Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laiha kiinnostaa aina enemmän miehiä?

Vierailija
26.12.2021 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kiinnosta ketään. Bmi 19. Ehkä en ole sitten riittävän laiha?

Vierailija
2/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle tuollainen harhakuvitelma on tullut, amerikkalaisista elokuvistako? Hyvin harvoja miehiä kiinnostaa suorastaan laiha. Paljon useampia kiinnostaa enemmän lihava, josta todisteena niin monet huomattavan lihavat, joilla miehiä riittää vaikka millä mitalla, jos eivät ole hyvin pitkäaikaisessa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä maha on seksikäs 🤗

Vierailija
4/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen kaveriporukkani tuhdein nainen ja miehet poikkeuksetta viihtyvät seurassani parhaiten.

Vierailija
5/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa se, että on valmis pitämään itsestään huolta muullakin kuin pitsoila ja hampurilaisilla.

Ei kukaan odota mitään langanlaihuutta, vaan asennetta jolla paino voidaan pitää kurissa kun sille on tarvetta.

Vierailija
6/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kiinnosta ketään. Bmi 19. Ehkä en ole sitten riittävän laiha?

Mitä tarkoittaa bmi?

Vierailija
7/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tosiaan olla laiha eli lihakseton?

Vai tarkoitatko, ettei ole näkyvää läskiä?

Minusta treenattu, hoikka vartalo on kaunein. Mutta sitä ei sanoa laihaksi...

Vierailija
8/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvin laiha (bmi17) enkä todellakaan kiinnostanut miehiä. Nyt olen normaalipainoinen ja pehmeä takamuksesta, reisistä ja rinnoista ja nyt kiinnostan miehiä.

Uskallan väittää et kyse on siitä, ettei vartalon äärimuodot ole terveitä, hyvin laiha tai hyvin lihava ei kiinnosta siksi. Alitajuisesti me kuitenkin pariudutaan lisääntyäksemme.

Vierailija
9/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on visuaalisesta asiasta. Lihava on sellainen roikkuva ja muhkurainen, hoikka on ihanan kiinteä, sileä ja kaunis. 

Vierailija
10/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen kaveriporukkani tuhdein nainen ja miehet poikkeuksetta viihtyvät seurassani parhaiten.

Niin, kaveriporukan.

Niillä tuhdimmilla on joskus tapana jyrätä hoikemmat alleen kun kaipaavat huomiota ja haluavat todistaa itselleen, että "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni".

Vierailija
11/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on visuaalisesta asiasta. Lihava on sellainen roikkuva ja muhkurainen, hoikka on ihanan kiinteä, sileä ja kaunis. 

Laiha puolestaan on jälleen roikkuva ja tikkumainen. Hoikista ei ollut puhe.

Vierailija
12/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset ovat osoittaneet, että BMI 18-19 on miesten mielestä viehättävin. Kai se liittyy nuoruuteen ja terveyteen, kuten muutkin fyysiseen viehättyvyyteen liittyvät tekijät.

Vierailija
13/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaveriporukan.

Niillä tuhdimmilla on joskus tapana jyrätä hoikemmat alleen kun kaipaavat huomiota ja haluavat todistaa itselleen, että "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni".

Satun olemaan kaunis, mutta kertoile itsellesi mitä tarvitset pärjätäksesi elämässäsi.

Vierailija
14/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukset ovat osoittaneet, että BMI 18-19 on miesten mielestä viehättävin. Kai se liittyy nuoruuteen ja terveyteen, kuten muutkin fyysiseen viehättyvyyteen liittyvät tekijät.

Taisit vetää tuon takapuolestasi. Tutkimusten mukaan US koko 16 on eniten miesten mieleen.

Vierailija
15/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on tunnettu tosiasia, että porukan lihavimmalta ja/tai rumimmalta irtoaa helpoiten. Sen itsetuntoa kun huomio hivelee ihan erilailla.

Vierailija
16/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää aloitukset on huvittavia. Ikävää että läski vei miehesi/torjui sinut! XD

Vierailija
17/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on tunnettu tosiasia, että porukan lihavimmalta ja/tai rumimmalta irtoaa helpoiten. Sen itsetuntoa kun huomio hivelee ihan erilailla.

Ei myöskään pidä paikkaansa. Kaveriporukkani polkupyörät kyllä tunnetaan.

Vierailija
18/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laihuus takaa, että nainen olisi itselle sopiva, mukava ja kiva keskustelukumppani, iloinen ja ihana nainen, jonka kanssa olisi hyvä olla vaikka loppuelämänsä. Voihan ihanan ihmisen tietenkin löytää laihoistakin, mutta voi olla, että ei löydä.

Mieheni huomasi minut aikoinaan ja juttelimme ensimmäisellä keskustelulla muutaman tunnin ajan. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja onnellisempaa pariskuntaa saa etsiä. :)

Vierailija
19/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMI on 22 ja olen tiimalasi. Vientiä nolla...

Vierailija
20/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut on kuuminta hottia. Ne kalisee niin seksysti touhutessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi