Miehen outo tapa kytätä
En ymmärrä. Mies oli luonani yötä, ja aamulla hän tuntui vahtivan jokaista askeltani. Tuijotti kun meikkasin, tuijotti kun pukeuduin. Vetäydyin lopulta vessaan viimeistelemään laittautumiseni. Itse en ole aamuisin parhaalla mahdollisella tuulella, joten tuntui lähinnä kiusalliselta. Voisiko joku miehiä ymmärtävä selittää, mistä tuossa on kyse?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ukolla kans sama tyyli, oon monesti ärähtäny, et lopeta se vahtaamine, mut ei usko, mistä lienee sit johtuu, ei oo sanonu syytä koskaa
Rakasta ihmistä tykkää katsella.
Niin kai, mutta pakkoko on tulla viereen kyttäämään kun toinen tekee aamutoimia? Itselleni se voiteen levitys ja meikkaus ei ole mikään viehkeä rituaali vaan kiireinen toimitus, jolla yritän tehdä itsestäni edes siedettävän näköisen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ukolla kans sama tyyli, oon monesti ärähtäny, et lopeta se vahtaamine, mut ei usko, mistä lienee sit johtuu, ei oo sanonu syytä koskaa
Niin kai, mutta pakkoko on tulla viereen kyttäämään kun toinen tekee aamutoimia? Itselleni se voiteen levitys ja meikkaus ei ole mikään viehkeä rituaali vaan kiireinen toimitus, jolla yritän tehdä itsestäni edes siedettävän näköisen.
- ap
ehkä on parempi että etsit itsellesi sellaisen miehen jota tekemisesi ei kiinnosta. Win win
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
ehkä on parempi että etsit itsellesi sellaisen miehen jota tekemisesi ei kiinnosta. Win win
Sehän kuulostaa aivan loistavalta.
- ap
Rakasta ihmistä tykkää katsella. No ei hätää, kyllä se vahtaaminen loppuu kun ärähtelet tarpeeksi.