille niin paljosta. Kuin haihtuvana unena. Sitten kun mitään ei enää puutu, ja se ei koskaan pääty.
Saa apua. Kokenut niin jo monia vuosia.
Rukoile apua tai pyydä uskovaa rukoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä olen ollut uskossa vuosikymmenet. Ja useassa eri seurakunnassakin. Enpä ole mitään apua koskaan saanut. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoile apua tai pyydä uskovaa rukoilemaan.Jaa. Mä olen ollut uskossa vuosikymmenet. Ja useassa eri seurakunnassakin. Enpä ole mitään apua koskaan saanut. T. Ap
Hmm... mutta et tiedä, miten kauheaa elämäsi olisi ilman Jeesuksen apua.
Kaikista kauheinta oli teininä, mennä vanhimmistoveljen luokse. Hän mittasi jalkani, voiteli otsani öljyllä. Sitten rukoiltiin tuntikaupalla, mittailtiin jalkoja ja äiti oli pettynyt, kun oli edelleen vammaisen äiti. Ap
En viitsi kertoa kun en jaksa kuunnella näitä "yyyy miksi Jumala auttaa sinua asiassa x ja Afrikan lapset yyy". Eli en kerro mutta koen saavani apua.
Aivan kuin noin sanovat henkilöt piittaisivat paskaakaan Afrikan lapsista. 😇
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kysyi, että mitä apua? Kerro konkreettisesti, mitä apua.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kertoa kun en jaksa kuunnella näitä "yyyy miksi Jumala auttaa sinua asiassa x ja Afrikan lapset yyy". Eli en kerro mutta koen saavani apua.
Aivan kuin noin sanovat henkilöt piittaisivat paskaakaan Afrikan lapsista. 😇
Eli et kerro, koska mitään kerrottava ei ole. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoile apua tai pyydä uskovaa rukoilemaan.Jaa. Mä olen ollut uskossa vuosikymmenet. Ja useassa eri seurakunnassakin. Enpä ole mitään apua koskaan saanut. T. Ap
Hmm... mutta et tiedä, miten kauheaa elämäsi olisi ilman Jeesuksen apua.
Tämä naurattaa. Ap
Etkö haluaisi olla Kristuksen valona maailmassa? Kai sinulla jokin kiitollisuuden aihe on, ainakin se, että olet pelastunut? Rukoilen, että saat kosketuksen Jumalalta. Vain Jumalassa on hyvyyttä, kaikki rakkaus, armo ja totuus on Hänestä. Hyvää joulua!
Asenteesi on pettynyt ja katkera. Se on kuin nurinpäin kääntynyt astia. Se voi olla syynä siihen, että koet, etteivät siunaukset pääse perille. Tämä voi kuulostaa kovalta. Hyvä uutinen on kuitenkin se, että niin kauan kuin elämme, on mahdollisuus tehdä parannus ja saada uusi alku. Sitä toivon sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Asenteesi on pettynyt ja katkera. Se on kuin nurinpäin kääntynyt astia. Se voi olla syynä siihen, että koet, etteivät siunaukset pääse perille. Tämä voi kuulostaa kovalta. Hyvä uutinen on kuitenkin se, että niin kauan kuin elämme, on mahdollisuus tehdä parannus ja saada uusi alku. Sitä toivon sinulle.
On kumma, ettei ne siunaukset ole päässeet ikinä perille. Ei edes lapsena. Ap
Niin että kun jalkasi ei pidentynyt, niin ei ole olemassa mitään siunausta, niinko?
Vierailija kirjoitti:
Niin että kun jalkasi ei pidentynyt, niin ei ole olemassa mitään siunausta, niinko?
Ei, mutta siitäkin sain vain huutoa vanhemmiltani ja eihän elämäni ole ollut helppoa eli missä se siunaus on ylipäätään ollut?Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta siitäkin sain vain huutoa vanhemmiltani ja eihän elämäni ole ollut helppoa eli missä se siunaus on ylipäätään ollut?Ap[/quote
Mitä itse ajattelet? Olet uskossa. Mihin siis uskot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta siitäkin sain vain huutoa vanhemmiltani ja eihän elämäni ole ollut helppoa eli missä se siunaus on ylipäätään ollut?Ap[/quote
Mitä itse ajattelet? Olet uskossa. Mihin siis uskot?
Jeesukseen uskon ja siihen, että hän voi auttaa. Ap
Miksi sanot olevasi uskossa, jos ajattelet noin? Miksi olet seurakunnassa?
Ei Jeesus ole automaatti, jolta tilataan palveluksia. Rukouksiin vastataan, jos se katsotaan sinulle hyväksi. Tutkimattomia ovat Luojamme tiet. Ihminen ei välttämättä ymmärrä, mikä on hänelle hyväksi. Tämän takia rukoilen itse lähinnä vahvistusta uskossani ja voimia taistella epäilyksiä ja epäuskoa vastaan. En rukoile lottovoittoa, isompaa penistä tai vastaavia. Jos olen menossa uuteen työpaikkaan, rukoilen siunausta. Rukoilen voimia elää epäuskovassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot olevasi uskossa, jos ajattelet noin? Miksi olet seurakunnassa?
Ei Jeesus ole automaatti, jolta tilataan palveluksia. Rukouksiin vastataan, jos se katsotaan sinulle hyväksi. Tutkimattomia ovat Luojamme tiet. Ihminen ei välttämättä ymmärrä, mikä on hänelle hyväksi. Tämän takia rukoilen itse lähinnä vahvistusta uskossani ja voimia taistella epäilyksiä ja epäuskoa vastaan. En rukoile lottovoittoa, isompaa penistä tai vastaavia. Jos olen menossa uuteen työpaikkaan, rukoilen siunausta. Rukoilen voimia elää epäuskovassa maailmassa.
En mä nyt tällä hetkellä olekaan kuin luterilaisessa kirkossa enkä pyydä mitään lottovoittoja tms utopistisia asioita. Olen vain pyytänyt töitä ja normaalia elämää. Ap
Eli ei mitään apua? Ap