Eräs minua 9 vuotta vanhempi nainen oli minusta kiinnostunut pari vuotta sitten, mutta minä en hänestä. Teenkö väärin jos alan tapailla hänen tytärtään?
Olen itse siis 35, ja tuo tytär on nyt 18. Nainen 44v.
Silloin kun nainen lähestyi minua vuosia sitten, niin tytär oli vasta 12-13v, joten en ajatellut häntä samalla tavalla.
Mutta nyt hän on kasvanut naiseksi, ja olemme tekemisissä erään harrastuksen/aktiviteetin kautta.
Tuntuu että kiinnostus on molemminpuolista.
Mietin vain, että alkaakohan nainen vihata tai mustamaalata minua, jos suhteeni hänen tyttäreensä syvenee, ja se tulee ilmi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
0/5
5/5, koska itselläni on ollut tuttavapiirissä samanlainen tapaus
Olisihan tuo paljon luontevampaa. Teillä ei ole kummallakaan lapsia ja te olette molemmat hedelmällisiä
Eli nainen lähestyi sinua kun olit 30v, ja hän 39v jo lapsensa tehnyt?
Miten tuo yhtälö olisi voinut ikinä toimia?
Aiheutat tyttären ja äidin välille juopaa, se on pahinta tässä asetelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen lähestyi sinua kun olit 30v, ja hän 39v jo lapsensa tehnyt?
Miten tuo yhtälö olisi voinut ikinä toimia?
Minä ainakin tiedän tuollaisen pariskunnan, jotka tapasivat tuon ikäisinä (itse asiassa mies taisi olla 29, en ole ihan varma) ja ovat olleet nyt jotain 10 vuotta yhdessä. Tosin naisella ei ollut vielä lapsia. He ehtivät tehdä yhdessä kaksi.
On kyllä tuhannen taalan paikka. 10v päästä et varmaan enää saa samanlaisia mahiksia
Mitä jos keskittyisit ihan omaan ikäluokkaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keskittyisit ihan omaan ikäluokkaasi?
Entä jos AP ei ole varakas?
Jokainen katseenkestävä yli 30v nainen vaatii mieheltä suurta varallisuutta ja statusta.
18v ei ole vielä maailman pilaama
Juuri niin, 18-vuotias ei vielä ajattele pelkästään rahaa.
Hänen kanssaan voi päästä sielujen sympatiaan ilman materialistisia rajoitteita ja blokkeja
0/5