Miesystävän hygienia puheeksi, miten loukkaamatta?
Hygienia tasossa olisi parantamista, kynnet epäsiistit ovat kyllä puhtaat mutta rosoiset, ilmeisesti puree kynsiään. Kainalo-ja alapää karvat ovat kuin metsien miehen, lisäksi ei ilmeisesti aina suihkussa muista pestä alapäätään. Nöyhtää, cheesebits, ja tuoksahtaa välillä. Miten asia puheeksi, seurusteltu 6kk.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa ollaan edetty hitaasti, eli ollaan aika tuore pari vasta. Olen pettynyt niin monasti, pelkään että mies jättää kun on muuten ihana. Tykkää mun lapsista, hyvässä työssä, haluaa olla meidän kanssa, kysyy aina mitä me halutaan tai mitä tehdään yhdessä jne.
Ootte edenneet HITAASTI? Seurustelleet puoli vuotta ja tykkää jo sun lapsista? Missä se hitaus näkyy 😂 Mikä susta ois nopeaa etenemistä?
Miehenä jaksan ihmetellä miten tuollaiset miehet pääsevät jatkoon kun taas itse joka puunaan itseni joka paikasta ennen treffejä saan kuitenkin "vaikutat mukavalta mutta.."-pakit.
Oli kyseessä nainen tai mies jolla ei perushygieenia ole kunnossa niin vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Hyvä. Nyt tulee testattua, että onko täällä ihminen vai botti moderaattorina. Jossain toisessa ketjussa nimittäin joku väitti, että botti poistaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyseessä nainen tai mies jolla ei perushygieenia ole kunnossa niin vaihtoon!
Myös välimerkit unohtava kumppani menee vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Hyvä. Nyt tulee testattua, että onko täällä ihminen vai botti moderaattorina. Jossain toisessa ketjussa nimittäin joku väitti, että botti poistaa kaiken.
Niin se poistaakin. Luultavasti kriteeri on tietty määrä ilmoituksia suhteessa lukukertoihin. En kyllä ymmärrä, miten tämä nyt erityisesti tulee tässä testattua. Ilmiselvä faktahan se joka tapauksessa on.
Osta miehellesi usea pullo HugoBossia ja sillä peittyy juuston ja hienhaju. Aavikko-insinööreiltä voi ottaa soomipooka mallia. Ulkismiehet ei haise kun pitää ostaa Hugoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaannutaan! Pyrimme suomi-miehet samaan puheen- ja kirjoittamisen tasoon kuin hiekkamaiden insinöörit.
Hyi suatana. Puol vuotta oot sissijuustosta munaa lutkuttanut ja niellyt vellit. Nytkö vasta alkaa ällöttää? Mikä vaivaa aikuista ihmistä joka a) ei osaa huolehtia hygieniastaan ja/tai b) ei saa suuta auki eli osaa sanoa nyt pesulle.
Yökkistä. Johan sulle itselles iskee alapäähän paha tulehdus tollasesta.
Ymmärrän vain jos ootte "special needs" -pariskunta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Niin se poistaakin. Luultavasti kriteeri on tietty määrä ilmoituksia suhteessa lukukertoihin. En kyllä ymmärrä, miten tämä nyt erityisesti tulee tässä testattua. Ilmiselvä faktahan se joka tapauksessa on.
Tätä ketjua ei poistettu, joten botti siellä ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaannutaan! Pyrimme suomi-miehet samaan puheen- ja kirjoittamisen tasoon kuin hiekkamaiden insinöörit.
Et kai nyt vain olettanut sukupuoltani?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä jaksan ihmetellä miten tuollaiset miehet pääsevät jatkoon kun taas itse joka puunaan itseni joka paikasta ennen treffejä saan kuitenkin "vaikutat mukavalta mutta.."-pakit.
Rakkaus on sokea.
Mies on sellainen kuin on eikä ongelmasi ole miehen hygienia vaan se että olet takertunut tuohon mieheen.
Asioista pitää voida keskustella ja myös hyväksyä se ettei keskustelut aina johda toivottuun lopputulokseen.
Miehiseen olemukseen kuuluu,että suu ja persaus haisee paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tiedemiehiksi kaikki tyyni.
Menkää yhdessä saunaan ja suihkuun ja peskää toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa ollaan edetty hitaasti, eli ollaan aika tuore pari vasta. Olen pettynyt niin monasti, pelkään että mies jättää kun on muuten ihana. Tykkää mun lapsista, hyvässä työssä, haluaa olla meidän kanssa, kysyy aina mitä me halutaan tai mitä tehdään yhdessä jne.
Sano, että haluat hänen kanssaan yhdessä suihkuun. Toisen peseminen on eroottista. Tehkää tästä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sokea.
Ilmeisesti myös nenä menee rakastuneella tukkoon?
Mun ex ei ollu 35 vuoteen pessy takapuoltaan. Otin asian esille muutaman viikon yhdessäolon jälkeen kertomalla perseiset kädet ketjusta ja kysyin peseekö hän kätensä takapuolensa pesun jälkeen. Sain vastaukseksi että kyllähän se suihkussa käydessä huuhtoutuu, ei sitä tarvitse erikseen pestä. Pesi kyllä kainalonsa ja vehkeensä saippualla. Pesemättömyyttä epäilin alusta asti kun aina kun hän nousi sohvalta tai tuolilta, ilmoille lehahti paskan ja hien hajun sekoitus.