Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen outo tapa kytätä

Vierailija
26.12.2021 |

En ymmärrä. Mies oli luonani yötä, ja aamulla hän tuntui vahtivan jokaista askeltani. Tuijotti kun meikkasin, tuijotti kun pukeuduin. Vetäydyin lopulta vessaan viimeistelemään laittautumiseni. Itse en ole aamuisin parhaalla mahdollisella tuulella, joten tuntui lähinnä kiusalliselta. Voisiko joku miehiä ymmärtävä selittää, mistä tuossa on kyse?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se oli saanut ekan kerran naista, eikä tiennyt, että aktin jälkeen kuuluu hiipiä hiljaa aamuyön tunteina pois naisen nukahdettua?

Vierailija
22/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tuijotan miestä kun se pesee suihkussa itseään että miten se tapahtuu 😁

Silmistä ja katseesta näkee, katseleeko ihastuneesti vai vihaisen omistavasti?

Sama🤣🤣 - tungen aina kylppäriin katsomaan, kun mies on suihkussa

Aina? Sulla ei ole varmaan montaa miestä elämässäsi ollut, kun et malta antaa edes peseytyä rauhassa.

Musta tuo on aika suloista, että näkee kumppaninsa niin ihmeellisenä olentona että on pakko tuijotella uteliaana ja tarkkailla sen touhuja 😊 kai sekin tykkää siitä että miellyttää niin että toinen jaksaa katsella. En mä ihan suihkuun tunge kumppanini kanssa, mutta esim saunavuorolla. Ja kiva pestä toista.

Toki sen pitää kummallekin sopia. Ja vieraita ei sovi noin tuijotella.

Ainakin itsekin tykkään, kun oma kumppani vieläkin joskus jaksaa vaan katsella ja ihastella lumoutuneen oloisena.

Kummallista. Minä olen 41-vuotias enkä mikään kaunotar. En ole tottunut siihen, että joku katsoo ihaillen.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä yleensä suhteen alussa tuijotellaan toista herkeämättä 😊

Sulla tulee ikävä tuota myöhemmin.

Vierailija
24/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä yleensä suhteen alussa tuijotellaan toista herkeämättä 😊

Sulla tulee ikävä tuota myöhemmin.

Jos kello on kuusi aamulla ja olen valmistautumassa töihin, lumoutunut tuijotus ei ole asia jota siinä hetkessä kaipaisin.

- ap

Vierailija
25/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo ihmetteli, että missä aamupala viipyy vai joutuuko täällä tosiaan itse tekemään ruokansa?

Vierailija
26/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anoppi unohtuu tuijottamaan, ketä vaan. Se vaan tuijottaa. Lapsetkin huomaavat sen ja se häiritsee heitäkin. Kyse on jonkinlaisesta yksinkertaisuudesta. Samoin anoppi ei osaa esim. lopettaa puhelua vaan sen kanssa voisi toistella moita loputtomiin...

Vierailija
27/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas.

Vierailija
28/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas.

Kuka?

Vierailija
29/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on paha tapa jäädä vilkuilemaan tai tuijottamaan vähän liiaksikin.

Syy: naisessa on jotain tosi kiinnostavaa. Ei sen pahempaa tai vaarallisempaa syytä. :D

Vierailija
30/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, anoppi unohtuu tuijottamaan, ketä vaan. Se vaan tuijottaa. Lapsetkin huomaavat sen ja se häiritsee heitäkin. Kyse on jonkinlaisesta yksinkertaisuudesta. Samoin anoppi ei osaa esim. lopettaa puhelua vaan sen kanssa voisi toistella moita loputtomiin...

Mulla on kans yks kaveri, jonka kanssa on puhelun lopettaminen hankalaa, kun sitä moita vaan tulee. Mutta ei oikein voi yksinkertaiseksi väittää, kun on lukenut itsensä tekniikan lisenssiaatiksi.

Epäilenkin, että edellä tuo yksinkertaiseksi väittäminen tulikin pelkästään siitä, että kyse oli anopista. Kummasti vain se anopin jälkikasvu on kelvannut sinulle puolisoksi. Taidat siis oikeasti pitää yksinkertaisesta?

Vierailija
31/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuo ihmetteli, että missä aamupala viipyy vai joutuuko täällä tosiaan itse tekemään ruokansa?

Olimme jo syöneet.

- ap

Vierailija
32/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo syöneet.

- ap

Juupa juu. Sinä meikkasit kuudelta aamulla, koska olit lähdössä töihin ja mies istui virkeänä vieressä ja olitte jo syöneetkin?

Todella uskottavaa.

Vierailija
33/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kauniista naisista on vaikea saada silmiä irti.       Ne lumoaa jotenkin mielen.

Ne on kirjaimellisesti silmä karkkia.

Vierailija
34/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo syöneet.

- ap

Juupa juu. Sinä meikkasit kuudelta aamulla, koska olit lähdössä töihin ja mies istui virkeänä vieressä ja olitte jo syöneetkin?

Todella uskottavaa.

Älä sitten usko. Joidenkin täytyy olla töissä jo aamuseitsemältä.

- ap

Vierailija
35/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo syöneet.

- ap

Todella uskottavaa.

- ap

Jos mun pitää olla töissä aamuseitsemältä, laitan herätyksen 6:45.

Herätyksen soitua käyn vessassa, teen aamupalan ja laitan tietokoneen päälle.

Vierailija
36/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo syöneet.

- ap

Todella uskottavaa.

Mies joskus joutui heräämään viideltä töihin ja kyllä mä usein heräilin samaan aikaan pitämään seuraa ja menin takas nukkumaan myöhemmin.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

Vierailija
37/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo syöneet.

- ap

Todella uskottavaa.

Mies joskus joutui heräämään viideltä töihin ja kyllä mä usein heräilin samaan aikaan pitämään seuraa ja menin takas nukkumaan myöhemmin.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

No just tuo seuran pitäminen. Jos oikeasti joutuu noin aikaisin heräämään, niin miksi ihmeessä toinenkin heräisi niin aikaisin, jos ei ole pakko.

Vierailija
38/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minun mies ei katso ikinä, saati tuijota, vaikka heittelisin alasti kuperkeikkaa alasti pitkin asuntoa. Kauniita naisia tuijottaa telkkarista. Eli sinuna en olisi huolissaan vaan otettu! :)

Vierailija
39/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Minun mies ei katso ikinä, saati tuijota, vaikka heittelisin alasti kuperkeikkaa alasti pitkin asuntoa. Kauniita naisia tuijottaa telkkarista. Eli sinuna en olisi huolissaan vaan otettu! :)

En ole kaunis.

- ap

Vierailija
40/64 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo syöneet.

- ap

Todella uskottavaa.

- ap

Jos mun pitää olla töissä aamuseitsemältä, laitan herätyksen 6:45.

Herätyksen soitua käyn vessassa, teen aamupalan ja laitan tietokoneen päälle.

Miten aikuiselle ihmiselle voi tulla yllätyksenä se, että on olemassa erilaisia työpaikkoja ja joissain niistä joutuu olemaan jopa fyysisesti paikalla? Miksi tästä pitää edes vängätä, kun eihän se ollut ketjun aihe alunperinkään?

- ap