Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vuosi 2021 on teille ollut?

Vierailija
26.12.2021 |

Vuosi lähenee loppuaan. Mitä jäi päällimmäiseksi tästä vuodesta mieleen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisin puolin on ollut ihan hyvä vuosi. Töiden takia tänä vuonna on ollut todella kiireistä ja pientä stressiäkin oli silloin tällöin ilmassa, mutta pidän kuitenkin työstäni.

Vuoden alusta olemme yrittäneet lasta ja lukuisat epäonnistumiset ovat saaneet mieleni hieman surulliseksi, vaikka molemmat tiesimme ettei helppoa tule olemaan. Vuoden vaihteen jälkeen menemme klinikalle selvittämään asiaa.

Toivon, että ensi vuonna saamme toteuttaa haaveemme ja perustaa perheen.

Vierailija
22/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vuosi, töissä kaikenlaista, mutta yksityiselämässä kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40-vuotisen elämäni aikana muutamaa lukuunottamatta, kaikki ovat olleet parempia vuosia kuin tämä. Vaikka mikään ei muuten olekaan oikeastaan huonosti nyt kuin oma henkinen jaksaminen.

Vierailija
24/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiiviset: Lapset ovat hyvinvoivia ja onnellisia, talous on paremmassa jamassa kuin koskaan, olen löytänyt mieluisan liikuntaharrastuksen ja itselleni sopivan ruokavalion joten fyysinen kuntokin on erinomainen ja paino pudonnut itsestään 10 kiloa.

Negatiiviset: vihaan työpaikkaani ja stressitaso on sietämätön huonon johtamisen takia, parisuhde rakoilee, Koronan vuoksi en ole nähnyt suurta osaa läheisistäni kahteen vuoteen. Asumme ulkomailla.

Vierailija
25/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pieni palkankorotus, gradu etenee, 1 keskenmeno mutta tulin pian uudelleen raskaaksi. Laskettu aika olisi tammikuussa. Tavoitteena ensi vuodelle valmistuminen, vauvan syntymä sekä äitiysloman aloittaminen. Vuosi 2021 on ollut itselleni parempi kuin 2020.

Vierailija
26/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäytyminen, tuo introvertille niin sopiva tapa elää. Siis tietyllä tavalla helppo vuosi. On selkeyttänyt entisestäänkin yksin asuvan rutiineja. Koneella on tullut oltua paljon.

Vierailija
27/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläs vuosi koska opiskelin ja olin töissä samaan aikaan. Parisuhde alkoi lopullisesti ahdistamaan asioiden vuoksi joihin ei muutosta tullut puhumisesta huolimatta ja suhde päättyi loppuvuodesta. Tästä vuodesta tuntuu jääneen käteen vain pahaa mieltä, vaikka olihan niitä hyviäkin hetkiä. Onnellinen olen siitä ettei tuo suhde sitä pahaa mieltä enää ole aiheuttamassa.

Vierailija
28/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä harvoja vuosia, joista työ on se mikä jää päälimmäisenä mieleen, vaikka samaa työtä olen 20v tehnyt.

Raskas vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi