e-pillereiden syöjät hoi!! tai onko hoitajia/lääkäreitä?
Onko ihan normaalia, että taukoviikolla jäisi tuo välivuoto/menkat tulematta? Onko teillä käynyt näin vaikka ette olisi olleet raskaana?
Aloitin taukoviikon vahingossa 3 päivää liian aikaisin, eli söin sen 18 pilleriä 21 sijaan. Sunnuntaina söin vikan pillerin eikä vuoto ole vieläkään alkanut.. Alkaa jo pelottaa, että onko ihan normaalia vai pitääkö jo raskaustestiä tehdä. Joko tuon testin voi tehdä? Aloitanko nyt uuden listan sitten ihan normaalisti vaikka vuoto ei alkanutkaan?
Kommentit (7)
On normaalia! Mulla taukoviikko on aina ma-su ja vuoto alkaa yleensä vasta pe tai la jatkuen vielä muutaman päivän sen jälkeen kun aloitan uuden liuskan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]
Ihan normaalia! :) Mulla ei tullut taukoviikolla menkkoja --> siirryin syömään kaksi liuskaa putkeen ja sitten tauko --> menkat tulivat taas. Jollain ei tule lainkaan, ihminen on yksilö.
[/quote]
Minulla vaan ei ole ikinä aikaisemmin käynyt näin, siks nyt pelottaakin.. Olen kuitenkin pillereitä syönyt useamman vuoden, nyt vaan kävi näin että ryssin ja aloitin tauon liian aikaisin..
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]
Ihan normaalia! :) Mulla ei tullut taukoviikolla menkkoja --> siirryin syömään kaksi liuskaa putkeen ja sitten tauko --> menkat tulivat taas. Jollain ei tule lainkaan, ihminen on yksilö.
[/quote]
Minulla vaan ei ole ikinä aikaisemmin käynyt näin, siks nyt pelottaakin.. Olen kuitenkin pillereitä syönyt useamman vuoden, nyt vaan kävi näin että ryssin ja aloitin tauon liian aikaisin..
[/quote]
Normaalisti minulla siis on vuoto alkanut kolmantena tai max. neljäntenä päivänä.. ap
Siinä pakkauksessa lukee, että jos liuskan alkupäästä (7pvä) tai loppupäästä (7pvä) aikana unohtaa pillerin täytyy muuta ehkiäsyä käyttää 7pvän ajan. Kyllä siinä jonkinmoinen raskausriski on jos 3pvää jää ottamatta.
Tee raskaustesti oman mielenrauhasi vuoksi!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:36"]Siinä pakkauksessa lukee, että jos liuskan alkupäästä (7pvä) tai loppupäästä (7pvä) aikana unohtaa pillerin täytyy muuta ehkiäsyä käyttää 7pvän ajan. Kyllä siinä jonkinmoinen raskausriski on jos 3pvää jää ottamatta.
[/quote]
En nyt tästä viikosta ol huolissani kun miehen kanssa olen viimeksi ollut viime viikon torataina ja tauon aloitin sunnuntaina. Mietin vain ettei mitään vahinkoa ole aiemmin käynyt..